خانه های پرستاری در سطح ایالت را تست ساکنان کارکنان برای COVID-19 - Mon, 10 Jun 2020 PST

ساکنان و کارکنان در صدها نفر از خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی در ایالت واشنگتن را دریافت تست برای COVI

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

ساکنان و کارکنان در صدها نفر از خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی در ایالت واشنگتن را دریافت تست برای COVID-19 این ماه است.

در اواسط ماه مه مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و یا سیستم مدیریت محتوا صادر راهنمایی برای خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات برای بازگشایی در یک رویکرد مرحله به مرحله اما توصیه متحده برای انجام یک پایه آزمون در این امکانات برای اولین بار.

دولت واشنگتن و وزارت بهداشت آغاز یک ایالت تست تلاش برای تست همه ساکنان و کارکنان در خانه های پرستاری با 12 ژوئن و در هر تسهیلات زندگی کمک با مراقبت از حافظه واحد در ماه ژوئن 26.

وزیر بهداشت جان Wiesman صدور یک فرمان on May 28 که شامل تمام امکانات, مگر اینکه آنها را انجام داده اند و امکانات گسترده ای را آزمایش و یا پس از آوریل 1.

در حال حاضر وجود دارد COVID-19 موارد متصل به 195 امکانات در سطح ایالت. در مجموع 345 امکانات داشته اند COVID-19 موارد با توجه به اطلاعات از نهادهای اجتماعی و خدمات انسانی.

دولت است که آغاز آن تلاش های تست با 211 پرستاری ماهر امکانات قبل از حرکت به امکانات زندگی کمک با مراقبت از حافظه واحد است. در Spokane County, مقامات بهداشت تخمین می زنند که حدود 260 امکانات خواهد شد تحت پوشش این تست ابتکار.

وزارت بهداشت است و ارائه کیت های تست و تجهیزات حفاظت شخصی به خانه های پرستاری در جهت آنها را به تست تمام ساکنان و کارکنان و امکانات لازم نیست به پرداخت labs برای اجرای آزمون. مدیکر و مدیکید بیماران و کارکنان تحت پوشش خواهد شد توسط کسانی که برنامه های دولت پرداخت خواهد شد برای تست است که تحت پوشش این برنامه ها. تست رایگان خواهد بود برای هر دو امکانات و همچنین ساکنان و کارکنان.

تحت Wiesman سفارش یک عضو هیات می تواند یک داوطلب کارمند یا پیمانکار است که فراهم می کند مراقبت در یک مرکز.

تست برای COVID-19 در حالی که مهم است که واقعا مانند یک نقطه در زمان شمارش و یک فرد می تواند تست منفی و سپس مثبت فقط چند روز بعد. حتی پس از, مقامات بهداشتی دولت گفت: تست ابتکار ارزشمند است.

"از نظر اثربخشی این یک نقطه شيوع مطالعه یک تصویر لحظهای در زمان. این کمک می کند ما همچنان به ساخت یک ایده چگونه انتقال رخ می دهد تا بهتر آماده برای پاسخ دادن به زمان و آینده شیوع بیماری" دکتر Charissa Fotinos معاون افسر ارشد پزشکی در مراقبت از سلامت سازمان است که دست زدن به آزمایش بخشی از وزارت امور خارجه در پاسخ به COVID-19 گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

"احتمالا با هیچ بازدید کننده ای فراتر از کارکنان باید وجود داشته باشد که بسیاری از مثبت اما اگر وجود دارد آن را به ما می دهد اطلاعات بیشتر در مورد انتقال و/یا کمک می کند تا تسهیلات نگاهی دقیق تر نیروی انسانی و کنترل عفونت شیوه" او ادامه داد. "همه از این ادامه برای اضافه کردن به درک ما از چگونگی این بیماری منتقل می شود و آشکار."

دولت است کمی در پشت برنامه در ارسال تست لوازم Fotinos به خبرنگاران گفت: این هفته با توجه به جمع شدن در نوع خاصی از حمل و نقل بسته های مورد نیاز را با خیال راحت به ارسال نمونه ها به آزمایشگاه. دولت دستور داده است تا بیشتر از این مواد و Fotinos گفت که او انتظار دارد که آنها را برای رسیدن به زودی.

هماهنگی تست در برخی از امکانات زندگی کمک بیشتر به چالش کشیدن به دلیل کمتر کادر پزشکی به طور معمول کار در این تاسیسات در مقایسه با پرستاری ماهر امکانات Fotinos گفت. کادر پرستاری نیاز به جمع آوری نمونه از ساکنان و نه همه تسهیلات مراقبت دراز مدت باید قوی کارکنان پرستاری.

محلی وجود دارد COVID-19 نفر به کمک امکانات زندگی و یک تعداد انگشت شماری از خانواده بالغ خانه .

پس از رژیم صهیونیستی. جی Inslee تمدید چند دستور دولت مربوط به خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی در سطح ایالت ملاقات هنوز محدود در دراز مدت مراقبت از امکانات تا ژوئن 17.

سیستم مدیریت محتوا منتشر کرده است دستورالعمل برای بازگشایی تسهیلات مراقبت دراز مدت به بازدید کنندگان اما چگونه است که اتفاق می افتد در واشنگتن هنوز نامشخص است. مقامات از وزارت بهداشت و دیگر سازمان های دولتی در حال توسعه بازگشایی راهنمای امکانات .

تماس با نویسنده:

(509) 459-5467

arielled@spokesman.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب