آمازون می شود آخرین خرده فروش را رها Redskins کالا

Amazon.com آخرین خرده فروش به قطع Washington Redskins کالا از سایت خود به خارج, هدف و نایک در مصاحبه با یک نام

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

Amazon.com آخرین خرده فروش به قطع Washington Redskins کالا از سایت خود به خارج, هدف و نایک در مصاحبه با یک نام تیم که شامل یک نژادی لکه دار کردن.

E-commerce غول گفت: فروشندگان آنها تا به حال 48 ساعت به بررسی و حذف Redskins محصولات پرچم توسط آمازون با توجه به نامه بررسی شده توسط بلومبرگ. آمازون از طریق یک سخنگوی کاهش یافته است به نظر فراتر از تایید آن مطلع فروشندگان در روز چهارشنبه. کالا شامل تی شرت و کلاه و دیگر دنده.

برای سال, فعالان باید لابی NFL را Redskins به تغییر نام خود یک تحقیر امیز مدت برای بومیان آمریکایی است. اما تلاش به دست آورده حرکت در طول هفته از ناآرامی که به دنبال خبری از جورج فلوید یک حادثه است که موجب گسترده تر بحث و گفتگو در مسابقه و بی عدالتی در آمریکا

دن اشنايدر صاحب این تیم هفته گذشته گفت که این سازمان اکنون در حال بررسی نام. فدرال اکسپرس که دارای حقوق نامگذاری به این تیم در ورزشگاه Landover, Md., تا به حال خواست ردسکینز به ایجاد یک تغییر. NFL کمیسر راجر Goodell نیز گفت: لیگ بود "حمایت از این گام مهم است."

خارج شده و با ذکر این سخنان که آن را کشیده آن Redskins کالا در هفته گذشته.

نایک برای اولین بار بود از خرده فروشان بزرگ برای تخلیه Redskins محصولات. حتی قبل از تیم خود را اعلام جمعه کالا رفته بود از نایک وب سایت.

CNBC قبلا گزارش شده در آمازون حذف محصولات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن