Melania Trump در هیچ عجله به حرکت به کاخ سفید - که زمانی که او renegotiated او prenup یک کتاب جدید می گوید: - Tue, 12 Jun 2020 PST

زمانی که Melania Trump ماندند در نیویورک پس از او تحلیف ریاست جمهوری, او گفت: آن بود چرا که او نمی خواست به ق

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

زمانی که Melania Trump ماندند در نیویورک پس از او تحلیف ریاست جمهوری, او گفت: آن بود چرا که او نمی خواست به قطع خود را پس از آن-10-سال-پسر بارون مدرسه در سال است. اخبار در زمان متمرکز در یک آشکار frostiness بین زن و شوهر اول و گزاف مالیات دهندگان هزینه برای محافظت از Melania و بارون دور از واشنگتن است.

این داستان درست است اما خبرنگار واشنگتن پست مریم اردن نشان می دهد در یک کتاب جدید است که بانوی اول بود و همچنین با استفاده از تأخیر در ورود به کاخ سفید به عنوان یک اهرم برای renegotiating او prenuptial توافق با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مبارزات انتخاباتی شده بود پر از سخت اخبار در مورد تهمت ادعا جنسی بی احتیاطی و infidelities از "گرفتن آنها توسط p--y" Access Hollywood نوار به یک امر با Playboy Playmate Karen McDougal; Melania آموخته جزئیات جدید از پوشش رسانه ای اردن می نویسد.

ورودی بانوی اول زمان مورد نیاز برای خنک کردن و "برای اصلاح خود را برنامه ریزی مالی با مغلوب ساختن پیشی جستن - چه Melania به عنوان 'مراقبت از بارون,' " اردن می نویسد: "هنر او معامله: داستان ناگفته Melania Trump."

Melania اصلی prenup نشده بود فوق العاده سخاوتمندانه, اردن, گزارش. اما او شده است به تهمت طولانی تر از هر دو همسران سابق بود و قدرت چانه زنی: او را درک اثر آرام بخش بر روی او آنقدر بزرگ بود که مغلوب ساختن پیشی جستن را بگیرید و یاد دهید و حداقل یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن فرزندان ترغیب او برای آمدن به کاخ سفید به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

در 286 صفحه کتاب که پخش کردن عنوان از مغلوب ساختن پیشی جستن به خوبی شناخته شده کسب و کار, راهنمای است که عمیقا گزارش نگاهی به افزایش این کشور تنها مهاجر بانوی اول پس از لوییزا Adams.

برای او کتاب, اردن انجام شده بیش از صد مصاحبه با هر کس از Melania را اسلوونیایی همکلاسی سابق فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، کریس کریستی و میسازد استدلال که Melania Trump است که اختصاص داده شده به خود را mythmaking به عنوان شوهر او.

"هر دو مشتاق سازندگان تاریخ خود را," اردن می نویسد و استدلال می کند که #FreeMelania برچسب باید بازنشسته به دلیل سازگار پشتیبانی از شوهر او و حرکت او برای ماندن در کاخ سفید است.

"او است ... خیلی بیشتر مانند او از آن به نظر می رسد" اردن می افزاید.

اردن دیرین آمریکا که برنده جایزه پولیتزر در سال 2003 امن نادر در یک مصاحبه با Melania در حالی که پوشش کمپین 2016. پست دریافت یک نسخه از کتاب او پیش از آن در ژوئن 16 تاریخ انتشار.

گزارش به عقب می رود به Melania دوران کودکی در یک شهر کوچک در اسلوونی و سپس بخشی از کمونیست یوگسلاوی که در آن بود به patternmaker در یک لباس کودکان کارخانه و پدر او که عضو حزب کمونیست در یک نقطه و یک راننده و تعمیر ماشین. Melania پیاده روی باند فرودگاه سن 7, مدل لباس مادر او ساخته شده و نشست برای عکاسی در 16.

این mythmaking اردن می نویسد: در اوایل شروع به زمانی که او موفق به اصلاح خبرنگاران که ذکر سن او اشتباه همیشه جوانتر از او بود. با وجود گفت: او نمی خواهد عمل جراحی پلاستیک سه عکاسان که با او کار می کرد گفت: آنها را دیده ام زخم است.

او با حضور در رقابتی بسیار برنامه معماری در دانشگاه لیوبلیانا اما فارغ التحصیل هر چند او ادعا کرد در قسم خورده شهادت به مدرک لیسانس.

نیز وجود دارد کمی شواهد نشان می دهد او ادعا می کند که قادر به صحبت به چهار یا پنج زبان مسلط است.

"عکاسان و دیگران که با او کار می کرد در طول سال از جمله زبان مادری ایتالیایی و فرانسوی و آلمانی به من گفت که آنها هرگز شنیده می شود او با استفاده از بیش از چند کلمه از آن زبان" اردن می نویسد. گزارش در این کتاب نشان می دهد او تنها صحبت می کند به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط.

جلسه مغلوب ساختن پیشی جستن شتاب که mythmaking به عنوان او در معرفی خود در اطراف شهر به عنوان یک "سوپر" وقتی که درست نیست. اردن در بر داشت شواهد کمی حتی از داستان چگونه آنها را ملاقات کرد - او را دیدم او را در یک باشگاه در طول هفته مد در سال 1998 با یک مدل معروف شد اما تثبیت شده در Melania که حاضر به او شماره تلفن خود را. منابع متعدد از جمله آلمان مدل سازی عامل او مشغول به کار بود که در سال اردن گفت که آنها تا به حال شنیده Melania شد و در حال حاضر دوستیابی مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از جدول زمانی آنها گذاشته است.

سهولت Melania را mythmaking شده است با کمک اردن مسلم توسط یک الگو در زندگی خود از ساخت تمیز می شکند با او گذشته است. دوستان قدیمی از اسلوونی گفت: آنها هرگز شنیده از او را دوباره. یک بار دوستان نزدیک از شهر نیویورک در سال می گویند همان چیزی که برای آنها اتفاق افتاده است.

او "را تصاحب یک فرصت قرار داده و تلاش زیادی به آن. سپس او را به حرکت می کند و هرگز به عقب نگاه" اردن می نویسد.

تا آنجا که او و مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد مانند متضاد کامل اردن می نویسد: "آنها هر دو مبارزان و بازماندگان و جایزه وفاداری بیش از تقریبا همه چیز است. ... نه بسیار عمومی مغلوب ساختن پیشی جستن و نه بسیار خصوصی Melania بسیاری از دوستان نزدیک. خود را loner غرایز فیلتر به ازدواج خود را."

که شامل جدا کردن اتاق خواب هر دو در خانه و هر زمان که آنها در سفر و یا چگونه آنها را اغلب در همان ساختمان اما همان اتاق.

آنها همچنین به نظر می رسد به عشق یکدیگر با توجه به افرادی که شاهد اولیه خود معاشقه و دیگران که دیده می شود رابطه خود را در کاخ سفید از سرد به گرم دوباره.

چه ظهور است یک عکس از جاه طلبی های شخصی شبیه به مغلوب ساختن پیشی جستن. در سال 1999 زمانی که او برای رئیس جمهور اصلاحات, حزب, بلیط, او به مصاحبه غرق در افکار در مورد تبدیل شدن به بعدی جکی O. بعد از او تکرار تهمت را خواستار سپس رئیس جمهور باراک اوباما برای تولید خود گواهی تولد یک تراز با "birther" حملات عمدتا رانده و مغلوب ساختن پیشی جستن.

"وجود شواهد کافی است که از همان ابتدا" اردن می نویسد: "Melania نه تنها پذیرفته و در آغوش مغلوب ساختن پیشی جستن آرمان های سیاسی بود اما همچنین تشویق شریک است."

با توجه به راجر سنگ تهمت مربی که تنظیم شده است برای رفتن به زندان برای 40 ماه در اعتقادات اعم از شاهد دستکاری به دروغ گفتن به محققان با Mueller, گزارش, Melania همیشه تشویق مغلوب ساختن پیشی جستن به اجرا برای رئيس جمهور. "او کسی است که در نهایت گفت:" شما می دانید, دونالد, توقف صحبت کردن در مورد در حال اجرا برای رئیس جمهور و آن را انجام دهد. ... و اگر شما, شما در حال رفتن به برنده' " سنگ گفت: اردن.

در مبارزات انتخاباتی و در کاخ سفید, Melania شده است مغلوب ساختن پیشی جستن صدایی هیئت مدیره. کریستی گفت Melania همیشه مغلوب ساختن پیشی جستن اولین تماس تلفنی در زمانی که او در یک هواپیما پس از یک رالی او می دانست که تا به حال بوده تلویزیونی. او می خواهم بپرسم که او چه فکر کرد و گفت: کریس کریستی "او همیشه به حال تفسیر را به او بدهد, و من فکر می کنم که می گوید زیادی در مورد آنچه که او فکر می کند او است."

او یک دلیل کلیدی مغلوب ساختن پیشی جستن را انتخاب مایک پنس خود را به عنوان همسر در حال اجرا پس از مغلوب ساختن پیشی جستن مرتب یک آخر هفته برای Melania برای رسیدن به او را می دانم و همسرش, کارن. او استدلال پنس خواهد بود یک انتخاب بهتر از کریستی یا نیوت گینگریچ. "او بر این باور است که او می تواند محتوا را در یک ردیف 2 نقطه و نه تفنگ برای بالا کار" اردن می نویسد: "آن چیزی بود که او نمی تواند می گویند در مورد دو نفر دیگر."

نفوذ او نشان داد که او صادر نادر بیانیه محکومیت در مورد معاون مشاور امنیت ملی میرا Ricardel که منجر به مشاور را فسخ است.

تا به حال coronavirus مجبور نیست خود را لغو و او را از انجام, اولین, جمع آوری اعانه برای سال 2020 کمپین در ماه مارس است. "او به مردم گفت او می خواهد برای پیروزی مجدد در انتخابات" اردن می نویسد.

بسیاری از حرکت او از اواخر نقطه در این جهت از قرار دادن مدال آزادی در صحبت با رادیو میزبان Rush Limbaugh گردن به کف زدن همراه به عنوان برگ برنده به نام اف بی آی "تفاله" در سخنرانی خود پس از تبرئه از استیضاح اتهامات عنوان شده علیه.

ناظران در کاخ سفید متوجه شده بود یک چشم انداز مثبت در خلق و خوی خود را تا اواسط سال 2018 که ممکن است حساب کاربری برای خود بودن خیلی مایل به مبارزه برای دور دوم. با توجه به سه نفر نزدیک به تهمت اردن می نویسد: Melania بود و در نهایت renegotiated این prenup به میل او. او می خواهم در حال حاضر شده است به دنبال بارون آینده با ساخت مطمئن شوید که او تابعیت دوگانه در اسلوونی است که موقعیت او را به کار در اروپا برای مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان زمانی که او می آید از سن.

در حال حاضر او می خواهم مطمئن ساخته شده او نبود بسته خروج از کسب و کار خانوادگی. اردن می نویسد: "او می خواست اثبات در نوشتن است که هنگامی که آن را به فرصت های مالی و ارث بارون می تواند به عنوان بیش از یک برابر تهمت ترین و سه فرزند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب