آدم شوستر: عمومی حقوق بازنشستگی در خطر ورشکستگی اما COVID-19 را سرزنش نمی

شیکاگو — مدتها قبل از زمان نوسانات بازار ایالتی و محلی بازنشستگی بدهی ناشی از یک خطر جایی بین یک بمب ساعتی و ی

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

شیکاگو — مدتها قبل از زمان نوسانات بازار ایالتی و محلی بازنشستگی بدهی ناشی از یک خطر جایی بین یک بمب ساعتی و یک جعبه از نیتروگلیسیرین. یک انفجار در حال آمدن است در نهایت و اصلی هر شوک, آیا مربوط به COVID-19 یا بعد از رکود اقتصادی پایین جاده می توانید آن را خاموش. به عنوان ایالات متحده آمریکا امروز گزارش داد به تازگی: "قبل از (coronavirus) بحران حتی در شروع دولت, برنامه های بازنشستگی در سراسر کشور در حال حاضر بیش از 1 تریلیون دلار از بودجه مورد نیاز برای پرداخت های آینده خود تعهدات به بازنشستگان است."

وارد COVID-19. اقتصادی ضربه از این بیماری همه گیر نشان داد که چقدر آسیب پذیر عمومی حقوق بازنشستگی هستند به سرمایه گذاری نوسانات. در مارس 24, اعتبار آژانس رتبه بندی مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران پیش بینی شده است که اگر زیان بازار ادامه داد: در طول مسیر خود را در زمان متوسط صندوق بازنشستگی از دست خواهد داد 21 درصد از ارزش دارایی این سال مالی. این و مشابه هشدارهای ناشی از برخی از وحشت که COVID-19 خواهد بود که نقطه اوج برای صندوق های بازنشستگی در حال حاضر در آستانه.

ایلینوی است صفر برای جناح حقوق بازنشستگی و ارائه می دهد درس آموزنده است. آن را به صرف بیشتر در این کشور حقوق بازنشستگی به عنوان یک درصد از دولت های ایالتی و محلی درآمد مجموعه, حدود دو برابر میانگین ملی است. آن افزایش تورم بازنشستگی و هزینه های بیش از 500% از سال 2000. اما با وجود این برای اولین بار-در-این-ملت صرف ایلینوی نیز بدترین بازنشستگی-بدهی به درآمد نسبت میان ایالات متحده با توجه به مودی.

یک تست استرس به سفارش ایلینوی موسسه سیاست در پاییز گذشته نشان داد که 20% کاهش در دارایی خواهد شروع به اجتناب ناپذیر اسلاید به عجز از پرداخت دیون برای ایلینویز' ایالت عمومی و حقوق بازنشستگی.

آیا COVID-19 خواهد بود که در نهایت نقطه اوج همچنان نامشخص است. بازار در ابتدا بازگشت سریع تر از بسیاری از پیش بینی. در مارس 100 بزرگترین صندوق های بازنشستگی در ایالات متحده به دست آورد نیمی از خود را در سه ماهه اول سرمایه گذاری ضرر و زیان است. اما نوسانات همچنان ادامه دارد و نهایی تاثیر باقی مانده است دیده می شود.

بدون در نظر گرفتن COVID-19 حداقل یک لباس تمرین برای چگونه دولت و سیاستمداران را تحمل بحران هنگامی که آن را به ناچار می آید. راه سیاستمداران در ایلینوی پاسخ — با درخواست از کنگره برای 10 میلیارد دلار در بازنشستگی بودجه به عنوان بخشی از بیش از 40 میلیارد دلار کمک مالی درخواست — باید به عنوان یک هشدار برای مالیات دهندگان در سراسر کشور. اصلاحات حقوق بازنشستگی نیاز به اتفاق می افتد در حال حاضر قبل از اشتباه شوک باعث بدهی بمب منفجر شود.

ما انتخاب رهبران می تواند یادگیری از اشتباهات گذشته و ساخت بیشتر انعطاف پذیر بازنشستگی است که به طور خودکار تنظیم مزایای بازنشستگی برای مطابقت با تغییر واقعیت های اقتصادی است. برای مثال ویسکانسین -- که تا به حال تنها به طور کامل با بودجه سیستم بازنشستگی در کشور قبل از COVID — پایگاه سالانه مزایای تنظیمات بر بازده سرمایه گذاری. بسته به عملکرد و مزایای می تواند بالا برود یا پایین با کف.

در ایلینوی کارکنان دولت دریافت یک ترکیب 3 درصد افزایش در هر سال حتی در رکود است. اگر فقیر عملکرد سرمایه گذاری ایجاد کسری بودجه مالیات دهندگان خواسته را تا 100 ٪ از تفاوت با هیچ فداکاری مشترک — یک ساختار ناپایدار.

پس چگونه ما اطمینان از آینده از بازنشستگی به نظر می رسد بیشتر شبیه به ویسکانسین و کمتر مانند ایلینوی?

کنگره به طور گسترده ای انتظار می رود به بحث پنجم coronavirus بسته امداد پس از بازگشت از ژوئیه 4 تعطیلات که ممکن است شامل پول اضافی برای دولت های ایالتی و محلی را برای از دست دادن درآمد. با توجه به $535 میلیارد دلار در امداد رسانی در حال حاضر ارائه هر گونه کمک ها باید در قالب بخشایش وام مشروط بر خوب مالی پاسداشت.

منتشر بازنشستگی بمب صدا و سیستم های بازنشستگی هستند و مهم ترین شرط. اگر یک دولت بیشتر حقوق بازنشستگی بدهی از آن می توانید پرداخت بیش از 25 سال بدون افزایش مالیات دهندگان هزینه های آن را به متعهد به ساخت پانسیون پایدار و مقرون به صرفه برای دسترسی به وام بخشش.

اگر کنگره به جای ارائه می دهد یک چک سفید به مکان هایی مانند ایلینوی, آنها خواهید بود propping تا برخی از مهمترین غیرمسئولانه و غیرقابل دفاع تصمیم گیری های سیاسی در کشور: از تصمیم دادگاه حفظ یک عمر بازنشستگی برای یک لابی که کار یک روز را به عنوان یک معلم جایگزین به شش رقم حقوق بازنشستگی برای بازنشسته دولت و سیاستمداران است.

COVID-19 افزایش آگاهی در مورد شکنندگی عمومی بازنشستگی به شوک های اقتصادی, اما ما نمی توانیم اجازه دهید آن را تبدیل به یک قربانی برای یک مشکل است که در دهه در ساخت. به جای این باید یک فرصت به اذعان دیده ایم TNT در حال انباشت اشیاء بدست آمده و ایجاد اجماع در سراسر سازنده تغییرات قبل از تخریب غیرقابل کنترل است.

آدم شوستر مدیر بودجه و مالیات پژوهش در ایلینوی موسسه سیاست های حزبی در سازمان پژوهش های که ترویج مسئول دولت و رایگان اصول بازار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن