اسرائیل در دیوان عالی کشور می شنود دادخواست علیه نتانیاهو حکومت - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

اورشلیم – اسرائیل در دیوان عالی کشور شنیده دادخواست یکشنبه که به دنبال جلوگیری از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ا

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

اورشلیم – اسرائیل در دیوان عالی کشور شنیده دادخواست یکشنبه که به دنبال جلوگیری از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از تشکیل دولت شده است به اتهام جرائم جدی.

فوق العاده پنل بزرگ از 11 قضات شرکت کننده در بسیار پیش بینی جلسه, پخش زنده بود که به تصویر کشیده توسط برخی به عنوان یک لحظه نقطه عطفی برای دموکراسی اسرائیل.

بسیار در خطر است. اگر دادگاه عالی حفره نتانیاهو توانایی خدمت به عنوان نخست وزیر اسرائیل می تواند سقوط به هرج و مرج سیاسی و این امر به احتمال زیاد باعث این کشور چهارمین دوره متوالی انتخابات در بیش از 12 ماه.

قضات خواسته شده است که برای تصمیم گیری که آیا نخست وزیر می تواند به تشکیل یک دولت تحت کیفرخواست – چیزی است که اسرائیل حقوقی کد نمی کند به صراحت منع کرده است.

نتانیاهو مجرم شناخته شد در اوایل سال جاری به اتهام دریافت رشوه و تقلب و نقض اعتماد. او هرگونه تخلف است.

دادگاه او به تعویق افتاد با توجه به محدودیت های خود دست برداشت موقت وزیر دادگستری قرار داده شده در دادگاه پس از coronavirus بحران فوران و برنامه ریزی شده است برای شروع در اواخر این ماه.

DHS: چین hid شدت ویروس

واشنگتن – مقامات ایالات متحده بر این باورند چین پوشش داده شده تا میزان شیوع کروناویروس – و چگونه این بیماری مسری است – برای انبار کردن لوازم پزشکی, هوش اسناد و مدارک نشان می دهد.

رهبران چینی "عمدا پنهان شدت" این بیماری همه گیر از جهان در اوایل ژانویه با توجه به چهار صفحه Department of Homeland Security intelligence report به تاریخ مارس 1 به دست آمده و توسط آسوشیتد پرس. وحی می آید به عنوان برگ برنده دولت خود را تشدید کرده است انتقاد از چین با وزیر خارجه مایک Pompeo گفت: یکشنبه این کشور مسئول گسترش بیماری و باید پاسخگو باشند.

این تحلیل آمده است که در حالی که کم اهمیت جلوه دادن شدت و چین و افزایش واردات و کاهش صادرات تجهیزات پزشکی. آن را تلاش برای سرپوش گذاشتن بر انجام این کار توسط "انکار وجود محدودیت های صادرات و obfuscating و تاخیر در ارائه آن تجارت داده است."

این گزارش همچنین می گوید چین برگزار کردن اطلاع رسانی سازمان جهانی بهداشت که کروناویروس "بود سرایت" برای بسیاری از ژانویه پس از آن می تواند جهت تجهیزات پزشکی از خارج از کشور – که در آن به واردات از ماسک صورت و جراحی روپوش و دستکش شدت افزایش یافته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب