EPL کشباف به "سیاه زندگی" موضوع و نام بازیکن

لندن—لیگ برتر کشباف خواهد شد از ویژگی های "Black Lives Matter" به جای نام بازیکن برای اولین بار در 12 بازی پس

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

لندن—لیگ برتر کشباف خواهد شد از ویژگی های "Black Lives Matter" به جای نام بازیکن برای اولین بار در 12 بازی پس از رقابت رزومه در روز چهارشنبه.

کمپین آرم باقی خواهد ماند کشباف کامل جولای 26 پایان همه گیر تاخیر نجومی.

بازیکنان شده اند مشتاق به استفاده از بازی برای پیوستن به رشد calls برای از بین بردن نژادی و بی عدالتی در جامعه به دنبال خبری از جورج فلوید در مینیاپولیس در مه 25.

"ما بازیکنان ایستاده همراه با منحصر به فرد هدف از بین بردن تبعیض نژادی و در هر کجا از آن وجود دارد را در مورد یک جامعه جهانی از شمول احترام و فرصت های برابر برای همه بدون در نظر گرفتن رنگ و یا عقیده" جوخه گفت: در یک بیانیه مشترک در روز جمعه.

"این نماد نشانه ای از وحدت از همه بازیکنان تمام کارکنان در تمام باشگاه ها تمام تیم ها و لیگ برتر #blacklivesmatter #playerstogether."

بازیکن از چند تیم شده اند تصویر این هفته در آموزش گرفتن زانو به عنوان بخشی از ضد نژادپرستی حرکات برانگیخته توسط فلوید که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن او به او التماس کرد برای هوا.

قوانین بازی ممنوع "هر گونه سیاسی, مذهبی, یا, شخصی, شعار, اظهارات یا تصاویر" در matchday تجهیزات. اما انگلیسی فدراسیون فوتبال گفت: حس مشترک اعمال می شود زمانی که ارزیابی زمینه در زمینه پیام. که به دنبال یک موضع جدید فیفا به تصویب رسید و پس بازیکنان در لیگ آلمان تا به حال "عدالت برای جورج فلوید" پیام روز — و یا خود را کشباف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن