به عنوان Florida virus شماره افزایش NBA ورود نزدیک قرعه کشی - Thu, 02 Jul 2020 PST

Coronavirus شماره نگه داشته کوهنوردی پنج شنبه با یک روز رکورد مورد جدید بودن مجموعه در فلوریدا و NBA آشکار است

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

Coronavirus شماره نگه داشته کوهنوردی پنج شنبه با یک روز رکورد مورد جدید بودن مجموعه در فلوریدا و NBA آشکار است که این تعداد از بازیکنان و کارکنان از 22 تیم باقی مانده که باید تایید تشخیص از COVID-19 همچنان به رشد.

NBA شماره: نه مثبت بیشتر بازیکنان از تست های انجام شده بین ماه های ژوئن 24-29 را به کل به 25 که مثبت بوده است پس از لازم الاجرا آغاز تست ژوئن 23, همچنین 10 مثبت-تست کارکنان از تیم های است که شروع به ورود در دیزنی پیچیده در نزدیکی اورلاندو هفته آینده برای از سرگیری این فصل است.

و در سطح ایالت ادارات بهداشت در سراسر فلوریدا کردم بیش از 10000 جدید موارد مثبت برگشت روز چهارشنبه یک روز رکورد برای دولت باقی می ماند که بسیار تحت محاصره از ویروس و به احتمال زیاد نشانه مشکل برای NBA — که همچنان امیدوار است که بسیار محدود قوانین در دیزنی را حفظ خواهد کرد بازیکنان و کادر امن است.

"این بسیار قطعیت" سن آنتونیو گارد DeMar DeRozan گفت: پنج شنبه. "نام من یک بازیکن است که می تواند به شما یک پاسخ در هر چیزی. من آرزو می کنم من می توانم به شما جواب دادن. آن را دشوار ، آن را دشوار است. من نشستن در اینجا و به بچه ها در تیم ما فقط باید به چیزهایی که روز به روز به خاطر آن می شود طاقت فرسا و خسته کننده در زمان هنگامی که شما سعی می کنید به نگاه در کل منظره از همه چیز و سعی کنید به آن را کشف کردن."

Percentagewise های NBA اعداد بسیار پایین تر از نرخ مثبت آزمون در بسیاری از کانون های مناطق از جمله متوسط در فلوریدا. با 351 بازیکنان تست شده از طریق ژوئن 29 لیگ تا به حال 25 مثبت برای یک 7.1% رای. در میان 884 تیم کارکنان آزمایش بین ماه های ژوئن 23 و 29 ژوئن نرخ های کوچک 10 مثبت برابر به صرف 1.1% مثبت هستند.

تحت NBA سیاست "هر بازیکن مربی و یا تیم کارکنان عضو که تست مثبت باقی خواهد ماند و در خود به انزوا تا آنها برآورده بهداشت عمومی پروتکل برای قطع جداسازی و پاکسازی شده اند توسط یک پزشک."

هنوز هم آن مسئله ای است که به عنوان کمیسر NBA آدم نقره ای گفت: چند بار به لیگ نمی تواند پیشی جستن. پنج شنبه مشخص شده 113th بعد از لیگ برتر به حالت تعلیق در آن فصل پس از یوتا All-Star اواز یا موسیقی دو نفری از رودی Gobert و داناون Mitchell آزمایش مثبت; آنها ممکن است تا حد زیادی بهبود جسمی اما هنوز هم وجود دارد به وضوح یک سویه در این رابطه چیزی میچل در مورد بحث تلفنی پنج شنبه.

"من خوشحال در آغاز" میچل گفت. "من گفته ام که publicly. این هیچ راز است. ... و در بالا از آن, آن را واقعا در زمان دور از مانند آنچه که بچه ها مشغول به کار بودند ، ما صحبت کردیم در مورد آنچه که ما در حال کار در دو ماه گذشته و من احساس می کنم که واقعا بوده است ربوده شده و به این دلیل همه چیز است."

به عنوان افزایش تعداد این بازی ها نزدیک تر دریافت کنید.

در دیزنی, آماده سازی ادامه داد: برای ورود که شروع روز سه شنبه. عمل دادگاه را فريب داده و در آنچه به طور معمول هتل ballrooms. عرصه خواهد شد که میزبان بازی ها در حال راه اندازی برای NBA نیاز دارد و برخی از کارکنان گرفتن مجموعه ای برای رسیدن به خود را آغاز قرنطينه.

"من اعتماد NBA و حباب," New Orleans, تازه کار صهیون ویلیامسون گفت. "ما در حال رفتن به در یک محیط امن. ما در حال گرفتن مشاوره از شرایط خاص. آن دیوانه – ما در واقع در مورد رفتن. این تا حد زیادی به روند اما من هیجان زده هستم."

به طوری که لس آنجلس لیکرز به جلو آنتونی دیویس که تیم در حال رفتن به دیزنی با جدی عنوان امیدوار است.

که گفت: دیویس نیز بسیار آگاه از آنچه اتفاق می افتد با اعداد.

"برای ایمنی از لیگ برای ایمنی از همه بازیکنان و مردم وجود دارد من فکر می کنم همه خواهد بود و آگاه از قوانین" دیویس گفت:. "بدیهی است که این شماره ها خونتان در اورلاندو و من فکر نمی کنم هر کسی می خواهد به COVID – بنابراین من فکر نمی کنم که بچه ها را خود و یا دیگر بازیکنان و کارکنان است که رفتن به در, حباب در معرض خطر است. من می دانم NBA و آدم نقره صحبت در مورد انجام تا آنجا که آنها می توانید به نگه داشتن حباب به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. من اعتماد به آنها است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن