وحشی بازیکنان طعم و مزه خود را از زندگی در داخل NHL حباب در ادمونتون

همه چیز واقعی به صورت وحشی goaltender Devan Dubnyk به عنوان به زودی به عنوان درب به اتاق هتل خود را قلاب بسته

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

همه چیز واقعی به صورت وحشی goaltender Devan Dubnyk به عنوان به زودی به عنوان درب به اتاق هتل خود را قلاب بسته پنج شنبه شب.

همه هیجان که رفت و همراه با NHL شروع مجدد فصل آن پژمرده و واقعیت در مجموعه.

سکوت داخل هتل محل ساتون در ادمونتون حیرت زده Dubnyk به عنوان او زیرفشار خواب بیش از 1200 مایل از خانه.

"این قطعا عجیب و غریب بیدار شدن از خواب در صبح امروز" Dubnyk گفت. "فقط متوجه ما اینجا هستیم و ما واقعا آن را انجام می دهند."

پس از نزدیک به 150 روز دور با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس NHL رسما رزومه خود 2019-20 فصل آخر این هفته.

در حالی که در خود و برای خود است و برای کمک به بسیاری از سراسر لیگ کدام تیم بالابر جام استنلی در پایان برگشتی را قربانی بسیاری در طول راه.

به عنوان تیم وارد مربوطه hub شهرستانها — کنفرانس غرب در ادمونتون کنفرانس شرق در تورنتو — هر فرد در هر تیم 52-عضو سفر را محدود به NHL حباب برای آینده قابل پیش بینی.

وجود واقعی حصار جدا NHL حباب از بقیه است.

آنچه زندگی است مانند داخل ؟ بسیار متفاوت تر از به طور منظم سفر جاده ای با توجه به وحشی defenseman کارسون Soucy.

"ما دریافت چک به یک هتل و ما پایین آمده و باید وعده های غذایی ما با هم" Soucy گفت. "شاید هنگامی که ما چند هفته در آن شروع به احساس کمی متفاوت است."

این ممکن است سخت تر کار بازیکنان مانند Dubnyk. او گفت: خداحافظی به خانواده اش در روز یکشنبه و مطمئن نیست دفعه بعد او را به آنها را ببینید. در واقع هدف این است که به دور از خانه به عنوان طولانی به عنوان امکان پذیر است. که به معنی حلال جام استنلی را اجرا کنید.

"این سخت" Dubnyk گفت. "ما تا به حال یک روز سخت دیروز است."

خوشبختانه برای Dubnyk او واز خیلی زرنگ و دانا با FaceTime بیش از این دوره از زندگی حرفه ای او. او همچنین خواهد بود مقدار زیادی مشغول آینده با نمایشگاه بازی برابر Colorado Avalanche در افق و مقدماتی سری در برابر ونکوور کناکز آغاز این آخر هفته.

همانطور که برای چند روز آینده, وحشی تنها قادر به تعامل فیزیکی با اعضای خود را سفر ، این خواهد بود که یک تمرین مشترک با تیم های سراسر لیگ برای اطمینان اجتماعی فاصله در مراحل اولیه NHL حباب. هنگامی که آخر هفته در سراسر رول, وحشی خواهد بود قادر به حرکت آزادانه تر در اطراف NHL حباب و در نتیجه قادر به ملاقات با بازیکنان از تیم های دیگر.

"من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از تعامل" Dubnyk گفت. "این یک منطقه کوچک با تعداد زیادی از بچه ها. وجود دارد برخی از بزرگ زیبا, هوای آزاد, زمینه های مشترک با رستوران. حتی اگر آن را کمی سخت تر در حال حاضر برای اولین بار از پنج روز, من فکر می کنم وجود دارد قطعا می تواند بسیار کمی از تعامل است."

در مورد راه اندازی خود Dubnyk بود بسیار تعریف همه چیز را در داخل NHL حباب.

"من فکر می کنم راه اندازی ما همه موافق است که خیلی بهتر از آنچه که ما تصور کرده اید می تواند" او گفت:. "ما بودند و در مورد راه رفتن در اطراف و چک کردن آنچه که وجود دارد این است که برای ارائه در اینجا. به نظر می رسد مانند آنها انجام داده اند بسیار خوب کار ساخت بهترین تلاش خود را برای ما راحت است. به عنوان ساعت رفتن و روز رفتن ما به نوعی استفاده می شود به آنچه که ما در حال انجام در اینجا."

آن را قطعا چند روز برای رسیدن به همه چیز است. این چیزی است که مربی دین Evason متوجه حق دور.

"وجود دارد رفتن به بعضی ها واقعا عجیب و غریب شرایط" Evason گفت. "در حال حاضر وجود دارد شده اند. به عنوان یک کادر مربیگری ما در زمان راه رفتن به جایی که این تست بیش از در اصلی پیست و از آن متفاوت است. وجود دارد یک گردشگاه با نرده ها و مردم نمی تواند و ما نمی توانیم دیدن."

در اصل از منطقه Soucy گفت: برخی از دوستان خود در شهر بوده است مجبور باشید به طور مستقیم در خارج از حباب. حتی اگر آنها ممکن است تنها چند پا دور در هر لحظه آنها نیز ممکن است در طرف دیگر از جهان است.

"این بسیار عجیب و غریب" Soucy گفت. "آنها در حال ارسال تصاویر از مسائل از بیرون و من واقعا نمی تواند بیرون رفتن و دیدن آنها."

چنین است زندگی وحشی در حال حرکت رو به جلو اگر بازیکنان مانند defenseman جوناس Brodin به نظر نمی رسد به ذهن بیش از حد. او قصد دارد در استفاده از به طور کامل مجهز بازیکن مساحت سالن داخل هتل محل ساتون.

"من فکر نمی زیادی در بازگشت به خانه," او گفت:. "آن را به خوبی با تیم و (بازی) پینگ پنگ و یا بازی های ویدئویی و یا هر چیز دیگری."

در ضمن چند ساعت قبل از وحشی تمرین در بعد از ظهر دوشنبه Evason شنبه در مقابل یک پس زمینه با جام استنلی برجسته نمایش داده شده بر روی آن. که انگیزه کافی برای او.

"این احساس واقعی به عنوان به زودی به عنوان ما در اینجا" Evason گفت. "این هیجان انگیز است برای دیدن جام استنلی پشت سر ما. بدیهی است که همه هدف نهایی. این بسیار هیجان انگیز است و به دنبال به جلو به ما اولین قدم را با تمرین در اینجا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن