دیو Feschuk: برگها باید این نسخه به صورت حذفی به موفقیت است. در حال حاضر از آن زمان به صدا در متخصصان

تنها چند روز به دور از ورود به NHL جام استنلی حباب افرا برگها رو به جلو ژاک هایمن نیست دقیقا دست پاچه. او حتی

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

تنها چند روز به دور از ورود به NHL جام استنلی حباب افرا برگها رو به جلو ژاک هایمن نیست دقیقا دست پاچه. او حتی شروع به بسته بندی.

"من احتمالا آن را انجام دهد, در آخرین لحظه," او گفت:. "اما آن را در آینده سریعتر از شما فکر می کنم."

به عنوان هایمن با اشاره به در یک تماس تصویری با خبرنگاران در روز سه شنبه برای اکثر بازیکنان آماده شدن برای hub زندگی نخواهد بود به خصوص پیچیده است. اساسا: پرتاب برخی از لباس ها را در یک چمدان و فراموش نکنید که تصویری-کنسول بازی. مناسب نخواهد بود لازم تحت NHL آرام همه گیر دادن اگر چه برخی از franchises به نظر می رسد قصد محدود کردن چنین sartorial آزادی با سازماندهی یک سختگیرانه تر یکی. مطمئنا همین گیلاس خواهد بود بسیار خوشحال.

اما حتی اگر حباب هاکی نمی خواهد نیاز به یک مقدار زیادی از توشه این بدان معنا نیست که این برگ برنده نمی شود lugging اطراف بیش از سهم خود را از چمدان — به شدت فیگوراتیو نوع ذهن شما. شرایط NHL بازگشت قریب الوقوع به بازی برنامه ریزی ممکن است بی سابقه ای; ما در مورد به در این میان در تابستان ورزشی بر خلاف هر گونه دیگر است. اما حتی در این یک بار-در-یک-عمر لحظات برای برگها روی یخ داستان به مقدار همان قدیمی همان قدیمی.

آنچه معمولا تمام نشدنی ورزشی سوال از بهار تبدیل شده است بزرگ ناشناخته یک بیماری همه گیر در تابستان: آیا در این سال برای اولین بار از سال 2004 که در تورنتو NHL تیم در نهایت چهره یک راه برای پیشرفت در یک جام استنلی مسابقات ؟ با توجه به قرعه کشی-مانند طبیعت از بهترین-از-پنج سری در برابر Columbus Blue Jackets که آغاز می شود Aug. 2 که احتمالا یک سوال بهترین سمت چپ به تنها پیشرفته handicappers و گواهی clairvoyants.

اما در اینجا چیزی است که برای اطمینان حاصل کنید: آن را سخت به مانند تورنتو شانس اگر آنها نمی پیدا کردن یک راه برای بهبود خود پس از فصل ویژه-تیم عملکرد خاص خود را مجازات کشتن.

اگر شما می خواهید به موجز توضیح تورنتو اخیر چند حذفی شکست های زیر را در نظر بگیرید سیگار-تفنگ آمار. در گذشته خود دو سری ضرر و زیان به بوستون برونز برگها مجاز ذهن ترا درهم میشکنند قدرت 14-اهداف بازی در 14 بازی.

بیشتر به نقطه در آخرین فصل بازی 6 با برگها برگزاری 3-2 سری سرب و پریدن به یک 1-0 اول دوره سرب در یک پتانسیل متمسک شد یک جفت از برونز قدرت-اهداف بازی است که به کمک مستقیم سریال بازگشت به بوستون برای دیگری بد بخت بازی 7.

که بخشی از دلیل که چرا برگها در حال زیرپا قابل توجهی متمرکز زمان به ویژه تیم های کار در شیوه ای که روزانه از سر گرفته شد روز شنبه و پس از یک روز دور از میدان یخ بازی.

"این راهی است که شما موفق در پلی آف است و اگر شما واقعا خوب تیم های ویژه," هایمن گفت. "و (مجازات کشتن) است که بخش عظیمی از آن است. شما رو به حد تیم دیگر قدرت بازی می کند و قدرت-بازی بازی اهداف و ما نمی انجام یک کار خوب به اندازه کافی در گذشته دو سری, من حدس می زنم. پس این است برای رفتن به یک فرصت بزرگ برای ما به ایجاد یک تاثیر بزرگ در سری. ما می خواهید به آماده شدن و انجام همه چیز ما می توانیم."

در برخی از راه این زاویه است که به راحتی می تواند پر از شکوفه. بوستون اشتباه بود مرگ کارآمد با استفاده از مسیر به بهار گذشته را نهایی جام استنلی. تا آنجا که برگها بودند در طول تاریخ بی منطق در اجازه دادن به انسان های محروم و اهداف آن نبود فقط برگها که قربانی بوستون تعالی.

بنابراین یک نفس عمیق بکشید تورنتو طرفداران. مطمئن شوید که تیم خود را مجازات کشتن کمتر از ستارگان در طول این فصل به طور منظم بیش از حد رتبه 21 به طور کلی در بهره وری (یک شماره است که به بهبود 13th در 47 بازی پس از مایک Babcock اخراج شد و شلدون Keefe در زمان سر مربیگری وظایف). هنوز کت آبی نیست دقیقا برونز وقتی که می آید به مرور پنج-در-چهار طرح. تنها سه تیم به ثمر رساند کمتر اهداف با استفاده از کلمبوس در این فصل است. که نشان می دهد که فاتح تورنتو مجازات قاتلان را تحمل گذشته دو پست-فصل نیست و به احتمال زیاد تکرار می شود در هفته های آینده.

هنوز هم وجود دارد که آمار نشان می دهد کلمبوس یک نظم باشگاه نیست که تمایل به ایجاد خود وارد خطاهای خاص-تیم ها قضاوت — چیزی برگها همیشه نمی توانید می گویند. هیچ NHL حق رای مجاز کمتر قدرت-بازی بازی اهداف از کت آبی در این فصل است. نه اتفاقا هیچ NHL حق رای دادن صرف کمتر زمان کوتاه دست.

بنابراین کت آبی نمی دهد تا مقدار زیادی از قدرت-بازی بازی شانس. و برگها به شدت سهل انگاری در ایجاد آنها بیش از دو فصل گذشته هیچ NHL حق رای دادن صرف زمان کمتر با نیروی انسانی از لبه برگها. تمام این آمار و ارقام به یک دستور غذا برای محدود انسان مزیت و فرصت ها در هر دو طرف. که بدان معنی است که از هر فرصتی ارقام به ارزش.

"ما احساس خوبی در مورد (مجازات کشتن) گفت:" جاستین Holl این برگها defenceman. "من فکر می کنم ما روند در مسیر درست است و ما هنوز احساس بسیار با اعتماد به نفس."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در روز سه شنبه زمانی که برگها صرف بیشتر از نیم ساعت حد عالی رساندن خود به ویژه تیم های مجازات-کشتن ارواح قطعا به نظر می رسید بالا به چشم. در یک لحظه پس از تورنتو بالا قدرت-بازی بازی های واحد بود مانع آن بالا مجازات قتل نیروی (منهای میچ Marner بود که اولویت کار با PP) دوم-واحد مجازات قاتل Frederik Gauthier در بر داشت خود را در یک دست جدایی طلب که در آن او متوقف شد با پشتیبان goaltender جک کمپبل. طولانی نیست پس از دوم-واحد برق-بازی بازی های رو به جلو Kasperi Kapanen خود را به تنهایی در نقطه ای خالی محدوده با بخش عمده ای از net لحظه ای بدون سرنشین.

اما لحظه ای به سرعت گذشت. به عنوان Kapanen شات Frederik اندرسن کبوتر در سراسر چین به برجسته-حلقه نجات دست و پا زدن است که تولید می شود قابل شنیدن اوه از در غیر این صورت رام ، این دقیقا همان نوع از مجازات قتل است که می تواند یک راه طولانی در یک سری.

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم به شما فکر می کنم جیز را فراموش علیه کت آبی?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن