CaughtOvgard: یادگیری برای گرفتن یک طفل شیرخوار - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

SPRAGUE, رودخانه, سنگ. – James Dyson مکیده برای مدت زمان طولانی قبل از او در نهایت چیزی که نمی خورد تنها به ای

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

SPRAGUE, رودخانه, سنگ. – James Dyson مکیده برای مدت زمان طولانی قبل از او در نهایت چیزی که نمی خورد تنها به این دلیل که – و این مهم است – آن را مکیده.

اجازه بدهید توضیح دهم. Dyson آمد تا با ایده برای یک bagless vacuum در اواخر دهه 1970 و پس از سرخورده شدن با فرسوده و پیر هوور خلاء استفاده می شود که یک سنتی ،

ایده خود را برای ایجاد یک خلاء و بدون از دست دادن مکش عالی بود اما اجرای ناقص بود. خیلی ناقص, در واقع, که او ایجاد 5,126 شکست نمونه های اولیه قبل از پیدا کردن پاسخ.

توماس ادیسون محبوب روح حیوانی از پشتکار اما تنها موفق به 1000 بار قبل از نور در آمد. Dyson موفق پنج برابر.

که بمکد. حداقل تا زمانی که آن را در واقع مکیده در 5,127 هفتم زمان.

با وجود نمونه کار بدون تولید کنندگان در بومی بریتانیا و او مجبور شد به انتشار آن در ژاپن در سال 1983. خلاء بزرگی بود suc(k)فرایند وجود دارد و شما می توانید بقیه. مردم به سرعت سقوط در عشق با "بدون از دست دادن مکش خلاء" که به دست آورده کشش تقریبا به طور موثر به عنوان آن را حفظ مکش.

امروز Sir James Dyson کنترل چند میلیارد دلاری امپراتوری که تراك تا سهم بازار بیشتر از هر جارو شرکت.

در هر فرصت Dyson شکست خورده است. او باید تو را ترک کنید. او باید داده ام و اعتراف کرد که گاهی اوقات در زندگی داره و هیچ چیز وجود دارد شما می توانید در مورد آن انجام دهد اما او حاضر به پذیرش این طرز فکر. که دختران و پسران است چرا Sir James Dyson یکی از قهرمانان شخصی.

مکنده

حتی با فرصت های ماهیگیری بازگشایی در نرخ هشدار دهنده در زندگی, هنوز هم بمکد برای بسیاری از مردم است. به همین دلیل فقط برای یک لحظه, من می خواهم به شما را به عقب در زمان طولانی قبل از COVID-19 خانواده بود موضوع. من یک مکنده برای نوستالژی تا خرس با من.

از کودکی دوست داشتم به ماهی. عشق من شد تمام عیار وسواس به عنوان من به من بی دست و پا gangly بدن. با سرمایه گذاری های گذشته دوران نوجوانی به مردانگی من شروع به گسترش مناطق صید این گونه هدف من و مردم من را به همراه دارد.

وقتی که من با دوست من بن سرخ در اورگان انجمن ماهیگیری (Facebook هنوز در مراحل ابتدایی آن) ما به سرعت آن را ضربه. بن یک متخصص ماهی گیر و هر چند قزل آلا تحت سلطه من همیشه می خواستم برای گرفتن یک طفل شیرخوار که بن انجام داده بود چندین بار. من می دانم که آن را عجیب و غریب, پذیرش, اما این درست است. ده ها و ده ها تن از تلاش شکست خورده به من بی توجه است و کمتر از خوش بینانه در مورد شانس من, اما من هرگز به امید.

یک روز بن از من دعوت به تعقیب قرار گرفتن در یک منطقه من فقط می خواهم صید با lures برای ماهی قزل آلا. دانستن که من گزینه های محدود شد که زمان از سال, من در آغوش آن است. من نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم از انواع ماهیگیری با طعمه. من یک ماهی قزل آلا شخصیکه در استعمال کلمات صحیح و اما بن قول داده بود راه رفتن برای قرار گرفتن. او نبود و ما گرفتار برخی از معمول ماهی تا زمانی که چیزی بزرگتر در زمان من طعمه. هنگامی که آن را برای اولین بار شروع به پریدن کرد و من فکر کردم این یک ماهی قزل آلای قهوه ای به دلیل طلایی رنگ. هنگامی که آن را شروع به پریدن کرد و دوباره بخشی از مغز ثبت شده است که آن را چیزی متفاوت بود. پس از سومین هوایی جهش, من می دانستم که آن را پمپاژ.

مبارزه خروشان و من در نهایت مشبک ماهی.

آن را به حال اتفاق افتاده است. همه پشتکار و تلاش و کار سخت به حال پرداخت شده است. به چیز جالب تر این Klamath largescale پمپاژ شد بنابراین به ندرت توسط ماهیگیران تفننی – و هرگز آنقدر بزرگ یک نمونه – که من به طور ناگهانی در یک جهان و دارنده رکورد. آن را پر زرق و برق ترین گونه بود اما هنوز هم بسیار جذاب و برای اولین بار از چندین رکورد جهانی را به دنبال دارد. من می خواهم به معنای واقعی کلمه حک شده اسم من به کتاب رکورد بود و همه آن را به خاطر من می خواهم در آغوش یک تغییر از مناظر و داده نشده است. دنبال Sir James Dyson مثال و شما هم در نهایت می تواند به نوبه خود خورد به موفقیت است.

در ادامه مطلب به صورت رایگان در caughtovgard.com; دنبال در Instagram و Fishbrain @lukeovgard; تماس با ما luke.ovgard@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب