رسمی: فدرال می ترسید اپستاین محرم ممکن است خودش را بکشد

توسط مایکل بالساموLITTLE ROCK, ارک. (AP) — مقامات فدرال آنقدر نگران جفری اپستین دیرین محرم Ghislaine ماکسول مم

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

توسط مایکل بالسامو

LITTLE ROCK, ارک. (AP) — مقامات فدرال آنقدر نگران جفری اپستین دیرین محرم Ghislaine ماکسول ممکن است زندگی خود را بعد از دستگیری است که آنها در زمان دور و bedsheets و ساخته شده او را در پوشیدن کاغذ لباس در حالی که در بازداشت یک مقام آشنا با توجه به آسوشیتدپرس گفت.

مراحل برای اطمینان از ماکسول ایمنی در حالی که او قفل شده است تا در یک زندان فدرال در شهر نیویورک گسترش فراتر از اقدامات مقامات فدرال در زمان زمانی که آنها برای اولین بار او را دستگیر و در نیوهمپشایر هفته گذشته است.

وزارت دادگستری اضافه کرده است اضافی احتیاطی امنیتی قرار می گیرد و مقامات فدرال در خارج از اداره زندانها مسئول حصول اطمینان وجود دارد کافی برای حفاظت از ماکسول. که برای کمک به جلوگیری از زندانیان دیگر از آسیب رساندن به خود و برای جلوگیری از آسیب رساندن به خودش این مقام گفت.

نگرانی می آید در بخشی به دلیل اپستاین 66 کشته خود را در یک زندان فدرال در منهتن در تابستان گذشته در حالی که در بازداشت قاچاق جنسی اتهامات تخم ریزی تئوری های توطئه بیش از مرگ او با وجود معاینات پزشکی حاکم آن را یک خودکشی است. آلاینده پرونده علیه او نیرنگ خانواده سلطنتی بریتانیا و آمریکا نخبگان که با حضور احزاب در قصرها. زمزمه های بیش می دانستند که چه و زمانی که در مورد اپستاین حتی به کاخ سفید پس از ظاهر جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سرمایه چت در یک Mar-a-لاگو در سال 1992.

این مورد به نظر می رسد خفته تا ماکسول دستگیر شد و پنج شنبه گذشته به اتهام او کمک کرد تا فریب حداقل سه دختر به عنوان جوان به عنوان 14 — به آزار جنسی توسط اپستین که متهم به قربانی کردن ده ها تن از دختران و زنان بیش از چندین سال.

ماکسول از اواخر انگلیسی, انتشار نجیب زاده رابرت ماکسول, سابق, دوست دختر و دیرین دستیار نزدیک از اپستاین. او متهم است که تسهیل جنایات خود و حتی پیوستن به او را در نظر جنسی سوء استفاده از دختران با توجه به کیفرخواست علیه او. چند اپستاین قربانیان توصیف کرده اند ماکسول به عنوان رئیس خود را توانمند استخدام و نظافت دختران برای سوء استفاده. او تخلف را رد کرده است و به نام ادعا می کند در برابر او "مطلق زباله."

ماکسول دستگیر شد توسط یک تیم از ماموران فدرال در هفته گذشته در $1 میلیون و مستغلات او تا به حال خریداری شده در نیوهمپشایر. محققان تا به حال شده است نگه داشتن چشم در ماکسول و می دانستم که او تا به حال شده است, پنهان در مکان های مختلف در انگلستان است.

او تا به حال تغییر آدرس ایمیل خود را دستور داد بسته تحت نام شخص دیگری و ثبت نام حداقل یک شماره تلفن جدید تحت نام مستعار "G Max" دادستان گفته اند.

زمانی که عوامل swooped به دستگیری آنها مطمئن نبودند که او حتی در خانه این مقام گفت. برخی از محققان اعتقاد او ممکن است در حال حاضر فرار ایالات متحده برای جلوگیری از محاکمه رسمی اضافه شده است.

ماکسول فرستاده نشد به همان زندان است. بلکه او گرفته شده بود به شهری بازداشتگاه در بروکلین فقط بر روی پل بروکلین از کجا اپستاین برگزار شد.

دیگر پروتکل ها در محل قرار داده برای ماکسول سلول شامل حصول اطمینان از آن است که او به یک هم اتاقی در سلول که او تحت نظارت است و کسی است که همیشه با او در حالی که او را پشت میله های زندان این مقام گفت.

رسمی نمی تواند مورد بحث در حال انجام تحقیقات علنی و خطاب به آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن.

اداره زندانها شده است موضوع موشکافی شدید پس از اپستاین مرگ با کارکنان shakeups و رهبری تغییرات. دادستان کل ویلیام Barr گفت: مرگ او نتیجه "طوفان کامل از پیچ یو پی اس."

اداره زندان گرفتار شده است برای سال جدی سوء رفتار و خشونت و کمبود نیروی انسانی آنقدر شدید است که سپاه پاسداران اغلب کار اضافه کاری روز پس از روز و یا مجبور به کار اجباری در دو شیفت. آن را نیز تلاش به تازگی با یک انفجار تعدادی از coronavirus موارد در زندانهای سراسر ایالات متحده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن