منگنز در مجلس سنا تصویب توزیع $841 میلیون در coronavirus کمک

هفته پس از دولت فدرال توزیع کمک به دولت ها برای کمک به پرداخت برای هزینه های اضافی متحمل شده با توجه به کروناو

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

هفته پس از دولت فدرال توزیع کمک به دولت ها برای کمک به پرداخت برای هزینه های اضافی متحمل شده با توجه به کروناویروس همه گیر مینه سوتا در مجلس سنا موافقت کرده است بر اساس یک برنامه ریزی برای توزیع $841 میلیون در میان دولت های محلی.

جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا در روز سه شنبه تصویب این طرح در یک 62-4 رای دادن. این لایحه در حال حاضر حرکت به دموکراتیک-کنترل خانه برای تصویب نهایی قبل از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz علائم آن به قانون است.

از طریق کنگره آمریکا را مراقبت عمل مینه سوتا دریافت کرد و در مجموع حدود 2.169 میلیارد دلار که برخی از آنها شد اختصاص توسط قوه مقننه ایالتی در ایالت جولی روزن R-ورنون مرکز روز سه شنبه گفت. روز سه شنبه لایحه را عوض $841 میلیون دلار بود که در جدول سمت چپ به محلی شهرستان, شهرستان های کوچک و شهرستان دولت.

برخی از دموکرات ها به نمایندگی از شهرهای دوقلو منطقه مترو گفت: دولت فدرال کمک نبود توزیع نسبتا به مینه سوتا پرجمعیت ترین هفت شهرستان شده اند که برخورد سخت با این بیماری همه گیر.

اما روزن استدلال این لایحه چه کسانی که نابرابری در میزان عفونت به حساب: Hennepin و رمزی شهرستانهای دریافت حدود 250 دلار در کمک سرانه در مقایسه با $184 سرانه در مینه سوتا باقی مانده 85 شهرستانهای استان است.

روزن گفت که اضافی $66 در هر سر حساب برای مینیاپولیس و سنت پل "بسیار بالا نیاز از جان گذشته نیاز" و نابرابری در میزان عفونت و اقتصادی خرید اینترنتی در شهرستانها.

"ما باید در این نگاه چیزی که از هر زاویه ممکن است" روزن گفت: در اختتامیه نظرات به طبقه. "هدف این بود که همیشه آن را منصفانه و عادلانه برای همه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب