رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواستار دیوان عالی کشور برای سرنگونی قانون مراقبت مقرون به صرفه - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

توسط گرگ Stohr و Steven T. دنیس خبرگزاری بلومبرگ واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت:

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

توسط گرگ Stohr و Steven T. دنیس خبرگزاری بلومبرگ

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: دیوان عالی کشور که قانون مراقبت مقرون به صرفه نامعتبر است از جمله آن حمایت از افراد با شرایط موجود.

تشکیل پرونده مختصری در اواخر روز پنجشنبه در یک مورد دادگاه تنظیم شده است برای شنیدن در زمان انتخابات ماه نوامبر دولت گفت: "کل ACA بنابراین باید پاییز" به دلیل قانون مالیات تغییر ساخته شده توسط جمهوریخواهان کنترل کنگره در سال 2017.

دولت با حمایت از تلاش های جمهوری خواه کنترل متحده به باطل 2010 قانون است که در دفاع از 20 دیگر ایالت و ناحیه کلمبیا. یک دادگاه تجدید نظر فدرال در بر داشت بخشی از این اقدام خلاف قانون اساسی و چپ شک در مورد بقیه آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن presumptive حریف در انتخابات نوامبر دموکرات جو بایدن گفت: صبح روز پنج شنبه که به رئیس جمهور اجازه بیمه رها کردن پوشش برای افراد مبتلا به آسم و دیابت و سرطان و عوارض ناشی از COVID-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است "به پوشش بهداشت و درمان به دور از, دهها میلیون نفر از خانواده ها و به نوار صلح از ذهن به دور از بیش از 100 میلیون نفر از مردم با موجود شرایط" بایدن گفت: در یک مراسم انتخاباتی در, Lancaster, Pennsylvania.

دموکرات امید به نوبه خود طرح دعوی در دادگاه به یک سیاسی سندان برای وقت جمهوری خواهان در پاییز امسال با توجه به افزایش محبوبیت ACA که بسیاری از جمهوری خواهان به دنبال لغو. در رسانه ها تماس پنجشنبه ارشد دموکرات کنگره گفت: جمهوری خواهان هیچ جایگزین به طور کامل محافظت از افراد با شرایط موجود و یا جلوگیری از دهها میلیون نفر از از دست دادن خود را بیمه.

دموکرات ها گفت: آن را به خصوص مضر به تلاش برای سرنگونی این قانون در میان همه گیر با دهها میلیون نفر از مردم از کار و در معرض خطر از دست دادن کارفرمای خود بیمه بهداشت و درمان.

"جمهوری خواهان باید جهانی گفت: آنها در برابر قانون مراقبت مقرون به صرفه" گفت: رهبر جناح اکثریت مجلس Steny Hoyer مریلند. او را رد کرد و جمهوری خواه استدلال که آنها حمایت از حفاظت از شرایط موجود به عنوان "خالی شد."

بهداشت و درمان مجلس سنا رئیس لامار الکساندر تنسی از حزب جمهوری خواه در سال 2018 به نام طرح دعوی در دادگاه در برابر ACA "به عنوان دور از ذهن یک استدلال حقوقی به عنوان من فکر می کنم من تا کنون شنیده ام" با تقریبا هیچ شانسی برای موفقیت.

به مبارزه قانونی ناشی از یک ماده شناخته شده به عنوان فرد در دستور است که اصل آن مورد نیاز مردم برای به دست آوردن بیمه و یا پرداخت مالیات مجازات است.

دیوان عالی کشور تایید است که ارائه در سال 2012 با قاضی جان رابرتز آن را خواستار استفاده مشروع از کنگره مالیات بر قدرت است. جمهوری خواهان کنترل کنگره بعد از آن پیوست با مغلوب ساختن پیشی جستن به صفر از مالیات مجازات خروج از قیمومیت و بدون هر گونه پیامدهای عملی است.

در این پرونده چهار شنبه, ایالات متحده وکیل ژنرال نوئل فرانسیسکو گفت: "این فرد دستور دیگر می توان تفسیر را تایید کرده و به عنوان یک مدرک معتبر ورزش کنگره مالیات به دلیل قدرت کنگره حذف مالیات."

نیواورلئان-بر اساس 5th ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر گفت: در این قطعنامه بر خلاف قانون اساسی بود بدون مجازات مالیات به آن متصل است. دادگاه تجدید نظر نمی گیرید که آیا بقیه از قانون می تواند ایستادن به جای گفتن یک قاضی دادگاه فدرال باید به این سوال نزدیک تر موشکافی. دموکراتیک-اجرای متحده یک گروه به رهبری کالیفرنیا و سپس رفت و مستقیما به ملت بالاترین دادگاه.

کت و شلوار ثابت شده بی دست و پا برای ایران سناتور. سوزان کالینز از مین است که زیر آتش از دموکرات برای رای دادن به این 2017 مالیات تعمیرات اساسی که حذف حکم مجازات بدون که وجود خواهد داشت هیچ موردی.

کالینز و دیگر سناتور جمهوریخواه گفته اند که آنها فکر نمی شد خصوصی کل ACA یا پوشش موجود شرایط حفاظت با رای خود.

تمام پنج قضات که رای به رعایت ACA در سال 2012 – رابرتز و قضات اموزش Bader Ginsburg, Stephen Breyer, Sonia Sotomayor و النا کاگان – باقی می ماند در دادگاه است. رابرتز روشن طرف در این صورت پس از رای گیری برای اعتصاب کردن فرد دستور هنگامی که قاضیان در زمان اولیه خود را خصوصی, رای, با توجه به گزارش های خبری.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بارها و بارها تغییر مواضع خود در آنچه فراتر از فرد دستور باید پرتاب کردن. وزارت دادگستری در اصل گفت که تنها چند مقررات دیگر از جمله حمایت از شرایط موجود – نیاز به باطل. دولت پس از آن منتقل شده و البته گفت: کل قانون باید باطل.

دولت پس از آن تغییر موقعیت برای بار دوم. وزارت دادگستری گفت: دادگاه تجدید نظر حکم باید اعمال می شود تنها در 18 ایالت به چالش کشیدن قانون و پوشش فقط آن دسته از مقررات است که "در واقع آسیب" کسانی متحده است. دولت مختصری با اشاره به ضد تقلب مقررات در قانون به عنوان مواردی است که احتمالا می تواند سالم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن