با صدها نفر از COVID-19 موارد به میله Walz تهدید شدیدتر اقدامات

اگر مینه سوتا میله در حال رفتن به باز بماند و اگر نوار مراجعان می خواهید می شود قادر به رفتن به میله چیزی میخو

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

اگر مینه سوتا میله در حال رفتن به باز بماند و اگر نوار مراجعان می خواهید می شود قادر به رفتن به میله چیزی میخوام مجبور به تغییر.

که پیام از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم دوشنبه به عنوان تعدادی از تایید coronavirus موارد مرتبط با نوار-رفتن به ضرب گلوله به صدها نفر در حالی که گزارش های آمده از سراسر کشور از موسسات و مشتریان نادیده گرفتن دولت محدودیت های که نیروی قانون است.

"در برخی از نقطه در زمان هویج تبدیل به چوب برای جلوگیری از این نوع از چیزی" Walz گفت: در پاسخ به سوال خبرنگار. او و مالکوم اشاره کرد که لغو یک بار مجوز کسب و کار است یک گزینه به عنوان re-بسته شدن میله در سطح ایالت.

و Walz گفت: او را با وزن برخی از مرتب کردن بر اساس ایالت, ماسک مورد نیاز است. "همه چیز روی میز است," او گفت:.

این خبر همچنین می آید به عنوان فرمانداران سراسر کشور reimpose محدودیت در کافه ها و رستوران ها. روز دوشنبه آریزونا پیوست صفوف تگزاس و کالیفرنیا و فلوریدا در بسته شدن تمام یا بعضی از کافه ها و رستوران ها — بازگشایی وارونه همه برانگیخته شده توسط موج در موارد ناشی از جوان نوار-قیف.

در مینه سوتا Walz سفارشات درمان کافه ها و رستوران ها همان: نه قرار است به نگاه و یا احساس می کنم مثل یک نوار سنتی. حتی در 50 درصد اشغال هر کس قرار است به نشسته — بدون نوار ایستاده خدمات — و گروه قرار است به 6 فوت جدا از گروه های دیگر. کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک و مراجعان به شدت خواست به انجام این کار نیز هست. غالبا تمام یا بعضی از کسانی که شده اند به دنبال مقامات اذعان دوشنبه به عنوان تعدادی از تست مثبت از مردم که بازدید شلوغ میله در مینیاپولیس و منکیتو رشد داشته است.

مالکوم گفت که از صبح روز دوشنبه "حدود 200 مورد" شد و همراه با دو میله در منکیتو و "100" شد و همراه با دو میله در مینیاپولیس. او تاکید کرد که در حالی که برخی از کسانی که شمارش می تواند شامل دو شمارش افرادی که ضربه میله های زندان "کسانی که فقط آنهایی که در آن وجود دارد در حال حاضر شده است یک تست مثبت بنابراین شما فقط می توانید تصور کنید که چگونه بسیاری از مردم خارج وجود دارد, احتمالا بدون دانستن آن انتقال ویروس است."

تا کنون مقامات دولتی گرفته اند نسبتا گاه به گاه رویکرد به اجرای بسیاری از COVID-19 محدودیت — و telegraphed همان وضعیت برای مقامات محلی است. "آموزش و پرورش به جای اجرای" یک عبارت دو Walz و مالکوم استفاده کرده اند چندین بار.

نوار گروه: "ما باید برای انجام بهتر'

اگر وجود دارد هر گونه شک که میله ممکن است در معرض خطر بودن تعطیل, یکی از دولت بزرگترین انجمن های نوار سمت چپ هیچ جایی برای خطا.

روز جمعه تونی Chesak, مدیر اجرایی, مینه سوتا, مجوز آشامیدنی انجمن ارسال یک فرانک و شفاعت توجه به اعضای خود در سراسر کشور.

"همکار دارندگان مجوز این شرایط ممکن است به نظر می رسد غیر منطقی برای برخی از اما نه زیر این شرایط ممکن است تا پایان بودن دلیلی برای ما فرماندار به شماره گیری پشت او نوشت: در بخشی از این نامه در نوع درشت. "از آن زمان 3 ماه مذاکرات فشرده و فداکاری به دست آوردن آنچه که ما در حال حاضر. ما نمی توانیم اجازه می دهد تا ما را یک گام به عقب و خطر اندازد فعلی ما پیشرفت است."

Walz بسته میله در ماه مارس و به آنها اجازه بازگشایی ماه گذشته. Chesak و صنعت دیگر نمایندگان باید اشاره کرد که صاحبان نوار به صورت یک معضل: آنها تشنه برای کسب و کار و با احتیاط از تلاش برای اخراج کاربران که نمی خواهید رعایت محدودیت.

اما در بخش دیگری از نامه خود Chesak التماس استقرار صاحبان توجه به قوانین: "همه ما می خواهیم برای رسیدن به آن حلقه برنجی 100% باز کردن. با سکسکه مانند آنچه که اتفاق می افتد در تگزاس فلوریدا و حتی اینجا در منکیتو ما باید برای انجام بهتر.

من نمی خواهد را بسیاری از دوستان از این به روز رسانی نامه به شما. ضرب المثل قدیمی از یک سیب بد می تواند به از بین بردن کل سبد ممکن است در واقع حلقه درست برای ما اگر ما همه انجام بخشی از ما. سرورهای بار من و دیگر اعضای هیات شما باید پوشیدن ماسک."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن