درخواست دکتر جهان: چگونه اینترنت را در واقع کار می کند ؟ - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

عزیز Dr. جهان: چگونه اینترنت را در واقع کار می کند ؟ من می دانم که شما می توانید نوع در هر چیزی و آن را فقط با

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

عزیز Dr. جهان: چگونه اینترنت را در واقع کار می کند ؟ من می دانم که شما می توانید نوع در هر چیزی و آن را فقط با بالا میآید و همه است اما چگونه ؟ – عدن سن 8 اورگان

عزیز عدن

اگر شما به من نوشت فیزیکی نامه آن را چند روز به من برسد. شما با قرار دادن نامه در صندوق پستی خود را. یک کارگر پستی آن میدارد تا. سپس آن را به سفر در بين ادارات پست در سفر خود را از شما به من است.

اما در عرض چند ثانیه از شما با فرستادن این سوال از طریق اینترنت آن نشسته بود در صندوق پستی من. چگونه می تواند این باشد ؟

کل اینترنت کار می کند مانند سیستم پست الکترونیکی – اما بسیار سریع تر است. این چیزی است که من یاد گرفتم از آدم هان استادیار علوم کامپیوتر در دانشگاه ایالتی واشنگتن.

شما می توانید فکر می کنم از اینترنت به عنوان یک شبکه اتصال دستگاه های مختلف است. همه آنها قادر به "بحث" را به هر یک از دیگر به دلیل آنها به دنبال همان قوانین به نام پروتکل های. کامپیوتر همه باید آدرس خود را به نام "آدرس IP." یک آدرس IP است که ترکیبی از حروف و اعداد است.

اینترنت حمل اطلاعات از طریق سیگنال های الکترونیکی نامرئی به شما. اما نیاز فیزیکی چیزهایی که برای انجام این سیگنال. دستگاه های ویژه ای به نام "روتر" آنها را انتخاب کنید و فشار آنها را به مقصد خود را با استفاده از سیم و کابل.

برخی از رایانه ها نقش ویژه ای به عنوان "سرور." سرور ها مانند پر کردن کابینت نگه داشتن تمام اطلاعات یک وب سایت خاص است. آنها دریافت درخواست خود را برای کسب اطلاعات و یافتن فایل راست و ارسال آن به شما.

هنگامی که شما جستجو برای چیزی است که شما درخواست می رود از آدرس IP خود را به نزدیکترین روتر. که روتر پرش آن را به روتر های دیگر و به همین ترتیب تا زمانی که آن می رسد سرور. سرور می فرستد و اطلاعات به آدرس IP خود را همان راه را از طریق روتر شبکه.

اما چه کسانی هستند که سیگنال های الکترونیکی ساخته شده است ؟ تمام اطلاعات در اینترنت را در قالب "بسته است." بسته های شکسته تا قطعه از یک فایل. آنها نوشته شده در یک زبان از 1 و 0 است که کامپیوتر می تواند به عنوان خوانده شده. همه چیز را به شما ارسال و یا دریافت ساخته شده است بسته – آن است که آیا این سوال یک جستجو در گوگل و یا حتی یک تماس تصویری با خانواده دور.

"شما می توانید فکر می کنم از یک بسته مانند یک پاکت نامه و آدرس IP خود را به عنوان مثل کد پستی و یا آدرس پستی" هان توضیح داد. اگر شما به من نوشت: نامه شما می خواهم به ارسال آن را در یک پاکت. اما در اینترنت پیام خود را به سفر به عنوان بسیاری از بسته های.

تصور کنید نوشتن یک نامه, برش آن به قطعات کوچک و ارسال آنها را در خود و فرد پاکت نامه. وقتی که نامه می رسد آن را به ضبط می شود پشت هم!

اما در اینترنت, اطلاعات سفر سریع تر قطعه قطعه به قطعه است. بسته را در مسیرهای مختلف برای رسیدن در همان محل. هنگامی که تمام بسته ها را وارد کامپیوتر شما قرار می دهد همه آنها را به عقب با هم مانند یک پازل است. این همه اتفاق می افتد در کمتر از یک ثانیه است.

من خوشحالم که اینترنت آیا این کار برای ما است. هیچ چیز هیجان انگیز تر به من از خواندن سوال کنجکاو. با تشکر از اینترنت, من لازم نیست که به صبر طولانی به آنها را ببینید.

صمیمانه

دکتر جهان

درخواست دکتر جهان یک پروژه از دانشگاه ایالتی واشنگتن. ارسال سوال خود را در askdruniverse.wsu.edu/ask.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن