به عنوان تیم های زمین در مرکز شهرستانها NHL برگشتی در حال حاضر خسته کننده آزمون

با عرض پوزش به خود جلب کرد بی باک.آن را دشوار است برای پیدا کردن هر کسی — از هاکی سالن از شهرت دروازه بان کن د

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

با عرض پوزش به خود جلب کرد بی باک.

آن را دشوار است برای پیدا کردن هر کسی — از هاکی سالن از شهرت دروازه بان کن درایدن به فرانسوی متولد بهمن به جلو Pierre ادوارد Bellemare — حمایت بی باک ادعای این که گسترش NHL برگشتی نیست تولید به عنوان Los Angeles Kings defenceman قرار داده و آن را در ماه آوریل "واقعی" برنده جام استنلی.

"من نمی تواند توافق کمتر" Bellemare گفت. "سطح بازی ممکن است یک یا دو روز به رقابت اما این استنلی جام حذفی است برای رفتن به سخت ترین تا کنون."

نه تنها تیمهایی هستند که مانند قبلا آسیب-تخلیه بهمن به مراتب سالم تر از آنها بودند که در این فصل بود متوقف شد در ماه مارس هر کس در مواجهه با همان چالش از راه اندازی مجدد از یک وقفه.

"شما لازم نیست که هر تیمی که بازی 82 بازی و احساس باور نکردنی از آنجا که آنها تا به حال یک فصل بزرگ. که 12 هفته پیش 14 هفته پیش. منظورم این است که از بین رفته اند" Bellemare گفت. "پس هر تیم را باید به بعد از 1 ایجاد خود را حرکت است."

سه ماه پیش بی باک سوال چه فرمتی شبیه و چگونه به طور منظم فصل به پایان رسید با 189 بازی باقی مانده است.

"من فقط یک فن عظیمی از آن را تا آنجا که من می خواهم به بازی گفت:" بی باک که پادشاهان آیا واجد شرایط برای گسترش 24-تیم حذفی.

در نور از نگرانی بازیکنان به دست آورده ستایش و خواستار چهار سنتی حذفی دور بود بهترین هفت سری به حفظ یکپارچگی پست-فصل است.

"آن را در حال حاضر سخت ترین تروفی را به نفع خود. من فکر می کنم آن را فقط یک کمی سخت تر," New York Islanders به جلو کال Clutterbuck گفت.

بیش از چهار ماه از جن بود کاهش یافته و در یک محیط رقابتی و پس از دو هفته از اردوگاه های آموزشی, NHL در زمان خود گام بعدی نسبت به از سرگیری بازی: تمام 24 تیم باقی مانده بودند از ورود به "حباب" در مربوطه hub شهرهای تورنتو و Edmonton, Alberta. هر بازی یک نمایشگاه بازی قبل از پلی آف باز Aug. 1.

از آن خواهد شد یک پست-فصل شبیه هیچ دیگر پس از جام استنلی بود که برای اولین بار اهدا شد به مونترال هاکی باشگاه در سال 1893. میدان 24 توسط NHL بزرگترین تا کنون در حالی که جمعیت خواهد بود که کوچکترین — با طرفداران مجاز به شرکت در.

وجود خواهد داشت یک دور مقدماتی تقسیم به دو بخش است. چهار تیم برتر هر کنفرانس به رقابت در یک round-robin سری به تعیین دور اول بذر در حالی که باقی مانده از 16 رقابت در بهترین-از-حذف پنج سری. آنچه قبلا در زمان 16 پیروزی برای بالا بردن جام در این سال قهرمان می تواند تبدیل به NHL اول 19-برنده بازی.

و باید همه رفتن به عنوان برنامه ریزی شده این جام اهدا خواهد شد برای اولین بار در یا اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر.

با توجه به این چالش ها از جمله بازیکنان جدا بودن از عزیزان خود را برای تمدید کشش Nashville defenceman Ryan Ellis كه با قرار دادن یک ستاره در کنار برنده امسال به دلیل افزایش درجه سختی.

"همه ما در حال برخورد با چیزی که خیلی متفاوت" الیس گفت. "اگر وجود دارد یک ستاره به آن دلیل است که آن را سخت تر و سخت تر روند را به نفع خود."

کارولینای مربی راد Brind عشق حذفی گفت: این را مقایسه کنید هیچ چیز به آنچه در آن بود در سال 2006 زمانی که او کاپیتان قهرمان جام طوفان است.

"هر کس برنده این است که برای به دست آوردن آن است. فقط هیچ راهی وجود دارد در اطراف آن" Brind عشق گفت. "شما رو به سخت کار کردن آن را. و سپس در بالای آن به قربانی و فقط کسانی که اضافه شده عناصر در اینجا در مورد گیر بودن در یک هتل. وجود دارد فقط یک مقدار زیادی در رفتن به جلو و این خاموش است."

2006 طوفان به رقابت پرداختند و در 25 بازی حذفی یکی از رکورد برگزار شد پنج تیم از جمله قهرمان سال گذشته St. Louis Blues.

درایدن برنده شش قهرمانی در هشت فصل با مونترال در 1970s و اکثر بازی های این Canadiens در یک پست-در طول فصل است که دهانه 20 بود و در سال 1971 او rookie فصل است. با مقایسه این '76 Canadiens مورد نیاز تنها 13 بازی برای برنده شدن در این عنوان با درایدن اتمام 12-1 و اجازه می دهد فقط 25 اهداف است.

برای Dryden هر پست-فصل ارائه منحصر به فرد مجموعه ای از چالش ها اعم از صدمات به تیم شیمی در - و حواس او را پرت. و این آینده پس از فصل متفاوت است.

"کسانی که برنده نیست ممکن است بگویند: `ما در راه ما. ما همه چیز را راست در طول فصل به طور منظم. ما آماده برای بازی های حذفی و ما نمی باید یک فرصت به آن تیم است که ما ایجاد,'" Dryden گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"که نیست نقطه است. نقطه آف جام استنلی در حال تست است. و آنها یک تست از هر بازیکن و هر تیم از یافتن پاسخ برای این شرایط ارائه شده," او گفت:. "این چیزی است که رقابت است. که چه رقبای خواسته برای پاسخ به. و کسانی که آن را بهترین برنده."

با توجه به عدم قطعیت است که با coronavirus همه گیر درایدن بر اهمیت لیگ و بازیکنان قادر به توقف بازی در هر نقطه برای سلامت و دلایل ایمنی.

"ما از ایجاد این انتظارات و امیدها و شاید این نوع از تعهدات بنابراین وجود دارد هیچ عطف بازگشت. که اشتباه است. همیشه وجود دارد بازگشت" Dryden گفت. "اما اگر این اتفاق شروع و اگر مسابقه اجرا می شود دوره خود را به پایان, پس از آن که برنده شایسته برنده جام استنلی."

AP هاکی نویسنده استفان stefanie marie و AP نویسندگان ورزشی Teresa M. Walker, هارون ریش و دن Gelston کمک کرده است.

تاریخ گفتگو

س:

است وجود دارد یک ستاره در قهرمان جام استنلی در این سال ؟ آیا شما فکر می کنم پلی آف جام استنلی خواهد بود سخت تر از حد معمول است ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن