وودرو Hartzog: Coronavirus ردیابی برنامه های آینده هستند. در اینجا چگونه آنها می تواند تغییر شکل نظارت به عنوان ما آن را می دانم

در اوایل این ماه در جهان یک پیش نمایش از چگونه گوگل و اپل تماس-ردیابی پروژه ممکن است نگاه و عملکرد. برخی از حف

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

در اوایل این ماه در جهان یک پیش نمایش از چگونه گوگل و اپل تماس-ردیابی پروژه ممکن است نگاه و عملکرد. برخی از حفظ حریم خصوصی و امنیت کارشناسان ابراز خوشبینی محتاطانه است که تلاش می تواند به طور بالقوه یک ابزار مفید برای کمک به بهداشت عمومی تماس با ما-ردیاب در حالی که حفاظت از حریم خصوصی.

پروژه تغییر سیستم عامل iOS و سیستم های آندروید اجازه می دهد تا دولت بهداشت و درمان سازمان برای ساخت برنامه های کاربردی که با استفاده از یک تلفن همراه و بلوتوث قابلیت های ارتباطی. این برنامه آن را ممکن است برای یک فرد که تست مثبت برای coronavirus به ارسال یک "قرار گرفتن در معرض" اطلاع رسانی برای گوشی های نرم افزار دیگر کاربران برای هشدار به آنها که تلفن های خود را به حال شده است در مجاورت فرد آلوده و تلفن در طول یک دوره معین است. مردم گرفتن این اطلاعات می تواند تصمیم به خود منزوی و یا تست شده است. این برنامه نشان می دهد هر کسی هویت است.

برای محافظت از حریم خصوصی, سیستم تنها با استفاده از بلوتوث نمی کند جمع آوری داده های مکان پنهان هویت کاربر نیاز به اجازه برای جمع آوری مجاورت اطلاعات و یا داده ها از گوشی های تلفن از افرادی که تست مثبت برای COVID-19 با تمام داده های ذخیره شده در گوشی کاربر است مگر در مواردی که کاربر تصمیم می گیرد به اطلاع دیگران. علاوه بر این شرکت ها نیاز به کاربران برای وارد کردن یک کد منحصر به فرد ارائه شده توسط مقامات بهداشتی به اعلام خود به عنوان آلوده.

اما حتی خصوصی ترین محافظ تماس با ما-برنامه ردیابی باید نقاط ضعف. به عنوان بسیاری اشاره کرده اند ناشناس تلفن همراه مبتنی بر ردیابی هرگز نمی تواند یک جایگزین برای دقیق کار که روت بشر تماس با ردیاب باید انجام دهید. حتی قرار دادن سوال مهم از اثر گذشته وجود دارد حداقل سه نگرانی به نگه داشتن در ذهن در مورد تکیه بر فن آوری برای کاهش COVID-19 بحران است.

برای اولین بار وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شرکت های فن آوری می توانید کنترل کنید. گوگل و اپل امیدوار کننده به عنوان سرسخت gatekeepers از سیستم آنها در حال ایجاد. آنها برنامه ریزی اجازه می دهد تا تنها دولت مقامات بهداشتی برای ایجاد برنامه های کاربردی است که می توانید با استفاده از قابلیت ردیابی. برای حفاظت از آزادی های مدنی شرکت می گویند که آنها نمی خواهد اجازه می دهد سازمان های دولتی به دستور استفاده از نرم افزار (احتمالا با انکار آنها دسترسی به سیستم). اما البته که نمی جلوگیری از دیگران مانند کارفرمایان و مدارس که توسط شرکت " شرایط استفاده را برای توسعه دهندگان نرم افزار از نیاز به برنامه مشارکت به عنوان یکی از شرایط استخدام و یا ورودی.

همچنین مشخص نیست که چگونه به خوبی اپل و گوگل قادر خواهد بود به پلیس برنامه اپراتورها به اطمینان حاصل شود که برنامه ها منطبق با قوانین است. چگونه می تواند به سیاستگذاران کمک به تضمین سیستم گسترده وفاداری هنگامی که آن را بسیار آسان برای چیزهایی که به سقوط از طریق ترک ؟

دوم اینکه دولت می خواهد از این ابزار برای اهداف خود را دارند. گوگل و اپل در حال ایجاد یک راهکار برای دولت چگونه تلفن های ما می تواند repurposed برای همه نوع از نظارت است. اپل و گوگل شده اند قاطعانه در مورد نیت خود را برای محدود کردن این سیستم تنها برای کمک به کاهش بیماری همه گیر کوروناویروس و من آنها را باور. اما حتی بزرگ و قدرتمند شرکت منوط به فشار سیاسی است.

فرانسه در حال حاضر درخواست اپل و گوگل برای ایجاد تغییرات در سیستم خود را که برخی می گویند به تضعیف حریم خصوصی حمایت. ارزش ها و انگیزه های فناوری صنعت و دولت نمی خواهد همیشه در تراز وسط قرار دارد. آیا اپل و گوگل و هر توسعه دهنده نرم افزار قادر به مقاومت در برابر به طور نامحدود دولت تلاش برای تغییر طراحی این ابزار ؟ اپل ضرب و شتم با موفقیت پشت اف بی آی درخواست برای تغییر در iOS است که اجازه می دهد آنها را برای دور زدن رمزگذاری حمایت می کنیم همیشه تعداد در چنین مقاومت ؟ اپل گزارش کاهش آن برنامه به کاربران اجازه می دهد تا به رمز در آوردن خود را پشتیبان گیری در ابر پس از FBI شکایت کرده است. این سد نمی خواهد نگه دارید به طور نامحدود. آیا پادمان می تواند کمک به نگه داشتن دخالت دولت در تراز وسط قرار دارد با ارزش های انسانی مانند حریم خصوصی باید بخشی از این بحث است.

در نهایت این تکنولوژی پس از مستقر نمی شود "نورد." ما بارها و بارها گفته است که تماس با ردیابی نرم افزار و COVID-19-مربوط به نظارت موقتی هستند اقدامات لازم برای استفاده از تا زمانی که این بیماری همه گیر عبور می کند. که به احتمال زیاد به یک فانتزی.

نظارت اینرسی قابل ملاحظه ای دشوار است به مقاومت در برابر. هنجارهای دریافت مجموعه ها و شیوه ها و ابزار تبدیل به سنگر. و کسانی که می گویند هنگامی که این را باد پایین ؟ ما هنوز در برخورد با ظاهرا موقت نظارت مجاز تقریبا 20 سال پیش پس از 9/11. حرکت صعودی بسیار نادر است و بسیار بعید است چرا که ابزار ما در ساختن امروز خود را برای ایجاد یک مسیر وابستگی است که شکل آینده ما داده و شیوه های نظارت.

معناداری وجود دارد و فرصت و هزینه های سوئیچینگ به چنین سرمایه گذاری سنگین در این تماس ردیابی نرم افزار. اگر یک تکنولوژی-روش اول به پایان می رسد تا کمتر موثر از امیدوار است ؟ خواهد صنعت و دولت باید با عزم و فروتنی به بازگشت و سعی کنید یک رویکرد متفاوت?

دره سیلیکون تلاش می کند به تمام وظایف آسان تر است. شرکت های فن آوری دیدن هزینه های مرتبط با جستجو و مرتب سازی به عنوان چیزهایی را حذف کنند. اما در پی بی شماری حریم خصوصی ساقط بر روی سیستم عامل های اجتماعی و یک موج بی پایان از نقض داده آن را روشن است که ساخت کارهای ساده تر حتی آنهایی که مهم می تواند باعث بزرگ وثیقه آسیب برساند.

خوب حفظ حریم خصوصی مهندسی است که یک قطعه از پازل برای تماس با ردیابی نرم افزار. شاید حتی سخت تر است وزن در دراز مدت عواقب چگونه از این ابزار استفاده خواهد شد پس از این بیماری همه گیر به پایان می رسد.

وودرو Hartzog یک استاد حقوق و علوم کامپیوتر در دانشگاه. او نوشت: این ستون برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب