لیست بهترین سریال‌‌‌‌های مافیایی و گنگستری

دون ویتو کورلئونه یکی از آشناترین نام‌ها در بین سینما دوستان است. وقتی که بخواهیم فهرستی از دارای شهرت ترین و

توسط NASERINEWS در 11 آبان 1401
دون ویتو کورلئونه یکی از آشناترین نام‌ها در بین سینما دوستان است. وقتی که بخواهیم فهرستی از دارای شهرت ترین و بهترین فیلم های مافیایی دیرین تاریخ تنظیم کنیم، قابلیت ندارد بتوانیم بدور فیلم پدرخوانده را خط بکشیم و آن را کنار بگذاریم. فیلم The Godfather ساخته سال 1972 به عقیده بسیاری یکی از از برترین فیلم‌های ساخته شده در دنیای هالیوود , معروف ترین فیلم مافیایی است. همین فیلم مافیایی برتر حیاتی مسئله مافیا اهمیت بازی ماندگار مارلون براندو، آل پاچینو و جیم کان بر شالوده رمان پدر خوانده اثر نویسنده سرشناس ایتالیایی-آمریکایی، ماریو پوزو ساخته شده است. در همین مطلب قصد داریم به معرفی فیلم های دوستداشتنی مافیایی دنیا و بهترین فیلمهای گانگستری دنیای سینما بپردازیم. در سال 1930 میلادی پس از طولانی شدن این ممنوعیت فیلم های گانگستری در روزنامه ها، تلویزیون ها و در غایت دنیای هالیوود جای خویش را گشوده کردند.
  • ژانر فیلم های مافیایی و گانگستری یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی هست و عشق به بهترین فیلمهای گانگستری ، سن و سال و جنسیت نمی‌شناسد.
  • از جمله افتخارات این کارگردان می توان بـه نامزدی شیر طلایی ونیز با فیلم «شیر» و به دست آوردن پاداش بهترین کارگردان بخش بین‌ الملل جشنواره فیلم فجر اهمیت فیلم «تخم‌مرغ» درسال 2008 اشاره کرد.
  • مجموعه فرزندان هرج و مرج یک سریال عجیب و مهم شخصیت‌های بسیار مضاعف میباشد که دنیایی از خلاف‌های کوچک و درشت را برای ما رسم می‌کند.
  • چیزی نمی‌گذرد که نوچه‌های رییس مافیایی کهن او بروز مینمایند و به دنبالش می‌آیند و فرانک می‌فهمد که هرگز نمی‌تواند از زندگی جنایتکارانه‌ی سابقش رها شود.
عشق، برادری، وفاداری، خیانت، و رستگاری موضوعات ثابتی در سرتاسر اکران هستند. وایر یک گروه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی میباشد که به وسیله نویسنده و گزارشگر پلیس کهن دیوید سیمون ساخته و متن شده است. The Wire در 2 ژوئن 2002 به جهت اولی بار پخش شد و در 9 مارس 2008 به انتها رسید و شامل 60 نصیب در پنج فصل بود. «قرن باشکوه» که در کشور‌ایران حیاتی نام «حریم سلطان» شناخته می‌شود، بدون تردید مشهورترین سریال ترکیه ای است. در این که این سریال لبریز زرق و برق تاریخی از حیث واقعیت داستانی ابهامات زیادی داشته و تحریف‌های بخش اعظمی در آن وجود دارد شکی نیست، اما به هر ترتیب همین گروه تلویزیونی به‌دلیل بینندگان بی‌شمار در سراسر دنیا بالای لیست قرار دارد. آقای ربات یک تیم تلویزیونی درام هیجان انگیز آمریکایی می باشد که بوسیله سام اسماعیل ساخته شده است. رامی ملک در نقش الیوت آلدرسون، یک مهندس امنیت سایبری و هکر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و افسردگی بالینی در آن بازی می‌کند. الیوت به وسیله یک آنارشیست شورشی دارای اسمو رسم به “آقای ربات”، اهمیت بازی کریستین اسلیتر، استخدام می‌شود تا به گروهی از هکرها به نام “fsociety” بپیوندد. هدف این تیم از در بین بردن تمام سوابق بدهی اهمیت رمزگذاری داده‌های مالی E Corp، بزرگترین شرکت جهان است. The Deuce ما را به سفری می برد که اول دارای قاچاق و توزیع مواد مخدر آغاز می شود و در غایت اساسی صنعت پورنوگرافی به اوج خود می رسد. والتر وایت، حیاتی نقش آفرینی برایان کرانستون، شخصیت اهمیت این سریال است. او یک مدرس شیمی ساده می باشد که یک روز متوجه می شود به سرطان ریه مبتلاست و همین سرطان به قدری پیشرفته میباشد که مدت زیادی زمان زندگی نمودن ندارد.

درباره سریال لوسیفر

لری دیوید، خالق "Seinfeld" در همین کمدی به مهربانی بداهه پردازی کرده و چیره جایزه HBO، نسخه تخیلی در نقش خود شده است. مضاعف ذوق‌زده نشو یک سریال کمدی آمریکایی جنس شبکه HBO می باشد و لری دیوید، نویسنده و تدوین کننده سریال کمدی معروف ساینفلد، در نقش خودش بازی می‌کند. همین سریال یک سری بار نامزد و یک توشه غالب جایزه امی شده و یک پاداش گلدن گلوب هم دریافت کرده است. سبک همین سریال به حالتی می باشد که به گونه‌ای فیلم فیلم مستند از زندگی روزمره لری دیوید شباهت دارد. به جهت بازیگران این سریال دیالوگ‌های ازپیش‌آماده تهیه نشده و چارچوب مورد قضیه به آن‌ها دیتا می گردد تا خود در آن چارچوب بداهه‌گویی کنند. همین ما هستیم یک سریال تلویزیون آمریکایی کمدی-درام و تراژتیک ساخته شده توسط دن فاگلمن می باشد که به جهت اولی توشه در ان بی سی در سپتامبر ۲۰، ۲۰۱۶ پخش شد. دسته‌بندی نشده در این سریال بازیگرانی همچون انگین اکیورک، طوبا بویوک‌اوستون، بخش های اصلی جان و نباهت چهره حضور دارند. روایت در خصوص دو خانواده‌ی چیره و سرشناس به نام‌های ایلگاز و تاشکیران است. هنگامی که پدر خانواده‌ی تاشکیران بوسیله معاندان مادر خانواده به قتل می‌رسد، این خانواده در خطر ورشکستگی قرار می‌گیرد. خانواده‌ی ایلگاز که دوچندان موفق و سرشناس هستند از قیصریه به استانبول می‌آیند. هم اکنون لاله از خانواده‌ی تاشکیران و چنار از خانوده‌ی ایلگاز شیدا هم می گردند و ازدواج آن ها باعث از در بین رفتن مرزهای دربین دو خانواده می‌شود. همین سریال تا به امروز در پنج فصل و 30 نصیب ساخته شده می باشد و اهمیت اعتنا به استقبال مخاطبان قرار می باشد قسمت ششم هم به زودی ساخته شود.

کافه بردگیم | کافه مافیا مرکز تهران

بهترین سریال‌ های ترکیدر این پست نگاهی می‌اندازیم بهبهترین سریال‌ های ترکی که مخاطب زیادی در کشور ایران دارا هستند و آنها را می‌توانید حتی از vodهای ایرانی نیز ببینید. نمره Imdb گرچه معیار مطمئنی به جهت سنجش قیمت واقعی و یا این که مقدار سرگرم‌کنندگی یک فیلم یا سریال نیست، ولی به هر حالا شاخصی به جهت انتخاب مقدار محبوبیت یک اثر است. پس در پست معرفی برگزیدگان سریال‌ های ترکینمره imdb‌ هر سریال را هم آورده‌ایم. موقع آغاز سریال، کم‌تر کسی فکر می‌کرد که فصل اولیه True Detective این‌قدر دوستداشتنی شود. خیلی‌ها (از پاراگراف خود من) بیش‌تر به خاطر دو بازی‌گر با سریال، تماشای آن را آغاز کرده بودند. ولی بینندگانی که به جهت دیدن بازی فوق‌العاده‌ی Matthew McConaughey و Woody Harrelson سریال را شروع کرده بودند، برای وصال به اخیر داستان و دیدن آخر و عاقبت کاراکترهای جذابش به تماشا ادامه دادند.

سریال Rick and morty

سری فیلم های The Godfa he جزو بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری) تمام مقطع است و در گزینه باندهای مافیایی در سال ۱۹۴۰-۱۹۵۰ است. قصه فیلم در مورد مردی به اسم “دون کورلئونه” می باشد که در اورجینال ایتالیایی است، اما یار دارای خانواده خویش به آمریکا مهاجرت کرده می باشد و به اسم god fa he شناخته می شود. او که اساسی خانواده بزرگی هست در یک درگیری زخمی می شود و معاندان او تصمیم می گیرند از همین سریال گنگستری حالت به کارگیری نمایند و به خانواده او آسیب بزنند. در همین فیلم بازیگرانی زیرا مارلون براندو، آل پاچینو و جیمز کان حضور دارند. فیلم “دارو نوع های آمریکایی” در گزینه تضارب میان دو باند در سال های ۱۸۰۰ میلادی در آمریکا است. همین فیلم کالا سال ۲۰۰۳ و فیلمی گانگستری و درام است که نامزد دریافت ده اسکار به خصوص جایزه اسکار بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

۲۹- سریال Law School

از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به سلن سویدر، تولگاهان ساییشمان، امینا صندل، سرنای ساریکایا و خدیجه اصلان اشاره کرد. ساخت فیلمهای دارای ارتباط اصلی سیاست که در عین هم اکنون جالب هم باشد فعالیت راحتی نیست البته “خانه پوشالی ” از آن دست سریالهایی میباشد که قیمت مشاهده کردن را دارااست .سریال سریال مافیای خانه پوشالی کالا کمپانی Netflix میباشد که در ژانر سیاسی-هیجانی ساخته شد. پخش آن از سال 2013 شروع و تا سال 2018 ادامه پیدا کرد و در شش فصل و 73 قسمت به سناریو درآمد. ماجرا سریال قصه عملکرد فرانک آندروود (با بازی کوین اسپیسی) برای بدست آوردن رده ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا است.

فروشگاه موبایل نو تکنولایف اینبار در بازار تلفن همراه کشور ایران شعبه ۲

از سوی دیگر، زندگی شخصی بازیگری به نام دوک کو جین که در حقیقت فردی بی‌ادب و خودخواه میباشد از سوی مردم دنبال می‎شود. همین دو در جهان‌های متمایز زندگی می‎کنند تا همین که در یک زمانه غیرمنتظره، مکان غیرمنتظره و به صورت غیرمنتظره دارای یکدیگر آشنا می‎شوند. ماجرای عاطفی فیلم در بستری از اتفاق ها سیاسی سبب می‌گردد که اکثری از مخاطبان ضمن پیگیری داستان عاشقانه‌ای جذاب، درباره کره و آمریکا هم بیشتر بدانند. خیال، عشق و ماجراهای متعدد همین سریال مخاطب را اهمیت خویش همپا می‌کنند. به‌نظر بخش اعظمی از کاربران داستان جالب هیلر به اندازه میباشد که تمام آشنایانشان را به دیدن آن ترغیب کنند. مینی سریال 3 گوشه ای دز، یک مینی سریال جنایی دارای تجربه‌ای دیدنی و وصف نشدنی که می‌تواند یک عدد از بهترین سریال‌های خارجی قلمداد شود. سریال Dark یکی از از بهترین سریال‌های خارجی نتورک نت‌فلیکس می باشد که طرفداران مضاعف متعددی دارد. این سریال به جهت علاقمندان به اثرها گیج‌کننده و مالامال رمز و راز می‌تواند بهترین تجربه باشد. ماجرای داستان دوچندان ساده میباشد و پیچیدگی خاصی ندارد، البته سرگرم‌ و شادتان می‌کند. ماجرا درباره مردی هست که در کارش برد متعددی به دست آوردن کرده و ثروت متعددی هم دارد، اما نمی‌تواند کلیدی آدم‌ها ارتباط برقرار نماید و به آن ها حساسیت دارد. منتها عشق و علاقه سراغ سریال گنگستری او هم می‌آید و دختری که وانمود می کند ربات است قلبش را پر می‌کند. اگر طرف‌دار ژانر علمی‌تخیلی هستید، به‌احتمال فراوان از این اثر نیز خوشتان خواهد آمد. سریال «دو دنیا» فیلم‌نامه‌ای حاذق داراست و حدس‌زدن ماجراهای مختلفش کار ساده‌ای نیست.

بهترین سریال‌های نو کره‌ای در آبان و آذر

شب، وقتی است که تفنگدار می‌توان تیرها را به کسانی که فکر می‌کند به آنها نیاز دارد- به این معنی که به عبارتی شهروندها- ببخشد. همین نقش در بازی شب های مافیا فیلیمو، شب مافیا، مافیا شبکه سلامت،مافیا کلاسیک وجود دارد. ولی در این فیلم می‌دیدیم که وفاداری و قواعد اخلاقی در دربین یاکوزاها هیچ ارزشی ندارد، و کارشکنی و به دور زدن مبنای کارشان است. یوشیو یاماموری، رهبر گروه جنایتکاری که دلیر فیلم هیرونو (بونتا سوگاوارا) عضوشان می‌شود، یک مدیر مافیایی غیرمتعارف است. تبدیل شده را می بایست علاوه بر جذابیت ذاتی بازی مافیا در به کارگیری از بازیگران و مشاهیر به همراه جذابیت ها و زرق و برق های سینمایی آن دانست. این بازی جذاب خیلی زود در بقیه کشورهای اروپایی و همینطور سایر نقاط عالم نیز رواج یافت و وارد فضاهای خوابگاهی و دانشجویی شد تا به یکی از پرطرفدارترین بازی ها در دربین قشر برنا در ده سال های آخری قرن بیستم تبدیل شود. این تیم تلوزیونی آمریکایی بر اساس زندگی «پابلو اسکوبار»، قاچاقچی دارای اسمو رسم مواد مخدر کلمبیایی ساخته شده بود.

هفت فیلم سینمایی تازه 2022 که بایستی برن تو لیست حق تقدم ها؛ وقت و هدر نده که بیات میشن

سریال “او” ساخته امتیاز علی به طور چشمگیری گزینه انتقاد منتقدین قرار گرفته است. یک عدد از مشکلاتی که متاسفانه کلیدی ورود به بعضا از سایت‎‌های دانلود فیلم و سریال اهمیت آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، فصل پنجم سریال مافیایی «گومورا» تا نقطه نهایی تابستان فیلمبرداری می‌گردد ولی همین ممکن است آخری فصل از همین سریال باشد. در این فیلم بازیگرانی چون مارلون براندو، آل پاچینو و جیمز کان به ایفای نقش پرداخته‌اند. روایت اصلی دون ویتو کورلئونه، مافیایی آمریکایی اصالتا ایتالیایی آغاز میشود که اهمیت نام پدرخوانده شناخته می‌شود. ولی بقیه اعضای خانواده خیره کننده و بی‌مسئولیت او سبب غیرقابل تحمل بودن همین شغل می‎شوند. قصه همین سریال در گزینه جیمی مک‎گیل، نماینده قانونی دارای اسمو رسم سریال بریکینگ بد، قبل از وقتی است که نماینده قانونی والتر وایت به این معنی که ساول گودمن شود. او به جهت یافتن مرد دلخواه‌اش، به سئول رفته و سعی می‌کند خویش را مهم زندگی در بهترین سریال های گانگستری خشکی وفق دهد . سریال Run On دارای اینکه پاره ای کند آغاز میشوند و در قسمت‌های ابتدایی فرآیند آهسته‌ای در پیش می‌گیرد، اما به مرور به سرعت متناسبی می‌رسد. به‌علاوه در سعی هست که به مخاطبانش آموزش دهد که به سمت رؤیاهایشان حرکت نمایند البته در ارتفاع وصال به رؤیاها، اطرافیانشان را قربانی نکنند. جیمز اسپادر را مسلما به‌خاطر ایفای نقش در سریال‌های محبوبی نظیر The Blacklist و The Office به‌خاطر دارید و حضور او در سریال ‌Boston Legal درکنار سایر سریال‌های او پرونده کاری بسیار موفقی را به جهت وی شکل دیتا است. ماجرا سریال درباره شخصیت هارولد فینچ جریان دارد؛ دانشمندی که مهم صرف پنج سال از عمر خود توانست دستگاهی را اختراع کند که اصلی مجزاسازی اخلاق و رفتار شهروندان متوجه میشود که آیا جرمی در شرف انجام است یا این که خیر. هدف دارای همین دستگاه نبرد با تروریسم بود البته هارولد آن را به مرحله جدیدی رساند. او تصمیم داشت به افه امداد کند تا به بایبارس، راس مافیاها، کسی که در کودکی فرهان و کارتال را اذیت کرده است، دست یابد. کارتال (با بازی Uraz Kaygilaroglu) از سران محله‌ای کولی و پایین شهر در استانبول است. پلیس افه (با بازی Ekin Koc) به دنبال اثبات خلاف‌های کارتال و دستگیری او است. هر دو آن ها به تیتر افسر در اداره پلیس سرگرم می‌شوند، اما یکی از نفوذی جلال در بین پلیس‌هاست و سارپ، پلیس پنهان است که به تیم جلال نفوذی می‌کند. او به ملازم مدیر شعبه نقشه‌ای می‌کشند تا سارپ بتواند در مدل جلال نفوذ کند. من دکستر رو خیلی دوست داشتم و همینطور بریکینگ بد .منتها منتالیست عالی بود اما به جز فصل ۶ که ضعیف شد. نقش قهرمان گهگاه از پزشک معالج نیز کلیدی تر و اصلی تر می شود به این رخ که زیرا هر دو شب باید یکی را تعیین کند بایستی حواسش را جمع نماید که اساسی یک انتخاب نادرست مبادا از کسی غیر از شهروند نگهداری کرده باشد. نقش قهرمان در مافیا به همین رخ هست که هر دو شب می تواند 24 ساعت یکی را بیمه کند که از هر اتفاقی در امان باشد. وقتی که مافیا فردی را ترور می‌کند، در صورتی که پزشک معالج به درستی تشخیص بدهد که آن یک نفر چه کسی است می‌‌تواند جانش را نجات بدهد. وقتی که فردی اهمیت رای گیری حذف شود و شهردار حس نماید که او شهروند است، می‌تواند ثبت حذف کردن بازیکن را وتو کند. بعد از رای‌گیری هنگامی که شب فرامی‌رسد کار او هم تمام میشود و وظیفه‌ای ندارد که انجام دهد. این بازی یک پروردگار یا این که روایتگر داراست که در روند گیم، فقط نظاره گر میباشد و رئیس می‌کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن