فدرال وام برای راه اندازی کداک دارویی واحد با امکان St. Paul کار سود

ایستمن کداک را دریافت فدرال وام از $765 میلیون دلار برای کمک به کاهش, کشور را تکیه بر دیگر کشورها برای مواد مو

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

ایستمن کداک را دریافت فدرال وام از $765 میلیون دلار برای کمک به کاهش, کشور را تکیه بر دیگر کشورها برای مواد مورد استفاده در داروهای ژنریک ایران.

سهام از یک بار عکاسی غول مستقر در روچستر, n. y. بیش از سه برابر شده در این اطلاعیه توسط ایالات متحده برای توسعه بین المللی سرمایه گذاری پارسیان

کداک دارای شاخه به جبران مقیاس بزرگ از دست دادن آن فیلم کسب و کار. آدم Boehler که سران ارتش اسرائیل گفت که او آموخته است که این شرکت علاقه مند به ایجاد یک استارت آپ است که می تواند عرضه مواد لازم برای داروسازی.

"اگر شما نگاهی به مواد مخدر از 90 درصد از مواد مخدر است که ما امروز در حال generics و آنها تقریبا در تمام ساخته شده در خارج از کشور" Boehler گفت: در یک مصاحبه با CNBC. "غالب تولید کننده مواد تشکیل دهنده برای generics چین است و شماره دو هند است. و بنابراین ما گفت: اگر ما در حال رفتن به دوباره به ساحل آورد و همه چیز به عقب و ما در حال رفتن به ایمنی و امنیت به جلو رفتن ما نیاز به تغییر آن است."

Boehler گفت: توافق ایجاد خواهد شد 360 شغل در روچستر و 1200 شغل در ساخت و ساز و بازسازی امکانات در این منطقه است.

کداک دارو را بحرانی مواد دارویی شناسایی شده اند که به عنوان ضروری است اما باید برگشته به مزمن ملی کمبود به عنوان تعریف شده توسط سازمان غذا و دارو.

Kodak واحد خواهد شد که ظرفیت تولید تا 25 درصد از مواد فعال دارویی استفاده می شود در غیر بیولوژیک, غیر-ضد باکتری داروسازی عمومی.

دولت وام کمک خواهد کرد که حمایت از هزینه های راه اندازی نیاز به repurpose و گسترش کداک امکانات موجود در روچستر و سنت پل.

این اولین بار است که با استفاده از قدرت محول شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر اجرایی جهت است که اجازه می دهد تا DFC و وزارت دفاع به همکاری در حمایت از داخلی پاسخ به COVID-19 زیر دفاع تولید عمل می کنند.

کداک با اشاره به آمادگی ایالات متحده در بیانیه ای در وام زمانی که خواسته از نظر شنبه ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب