Goodell های تصویری به ما می گوید NFL می داند که آن را در یک لحظه بحرانی در تاریخ است. آن را نمی خواهید به سمت چپ پشت

این فقط یک دانه دار 81-دوم تصویری فیلم برداری از خانه خود را, اما اگر NFL کمیسر راجر Goodell به معنای آنچه که

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

این فقط یک دانه دار 81-دوم تصویری فیلم برداری از خانه خود را, اما اگر NFL کمیسر راجر Goodell به معنای آنچه که او گفت: او تغییر کرده است امریکا محبوب ترین ورزش, لیگ, برای همیشه لطفا برای.

به عنوان Goodell ادا کلمات "ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL قبلا" که در ورزش جهان و احتمالا کل کشور نیست بلافاصله تصویر khezri? که فکر نمی کنم از راه لیگ دوری و blackballed سابق San Francisco 49ers سوپر باول کارفرمایی, mischaracterizing پیام خود را از غیر خشونت آمیز اعتراض و عبور از او را بیش از مشاغل زمان و دوباره بیش از چهار سال گذشته?

آن را به ارزش پرسیدن چرا Goodell نمی عذر خواهی به Kaepernick با نام او فوق العاده بیانیه. شاید یک NFL وکیل nixed ایده. شاید عذرخواهی عمومی و یا خصوصی در حال آمدن است برخی از زمان های دیگر.

مهم تر شاید در حال حاضر در نهایت یک تیم NFL را امضا Kaepernick است که دقیقا چه چیزی باید اتفاق می افتد و به زودی. این لیگ در حال حاضر نیاز به او را بیش از او نیازهای لیگ. شاید Goodell ارائه پوشش برای تیم خواهد شد که نشانه او این است که به اندازه کافی از عذرخواهی حداقل برای یک شب اگر چه "پوشش" است که این کلمه اشتباه در حال حاضر. این تیم به ارمغان می آورد که در Kaepernick را جشن خواهد گرفت در سراسر کشور. تیم باید سقوط بیش از خود را به آن را انجام دهد.

اگر شما در خارج وجود دارد هنوز هم شک قدر از دو هفته گذشته در تاریخ ایالات متحده شک نه بیشتر. کودکان خواهد شد مشغول به تحصیل در این زمان 100 سال از هم اکنون. Goodell جمعه شب فیلم به ما می گوید او می داند که او نمی تواند پشت سر گذاشت.

"تظاهرات در سراسر کشور حاکی از قرن سکوت, نابرابری و ظلم و ستم از بازیکنان و مربیان و طرفداران و کارکنان," او گفت:. "ما در حال گوش دادن. من گوش دادن."

شاید جالب ترین جمله در فیلم این بود: "من شخصا اعتراض با شما و می خواهید به بخشی از این تغییر بسیار مورد نیاز در این کشور است."

آیا این به این معنی او را به زانو زدن با بازیکنان اگر ما فوتبال این سقوط ؟ چگونه می تواند به این معنی نیست که ؟ ملی غلیان احساسات غم و اندوه و خشم بیش از خشونت پلیس و اجتماعی و بی عدالتی و ظلم و ستم از آفریقایی-آمریکایی ها در پی افتضاح مرگ جورج فلوید سیگنال تظاهرات گسترده پس از ورزش بازگشت. Goodell خواهد بود در شرکت خوب اگر او پیوست بازیکن را به زانو زدن در طول سرود ملی.

اجازه دهید این را یک گام بیشتر است. آنچه در مورد منفور تیم مستعار برای واشنگتن NFL حق رای دادن یک نژادپرست نام من ترجیح می دهم نه به ذکر است? آن را مدت زمان طولانی گذشته برای این نام را به ناپدید می شوند. و وحشتناک tomahawk ریز ریز از Kansas City Chiefs. (ما به دنبال در شما بیش از حد آتلانتا بریوز.)

اگر Goodell جدی در مورد آنچه که او گفت: — و وجود دارد هیچ دلیلی برای باور کردن او نیست — و سپس آن را برای تلفن های موبایل مانند او کار خواهد کرد برای خلاص شدن از نامها و آداب و رسوم مانند این. و در صورتی که جایی که او به رهبری و سپس این واقعا آبخيز لحظه به نظر می رسد.

وجود دارد یک نفر که احتمالا نمی مانند Goodell گفته است و او در واقع فقط در سراسر خیابان را از تازه به نام Black Lives Matter پلازا در کاخ سفید است. فکر می کنم در مورد آنچه Goodell آیا شب جمعه; او سرپیچی رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که در یک سال 2017 تظاهرات سیاسی به نام بازیکنان که در زمان زانو طول سرود یک "son of a bitch."

حتی زودتر جمعه تهمت ستایش Drew Brees' اصلی مورد نظر ایستاده به جای زانو زدن برای سرود ملی — که Brees عذرخواهی برای روز پنج شنبه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Goodell ذکر هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن, البته, اما او گفت: چیزهایی که تهمت هرگز می گویند.

"(ما) تشویق همه به صحبت کردن و اعتراض مسالمت آمیز. ما در لیگ ملی فوتبال معتقدند Black lives matter ... بدون سیاه, بازیکنان, وجود خواهد داشت هیچ لیگ ملی فوتبال."

وجود دارد که صاحبان در NFL مقدار زیادی از آنها را که به ما تهمت اهدا کنندگان و مغلوب ساختن پیشی جستن ، نمی توان آنها را شاد امشب. اما این بزرگتر است از آنها بزرگتر از لیگ خود را. اگر آن را به یک انتخاب بین تهمت و Kaepernick, Goodell درست ساخته شده تماس بگیرید. او تصمیم گرفت تظاهرات مسالمت آمیز. او را انتخاب سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. او تصمیم گرفت تا بازیکنان خود را. او انتخاب دوم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن