نظرسنجی: آمریکایی های سیاه و سفید به احتمال زیاد به می دانم که COVID-19 قربانی - Mon, 15 Jun 2020 PST

دیترویت — آمریکایی های آفریقایی تبار هستند که به طور نامتناسبی به احتمال زیاد به می گویند یک عضو خانواده یا د

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

دیترویت — آمریکایی های آفریقایی تبار هستند که به طور نامتناسبی به احتمال زیاد به می گویند یک عضو خانواده یا دوست نزدیک است درگذشت COVID-19 یا بیماری تنفسی از ماه مارس با توجه به یک سری از بررسی های انجام شده از ماه آوریل که میسازد لخت چگونه سیاه آمریکایی ها باید برن فشار از بیماری همه گیر.

یازده درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار می گویند آنها با کسی که مرده است از coronavirus در مقایسه با 5 ٪ از آمریکایی ها به طور کلی و 4 درصد از سفید آمریکایی است.

این یافته ها بر اساس داده ها از سه COVID تاثیر نظرسنجی انجام شده بین آوریل و ژوئن توسط NORC در دانشگاه شیکاگو برای اطلاعات پایه در مورد این بیماری همه گیر را در اثر فیزیکی و روانی و سلامت اجتماعی آمریکایی است.

در حالی که بررسی های اخیر انجام شده توسط AP-NORC مرکز تحقیقات امور عمومی پیدا کرده اند که آمریکایی ها به خصوص به احتمال زیاد به کسی را می شناسید که تا به حال این ویروس اطلاعات جدید از COVID تحقیقات تاثیر اطلاعات بیشتر تلفات این بیماری همه گیر شده آمریکایی های سیاه و سفید.

از قبل موجود شرایط و دسترسی محدود به مراقبت های بهداشتی شناسایی شده اند به عنوان دلایل سیاه آمریکایی ها شده اند و به خصوص ابتلا به ویروس. کارشناسان و متخصصان پزشکی می گویند دیرینه اثرات ساختاری نژاد پرستی و نسل تروما تحمیل بر سیاه آمریکایی ها در قرن ها پس برده داری نیز نمی توان نادیده گرفت.

"سلامت بی عدالتی است که ما در حال دیدن در اینجا چیز جدیدی نیست چرا که ما در حال شروع در یک محل که در آن در دوران برده داری, ما تا به حال سیاه و زنانی که به بردگی گرفته شدند و بودند که تجربه در توسط مرد سفید پزشکان" گفت: مستقر در نیویورک دکتر Uché Blackstock سابق استادیار در دانشگاه دانشکده پزشکی و بنیانگذار پیشبرد عدالت در سلامت. "بنابراین ما سیستم بهداشت و درمان تاسیس شده است در نژاد پرستی و جوامع ما شده اند در اصل بیمار توسط نژادپرستی. ما حمل بیشترین بار بیماری تقریبا در هر پارامتر. ما در حال حاضر در یک بحران است."

این COVID تاثیر نظرسنجی ها نشان می دهد که شکاف نژادی است که به همان اندازه قابل توجه در برخی از شهرها و ایالات متحده ضربه سخت به خصوص توسط ویروس. در لوئیزیانا 16 درصد از بزرگسالان در مقایسه با 6 درصد از سفید بزرگسالان نزدیک با کسی که مرده است با توجه به نظر سنجی. مردم سیاه و سفید نشان دهنده حدود 33 درصد از جمعیت این ایالت اما حساب 53 درصد از دولت نزدیک به 3,000 COVID-19 مرگ و میر با توجه به داده ها از دولت را در بخش بهداشت و درمان.

این تفاوت ها به همان اندازه استارک در چندین مناطق شهری: در میان سیاه, بزرگسالان در آتلانتا 14% یک عضو خانواده یا دوست نزدیک که مرده است در مقایسه با 4 درصد از سفید بزرگسالان است. این مقایسه است که 12 درصد در مقابل 4 درصد در بالتیمور 15 درصد در مقابل 2% در بیرمنگام آلاباما و 12 درصد در مقابل 4 درصد در شیکاگو است.

بیست و شش درصد از nonwhite نیویورک می گویند یک عضو خانواده یا دوست نزدیک است جان از COVID-19 در مقایسه با فقط 10 درصد از سفید و بزرگسالان در شهر نیویورک است.

در ضمن یک خبر مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها از دولت محلی و ادارات بهداشت در سراسر کشور یافت می شود که بیش از یک چهارم از تمام COVID مربوط به مرگ و میر در سراسر کشور شده اند, سیاه, قربانیان — نزدیک به دو سهم از جمعیت در مناطق نمونه. داده ها از اوایل ماه ژوئن شامل نزدیک به 87,000 مرگ و میر است که در آن فرد مرده مسابقه شناخته شد در 38 ایالت و واشنگتن دی سی

در تعدادی از کشورهای اختلاف بود و حتی بیشتر outsized — مثلا در میشیگان, سیاه مرگ و میر در هر 100 ، 000 ساکنان سیاه بودند چهار برابر نرخ مرگ و میر سفید در هر 100 ، 000 ساکنان سفید.

"من فکر می کنم ما باید یک مکالمه ملی نه تنها در مورد کسانی که بی عدالتی اما در مورد چگونه ما رسیدن به راه حل به دلیل آن را فقط در مورد آنچه که در حال حاضر آن را واقعا چه رفته است, برای چند دهه در مورد سازه نژادپرستی ضمنی و تعصب تبعیض آمیز سیاست های مسکن و مانند" دکتر گفت: پاتریس هریس فوری گذشته رئيس جمهور از آمریکا انجمن پزشکی و اولین زن آمریکایی آفریقایی رئیس جمهور منتخب از سازمان است.

هریس گفت: AMA راه اندازی شد مرکز عدالت در سلامت یک سال و نیم پیش به آدرس ضمنی و تعصب در پزشک و سطح سازمانی. در طول همه گیر او گفت: بسیاری از داستان های پدید آمده از بیماران مبتلا به جزئیات چگونه نیازهای خود را نادیده گرفته شدند و یا برآورده نشده توسط پزشکان است که برخی از کارشناسان می گویند که نشان دهنده تاریخی بی اعتمادی از سیستم پزشکی.

"ما شنیده COVID-19 داستان و یا برخی از داده ها است که می گوید که طرفین به احتمال زیاد برای گرفتن مشاوره از دیگر سیاه پزشک یا که وجود داشته است مطالعات جایی که جوان ما همکاران بر این باورند که اسطوره که سیاه پوستان نیست احساس درد در همان راه به عنوان سفید پوستان" هریس گفت. "AMA است منجر به این مکالمات و مطمئن شوید که هر کس اطلاعات بنابراین ما می توانیم مسائل اطراف ضمنی و تعصب و تبعیض آمیز شیوه است."

ملت نیز باید شروع به دست و پنجه نرم کردن با عوارض روانی ناشی از این بیماری همه گیر همراه با اقتصادی fallout ناآرامی های مدنی در پی چند قتل با مشخصات بالا از آمریکایی های آفریقایی تبار و شاهد سیاه غم و اندوه در مقیاس انبوه گفت: بهداشت و درمان دانشگاه میشیگان رفتار و سلامت آموزش و پرورش استاد انریکه Neblett.

Neblett که مطالعات تقاطع نژادپرستی و سلامت گفت: بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار می تواند در برخورد با افسردگی و اضطراب و دیگر روان مبارزات.

"آن را محل تلاقی همه این عوامل که در آن نه فقط یک یا دو چیز و که واقعا وزن سخت و به شدت در روح و روان از مردم" Neblett گفت. "ما نمی دانیم که زمانی که شما تجربه از دست دادن در زمان های غیر منتظره وجود دارد شواهد علمی نشان می دهد که که مربوط به بدتر سلامت بعد از آن در زندگی است. من فکر می کنم این اثرات ممکن است نسل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب