St. Paul شهردار می پیوندد و ائتلاف ملی خواستار تضمین درآمد برای مردم

St. Paul شهردار ملوین کارتر می گوید: بیماری همه گیر کوروناویروس تنها افزایش نابرابری است که مردم در این شهر و

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

St. Paul شهردار ملوین کارتر می گوید: بیماری همه گیر کوروناویروس تنها افزایش نابرابری است که مردم در این شهر و سراسر کشور و به او پیوست یک گروه از شهرداران سراسر ایالات متحده برای دفاع از یک درآمد تضمین شده برای مردم است.

کارتر گفت او در حال کار با 10 دیگر شهرداران "که سهم تعهد به حصول اطمینان از هیچ کس پشت سر گذاشت."

شهردار استاکتون کالیفرنیا Michael D. Tubbs آغاز شده استاکتون توانمندسازی اقتصادی تظاهرات 2019 — آن را می دهد 125 به صورت تصادفی انتخاب مردم 500 $در ماه برای 24 ماه می باشد.

این ایده در استاکتون و کلی اصل شهرداران برای یک درآمد تضمین شده است که ماهانه پرداخت پول نقد به افراد "بی قید و شرط با هیچ رشته متصل شده و هیچ کار مورد نیاز" شهرداران نوشت: در در سرمقاله نوشته شده در مجله سایت در روز دوشنبه.

همراه با دیگر شهرداران در ائتلاف کارتر قصد دارد به حمایت از درآمد تضمین شده در برنامه های محلی و ایالتی و فدرال سطوح و کاوش پرداخت نقدی برنامه های سنت پل از جمله تعامل با بخش خصوصی و بخش های غیر انتفاعی برای کمک به حمایت از برنامه گفت: پیتر لگت کارتر ارتباطات مدیر. آنها پیش بینی و اعلام مراحل بعدی بعد از این تابستان.

پرسید که آیا دلار مالیات می تواند مورد استفاده قرار گیرد لگت گفت: این کار شروع شده است و بدون برنامه خاص فرموله شده است.

"در یک کشور است که با این نسخهها کار برای همه ما هیچ یکی که با این نسخهها کار تمام وقت باید در گیر فقر و یا نگران ساخت به پایان می رسد دیدار" کارتر در بیانیه ای گفت شنبه. "از آن زمان به reimagine و تجدید نظر ما در ساختارهای اقتصادی توسط خلبانی یک درآمد تضمین شده است."

اقتصاددان: این نشانی زمینه ای بیماری

در حالی که "جهانی درآمد اولیه داده شده است برای هر کس بدون در نظر گرفتن ثروت و درآمد" درآمد تضمین شده است "هدفمند برای کسانی که نیاز به آن بیشتر است و به معنای تکمیل اجتماعی موجود ایمنی" شهرداران برای یک درآمد تضمین شده گروه می گوید در وب سایت خود را.

جان فلن یک اقتصاددان در مرکز آمریکا آزمایش سه شنبه گفت او در مورد آن را به عنوان "بسیار دشوار است اگر نه غیر ممکن است برای دیدن چگونه (درآمد تضمین شده) توسط هر یک متفاوت از گسترش رفاه برنامه های داده شده از یک روح جدید به نام."

محافظه کار-تکیه اتاق فکر است که در دره طلایی می گوید: این مدافع به صورت رایگان شرکت محدود دولت, مسئولیت شخصی و دولتی در پاسخگویی.

فلن گفت: یک مسئله بزرگ در شهرهای دوقلو استطاعت است روز به روز زندگی "اما فقط پرتاب پول در آن کمک نمی کند. آن را فقط در تلاش برای بهبود علائم برخورد با بیماری زمینه ای."

نگاهی به کمبود مسکن در شهرهای دوقلو ،

"ما کمبود مسکن مقرون به صرفه چون با هزینه ها و مقررات ما به طور موثر ساخته شده آن را غیر ممکن است برای ساخت مسکن مقرون به صرفه" فلن گفت. "... ما این مشکل و دولت تا به اینجا با این نوع غلط مداخلات."

شهرداران: یک ابزار برای نژادی و برابری جنسیتی

در زمان خود سرمقاله شهرداران برجسته کار آنها انجام شده تا کنون از جمله کارتر صدور یک بار تزریق پول نقد از 1000 $در هر مورد 1,250 خانواده ها با کودکان در پاسخ به COVID-19.

نزدیک به 40 درصد از آمریکایی ها نمی توانیم یک $400 اورژانس شهرداران نوشت.

"یک درآمد تضمین شده است به معنای مکمل و نه جایگزین موجود شبکه امنیت اجتماعی است و می تواند یک ابزار برای نژادی و برابری جنسیتی" آنها نوشت. "مستقیم و بی قید و شرط پول نقد به مردم آزادی به صرف پول خود را ضروریترین نیاز — می شود آن را مواد غذایی برای خانواده خود را تعمیر خودرو, دست به کار, پزشکی, برای درمان یک دوست و یا به سادگی اجاره."

St. Paul عضو شورای شهر میترا جلالی در توییتر نوشت که روز شنبه او افتخار, St. Paul خواهد شد پیوستن به تلاش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن