تغذیه برای ارائه کمک و می بیند هیچ افزایش نرخ بهره از طریق 2022 - Mon, 10 Jun 2020 PST

واشنگتن (AP) — در مواجهه با اقتصاد گریبانگیر رکود اقتصادی و نرخ بالای بیکاری فدرال رزرو را روشن ساخته جمعه که

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

واشنگتن (AP) — در مواجهه با اقتصاد گریبانگیر رکود اقتصادی و نرخ بالای بیکاری فدرال رزرو را روشن ساخته جمعه که آن را حفظ خواهد کرد ارائه پشتیبانی از طریق خرید اوراق قرضه به کم حفظ نرخ استقراض و هیچ پیش بینی افزایش نرخ بهره از طریق 2022.

فدرال رزرو در کاهش آن معیار های کوتاه مدت با نرخ نزدیک به صفر است. نگه داشتن نرخ آن فوق العاده کم برای بیش از دو سال دیگر می تواند آن را آسان تر برای مصرف کنندگان و کسب و کار به قرض گرفتن و صرف به اندازه کافی برای حفظ یک اقتصاد افسرده هنوز گسترده کسب و کار خاموش شدن ناگهانی از coronavirus.

قیمت سهام در ابتدا بسیج فروتنی پس از تغذیه صادر آخرین بیانیه سیاست در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرق قبل از سقوط دوباره به قلمرو منفی.

صحبت کردن در یک مجازی, اخبار کنفرانس, صندلی جروم پاول گفت که یک شغل به دست آوردن در مارس مشاغل گزارشی که دولت منتشر شد هفته گذشته تشویق شد اما به سختی به اندازه کافی برای اطمینان حاصل شود که این کار در بازار یا اقتصاد در مسیر برگشت.

"بازار کار ممکن است ضربه پایین در مه" پاول گفت. اما او افزود: "ما قصد داریم به واکنش زیاده از حد به یک نقطه داده."

تاکید فدرال رزرو تعهد به فوق العاده کم نرخ استقراض برای آینده قابل پیش بینی رئیس گفت:

"ما در حال فکر کردن در مورد بالا بردن نرخ. ما حتی فکر کردن در مورد فکر کردن در مورد بالا بردن نرخ."

در این بیانیه که به دنبال آن آخرین نشست فدرال رزرو نیز اعتبار آن اعطای وام اضطراری برنامه برای احیای جریان اعتباری به خانواده ها و کسب و کار پس از بازار قفل شده بود تا در ماه مارس زمانی که سرمایه گذاران به فروش می رسد طیف وسیعی از اوراق بهادار خود را افزایش نگهداشت وجه نقد.

بانک مرکزی اشاره کرد که در آن بیانیه ای که شیوع ویروسی باعث شده است که کاهش شدید در فعالیت های اقتصادی و افزایش زیان کار است. تغذیه مقامات تخمین می زنند که اقتصاد را کوچک 6.5% در این سال, در خط با سایر پیش بینی های قبل از گسترش 5% در سال 2021. آنها پیش بینی می بیند نرخ بیکاری در 9.3% در نزدیکی قله از آخرین رکود تا پایان این سال است. نرخ در حال حاضر 13.3%.

فدرال رزرو همچنین مشخص شده است که آن را به خرید 80 میلیارد دلار از اوراق بهادار خزانه داری یک ماه و $40 میلیارد دلار وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار. بانک مرکزی شده است کاهش خرید خود را از به عنوان بالا به عنوان $375 میلیارد دلار در ماه مارس. اما این اولین بار است که بانک مرکزی نشان میدهد که این حجم از خرید آن را دنبال خواهد کرد در ماه های آینده.

در کنفرانس خبری پاول شروع با اذعان به اعتراضات گسترده پس از جورج فلوید را کشتن که به نام توجه به نژادی و بی عدالتی.

"من می خواهم به اذعان حوادث غم انگیز است که قرار دادن یک نور افکن در (مسائل نژاد پرستی)," پاول گفت. "وجود دارد هیچ جایی در فدرال رزرو برای نژادپرستی و باید وجود داشته باشد هیچ جایی در جامعه ما است."

از ماه مارس فدرال رزرو به کاهش آن معیار های کوتاه مدت, نرخ خرید $2.1 تریلیون دلار در خزانه و اوراق قرضه وام مسکن برای تزریق پول به بازار و نورد نه برنامه های وام دهی سعی کنید به نگه داشتن اعتبار جریان یکنواخت. اکثر تحلیلگران انتظار دارند که فدرال ریزرو به تامل و ارزیابی اقتصادی چشم انداز قبل از شروع هر گونه اقدامات بیشتر است که می تواند در ماه سپتامبر نشست.

فدرال رزرو اقدامات با اعتبار داشتن کمک کرد تا سوخت یک رالی فوق العاده ای در بازار سهام است که تقریبا به دست آورد خود را قبل از همه گیر بالا پس از یک گیج کننده غوطه در ماه مارس است.

و با ارتکاب به خرید اوراق قرضه شرکت های بزرگ موجب reinvigorating بازار اوراق بهادار مانند فدرال رزرو نیز تضمین است که شرکت می تواند همچنان به قرض گرفتن. آن طرح نیز شامل اولین برنامه که از طریق آن تغذیه خرید ایالتی و محلی بدهی دولت به حمایت شهرداری و بازار اوراق قرضه.

بسیاری از اقتصاددانان می گویند این مراحل باید مانع از رکود از بدتر شدن با نگه داشتن اعتبار در جریان است. این هفته اداره ملی تحقیقات اقتصادی رسمی داور از رکود اعلام کرد که اقتصاد آمریکا وارد رکود اقتصادی در ماه فوریه است.

یکی از چالش های فدرال رزرو در حال حاضر به تغییر تمرکز خود را از اورژانس اقدامات آن زمان در مارس و آوریل به سعی کنید به حمل اقتصاد از طریق خاموش شدن به چه مراحل آن را به تحریک بهبودی به عنوان کسب و کار به طور فزاینده بازگشایی شده است.

در اظهارات ماه گذشته فدرال رزرو معاون صندلی ریچارد Clarida تاکید کرد که شیوع ویروسی همچنان یک تهدید برای اقتصاد است. اما او همچنین نشان داد که تغذیه مقامات می خواهید برای دیدن چند ماه بیشتر از داده ها برای ارزیابی اقتصاد سلامت قبل از تعیین گام های بعدی خود را.

در حال حاضر تغذیه مقامات به احتمال زیاد احساس فشار کمی به عمل بیشتر به دلیل تعداد کمی از سرمایه گذاران انتظار دارند که آنها را به هر گونه تغییر در نرخ بهره در هر زمان به زودی. اگر تغذیه از لحاظ فنی می تواند کاهش نرخ بهره به قلمرو منفی Powell تا حد زیادی رد منفی نرخ به عنوان یک گزینه.

هنوز هم وجود دارد و مراحل اضافی فدرال رزرو می تواند. فدرال رزرو می تواند تعیین چه مدت آن را آماده نگه داشتن کوتاه مدت نرخ بهره را نزدیک صفر و چقدر برای خرید اوراق قرضه را به پایین نگه داشتن طولانی مدت ، این راهنمایی می تواند کمک به اقتصاد با کاهش احتمال است که سرمایه گذاران را ارسال دراز مدت با نرخ بالا.

در سال 2011 به عنوان اقتصاد تلاش برای بازیابی از 2008-2009 رکود اقتصادی فدرال رزرو برای اولین بار مجموعه ای از یک تاریخ خاص برای هر احتمالی افزایش نرخ گفت: این امر نگه داشتن نرخ بهره "حداقل تا اواسط سال 2013 است." که تاریخ شد و سپس دو بار تمدید تا اواسط 2015.

اما فدرال رزرو در سال 2012 جایگزین آن تاریخ بر اساس راهنمایی. به جای آن گفت: این امر نگه داشتن نرخ بهره نزدیک به صفر "حداقل تا زمانی که نرخ بیکاری همچنان بالای 6.5 درصد است." اکثر اقتصاددانان در نظر گرفته شود این روش موثر تر چرا که آن را مطمئن باشید که پیشرفت اقتصادی را باید قبل از تغذیه را سفت اعتباری.

فدرال رزرو به خرید 2.2 تریلیون دلار در اوراق قرضه از ماه مارس زمانی که بازارهای مالی قفل شده است تا سرمایه گذاران با عجله به خالی کردن Treasurys و دیگر اوراق بهادار در ازای پول نقد.

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن