پلیس پاسخگویی صورتحساب غرفه در مینه سوتا مقننه

یک جلسه ویژه مینه سوتا مقننه به نظر می رسد در یک بن بست جمعه با هر دو طرف عمیقا تقسیم شده تا چه حد نمایندگان م

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

یک جلسه ویژه مینه سوتا مقننه به نظر می رسد در یک بن بست جمعه با هر دو طرف عمیقا تقسیم شده تا چه حد نمایندگان مجلس باید نسبت به بازسازی پلیس در دولت که در آن جورج فلوید کشته شد.

دموکراتیک-کنترل خانه اوایل جمعه گذشت یک بسته گسترده ای از پلیس پاسخگویی اقدامات پیچیده را به یک لایحه است. آن را شامل عناصر پنج بیشتر از متوسط پلیس اسکناس است که جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا تصویب قبلا در این هفته اما می توان تغییرات بزرگتر از آنچه که جمهوری خواهان مجلس سنا گفته اند که آنها را بپذیرم.

مجلس نشسته اند پشت درهای بسته و یا ملاقات در طبقه به تصویب کمتر-ستیز قانون حدود 400 تظاهرکنندگان برگزار شد Juneteenth تجمع در خارج از کنگره که در آن آنها شعار می دادند فلوید نام و نام نمایندگان به تصویب مجلس لایحه.

ایران رهبر اکثریت سنا پل Gazelka از شرق Gull Lake بارها و بارها گفته است که جمعه بود و خود را آخرین مهلت برای adjournment, و است که قانونگذاران باید تمرکز بر طرح های هر دو طرف را پشتیبانی می کند. اما رهبران دموکرات از هر دو مجلس خواست او در یک کنفرانس خبری به اجازه می دهد زمان بیشتری به طوری که هر دو طرف می تواند به دنبال سازش در پلیس و سایر مسائل موجب ناراحتی. او به طور نامحدود به تعویق افتاد و خود را در کنفرانس خبری مجموعه برای بعد از ظهر جمعه.

"ما باید برای انجام کاری در پلیس پاسخگویی و اصلاحات" دموکرات مجلس ملیسا Hortman از بروکلین پارک به خبرنگاران گفت:. "غم انگیز قتل جورج فلوید در مه 25 تغییر کل قانونی در دستور کار است. وجود دارد هیچ راهی برای ما به دور از این بی عدالتی و به انجام کار است که هزاران نفر از Minnesotans و میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان هستند و خواستار آن است که دولت ها را."

دموکراتیک Gov تیم Walz در روز پنج شنبه به چالش کشیده قانونگذاران برای قرار دادن خانه بیل در روی میز کار خود در زمان ثبت نام در Juneteenth تعطیلات که به مدت طولانی جشن رهایی از بردگی سیاه پوستان اما از این سال به یکی از اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی پس از قتل فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار است که پس از فوت سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود برای چند دقیقه.

"امروز مردم در سراسر کشور و ملت رسمیت شناختن و رعایت Juneteenth سنا جمهوری خواهان در حال ارسال با صدای بلند پیام با انتخاب بسته و ترک قبل از ما به پایان رسید کار که Minnesotans انتظار دارند ما را به انجام" دموکراتیک رهبر اقلیت سنا سوزان, Kent, از, Woodbury به خبرنگاران گفت:. "سیاه بومی و مردم از رنگ باید سال ها وقت صرف مبارزه برای عدالت است. ما می توانید با صرف کمی بیش از یک هفته انجام همان."

Walz که به نام برای ساخت Juneteenth دولت تعطیلات صحبت کرد جمعه با نوازنده Pharrell Williams که توییتی که او را از هر فرماندار آن را پرداخت تعطیلات برای کارمندان دولت و این که او از صحبت با تعدادی از فرمانداران جمعه. "با تشکر از شما برای مبارزه با این مسئله است. #Juneteenth بخش مهمی از تاریخ ما است و باید آن را به رسمیت شناخته و به یاد ما کل دولت هر سال" Walz نوشت که او را بازتوییت کرد ویلیامز با تشکر.

دو طرف همچنین باقی مانده تقسیم در صفحه اصلی کسب و کار ناتمام از سال 2020 به طور منظم جلسه های ساخت و ساز عمومی استقراض بسته شناخته شده به عنوان یک پیوند لایحه که به طور بالقوه می تواند شامل پول برای بازسازی محله در مینیاپولیس و سنت پل که در آن کسب و کار بودند آسیب دیده و تخریب شده در ناآرامی های پس فلوید را کشتن. دیگر مسائل حل نشده شامل یک پتانسیل فرار مالیاتی است که می تواند به نفع کسب و کار به دنبال بازسازی و چگونگی تخصیص فدرال coronavirus امداد پول به دولت های محلی از $2.1 میلیارد دلار از دولت دریافت تحت مراقبت عمل می کنند.

اگر هیچ توافق بر سر مسائل بزرگ قانونگذاران به احتمال زیاد به فرصت دیگری در اواسط ماه جولای. فرض Walz در نظر دارد به موضوع دیگری 30 روز گسترش اورژانس قدرت او استفاده شده است برای پاسخ به COVID-19 گیر او را از نظر قانونی ملزم به تماس یکی دیگر از جلسه ویژه برای 12 جولای اجازه دهید به قانونگذاران شی. به همین دلیل او به نام این جلسه ویژه. آمریکا مسدود سنا که اوباما تلاش هفته گذشته به حذف فرماندار اورژانس قدرت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن