کرنل W. کلیتون: از ماسک و حقوق - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

توسط کرنل W. کلیتون "بدن من انتخاب من!" یک خودداری از سقط جنبش حقوق است که در حال حاضر battle cry از این اصرار

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

توسط کرنل W. کلیتون

"بدن من انتخاب من!"

یک خودداری از سقط جنبش حقوق است که در حال حاضر battle cry از این اصرار وجود دارد یک حق برابر با پوشیدن ماسک یا واکسن در طول یک بیماری همه گیر.

معترضان ملاقات رژیم صهیونیستی. جی Inslee ماسک صورت دستور با نشانه های مطلب "ماسک انتخاب من" "آزادی درمان" و "ما حقوق."

یک کنتاکی کنگره توماس Massie به تازگی در توئیتر خود نوشت: "هیچ قدرت در قانون اساسی که اجازه دولت به چوب یک سوزن در شما را در مقابل شما خواهد شد و شما را مجبور به پوشیدن یک ماسک صورت یا پیگیری روزانه خود حرکات."

تویتر یادآوری Massie که جورج واشنگتن در واقع مورد نیاز قاره ارتش بود و در مقابل واکسن آبله. اما Massie را صدای جیر جیر و Inslee تظاهرات منعکس کننده یک جهان برگزار شد و توسط بسیاری از آمریکایی ها. ما باید حقوق ما!

و کسانی که حقوق مغلوب ساختن پیشی جستن همه نگرانی های دیگر حتی چیزی به عنوان بدیهی شدیدی به پوشیدن صورت پوشش در هنگام پوشیدن آن را به معنای واقعی کلمه موجب صرفه جویی در زندگی دیگران. مانند هر چیز دیگری در امریکا, ماسک پوشیدن تبدیل شده است, بحث بر سر حقوق.

این درست نیست که حقوق و حتی قانون اساسی محافظت از آنهایی که در خدمت به عنوان بی حد و حصر trumps در برابر دولت است. دادگاه عالی گفته است که بارها و بارها حقوق مطلق نیست به ویژه در هنگام بحران و توسعه آزمون های مختلف حقوقی برای زمانی که دولت ممکن است تجاوز خاص فردی آزادی.

در جاکوبسن v. ماساچوست (1905) دادگاه تایید اجباری آبله واکسیناسیون قانون در برابر این ادعا را نقض "ذاتی حق هر فریمن برای مراقبت از بدن خود و سلامت در چنین راه به عنوان او به نظر می رسد بهترین است." از جمله حق دادگاه گفت: باید راه را برای "قدرت یک جامعه محلی برای حفاظت از خود در برابر یک بیماری تهدید کننده ایمنی از همه است."

کنار گذاشتن سوالات حقوقی, کجا, این, محبوب, بحث در مورد حقوق که حقوق trumps در برابر هر گونه اعمال در آزادی ما مهم نیست که چقدر بی اهمیت – آمده است ؟

تا آنجا که هر کسی که این ایده را مدیون وجود آن به سابق تحصیلات تکمیلی مربی من از آکسفورد, Ronald Dworkin که 40 سال پیش نوشت: نفوذ کتاب "با در نظر گرفتن حقوق به طور جدی."

به عنوان یک حقوقی فیلسوف Dworkin شد پدرخوانده اواخر قرن 20th حقوقی لیبرالیسم و تعالی از سیاست حقوق. او اصرار داشت که حقوق نمی شد حقوقی خیالات و یا مرموز هدیه از غیب خالق, اما آنها فردی اخلاقی ادعا ریشه در دلیل خود را. به عنوان اخلاقی و ادعای حقوق نمی تواند متعادل در برابر رقیب اهداف جامعه از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام, بهره وری یا اکثر تنظیمات. تنها چیزی که می تواند برگ برنده حقوق فردی بود دیگر حقوق فردی است.

نوشتن هنگامی که او انجام داد Dworkin ایده های ارائه شده یک ابزار قدرتمند برای مدرن حقوق مدنی و جنبش حقوق زنان و تجاوز حرکات و دیگر لیبرال تلاش برای پیشبرد آزادی های فردی و کرامت است. حقوق می تواند ادعا به طور قانونی تهمت خودسرانه قوانین اغلب بر اساس منسوخ سنت ها و تعصبات.

منتقد برجسته از Dworkin را در زمان محافظه کار هاروارد حقوقی نظریه پرداز مری ان Glendon. در کتاب "حقوق بحث" Glendon گرفت موضوع را با لیبرال ها که او گفت: در زمان حقوق بیش از حد جدی است. توسط fetishizing حقوق ما را فلج جامعه توانایی به دنبال منافع مشترک است.

Glendon استدلال بودند اما یک نگرانی اصلی این بود که توسط weaponizing حقوق فردی ادعا می کند که ما غفلت انتقادی رابطه حقوق باید به تعهدات اخلاقی. حقوق رایگان نیست-ایستاده ادعا می کند اما محصول جانبی از وظایف اخلاقی که ما به رفتار دیگران با احترام. به عبارت دیگر حقوق نمی ایجاد تعهدات اخلاقی و تعهدات منجر به حقوق فردی است.

Dworkin درخشان حقوقی فیلسوف و فکر او را عمیقا تحت تاثیر قرار من. اما در طول این سالها من آمده اند به درک Glendon را بینش. به طور خاص, من در حال حاضر درک کنند که چگونه "حقوق بحث" ریسمانهای آمریکا بحث در مورد حتی ما یکی از اساسی ترین روابط است. به عنوان Glendon هشدار داد, آن را حس می کند کمی به تمرکز بر روی "حقوق" از دانش آموزان و کودکان یا بیماران زمانی که ما واقعا باید در رابطه با درک و اخلاقی وظایف آنها بدهکار هستند توسط خود معلمان و پدر و مادر و یا پزشکان.

در نگرانی در مورد حقوق ما مبهم اخلاقی وظایف ما باید به آنچه که حق است. وجود دارد ممکن است یک حق قانونی برای آوردن تفنگ به صلح آمیز تظاهرات سیاسی است که درست انجام در دموکراسی?

حتی اگر وجود دارد یک حق قانونی برای رد ماسک در طول یک بیماری همه گیر چرا ما تحمل نمی کند که بی اهمیت ناراحتی به منظور محافظت از دیگران است ؟

محافظه کاران آمده اند به آغوش بسیار بحث حقوق برای آنها که پس از انتقاد لیبرال. در حال حاضر ما همه با وسواس حفاظت در برابر کوچکترین برخورد ما آزادی بدون در نظر گرفتن هزینه برای مشترک خوب است.

کرنل W. کلیتون است Thomas S. فولی استاد برجسته دولت و مدیر Thomas S. فولی موسسه سیاست عمومی و خدمات عمومی در دانشگاه ایالتی واشنگتن.

یادداشت سردبیر: یک نسخه از این زد در سیاتل تایمز در روز جمعه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن