برای وحشی را اریک Staal NHL بازگشت را دشوار است به تصور

هیچ کس می خواهد برای ادامه بازی هاکی در این فصل بیش از اریک Staal; او فقط یک زمان سخت تصور آن است. "تمام چیزی

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

هیچ کس می خواهد برای ادامه بازی هاکی در این فصل بیش از اریک Staal; او فقط یک زمان سخت تصور آن است.

"تمام چیزی است که هنوز هم دشوار است برای من به نوعی از درک و درک" وحشی مرکز خبر داد.

وحشی مرکز نزدیک شدن به پایان خود 17th, NHL فصل به طور منظم زمانی که 2019-20 کمپین در انتظار قرار داده شد مارس 12, و او زیادی دیده است از بازگشت از دو lockouts و پیشرو نسبتا جدید تیم از کارولینای شمالی به جام استنلی در سال 2006. اما از راه اندازی مجدد برنامه های او دیده می شود شناور در گزارش های رسانه ها — خالی کردن عرصه hub شهرستانها — او شک و تردید خود را در مورد بازی دوباره در این تابستان.

"آن حرکت و آن لحظات حافظه ها با طرفداران و با مردم و با شور و هیجان" Staal خبرنگاران در یک کنفرانس ویدئویی است. "از طریق اجرا حذفی با هیچ کس در ساختمان در حال رفتن به واقعا عجیب و غریب و متفاوت است. برای من, آن را سخت به نوع بسته بندی کردن سر خود را در اطراف آن.

"بدیهی است در صورتی که در این مسیر ما به آن می رود و شما فقط آن را کشف کردن و شما آن را انجام دهد. من اصلا آن را دوست دارم شخصا اما وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که در زندگی شما نوع معامله به عنوان شما بروید."

NHL کمیسر گری Bettman و دیگر منابع لیگ گفت: لیگ است که به دنبال در هشت یا نه شهرستانها است که می تواند میزبان 12 تیم در کنفرانس حذفی مسابقات در میان آنها سنت پل که در نهایت منجر به crowning یک برنده جام استنلی برای 102 بار پس از سال 1914. اگر که اتفاق می افتد این امر می تواند یک قهرمانی شبیه هیچ دیگر است.

"که انرژی و تکانه ها با طرفداران و مردم و شور و هیجان از آن همه" گفت: Staal که تیم بالا نه اهداف و 28 postseason امتیاز به رهبری 2005-06 Carolina Hurricanes به NHL championship. "و به طریق اجرا حذفی با هیچ کس در ساختمان در حال رفتن به واقعا عجیب و غریب و متفاوت است. پس برای من واقعا دشوار است به بسته بندی کردن سر من در اطراف آن است."

زمانی که فصل را به حالت تعلیق Staal سوم شد و در اهداف (19) و امتیاز (47) دوم در کمک (28) برای یک تیم است که برنده شده بود هشت نفر از آن گذشته 11 بازی. آنها آماده بودند برای یک صبح اسکیت قبل از بازی مقابل وگاس شوالیه در اکسل Engery مرکز زمانی که بازیکنان آموخته فصل شده بود متوقف شد.

این تیم در بازی قبلی یک پیروزی در سن خوزه بود تقریبا به تعویق افتاد به طوری که بازیکن تا به حال یک ایده آن را ممکن است رخ دهد. هنوز Staal گفت: "این احساس کمی سورئال. این یک احساس عجیب و غریب."

"من در واقع راه رفتن به سمت رختکن" او افزود: "و بچه ها راه رفتن به عقب به سمت من و یکی از بچه ها گفت:" به ما گفته شد به خانه بروم.' "

Staal, 35, برای بازی آماده است و با این حال تخمین زده می شود آن را تنها دو هفته برای یک تیم برای بازگشت به سرعت. وحشی شد و دو امتیاز از یک نقطه حذفی در مارس 12, اما می تواند بخشی از یک 24-تیم postseason مسابقات زیر راه اندازی مجدد فرمت است که به نظر می رسد به دست آوردن شتاب.

اما شیطان در جزئیات است. در حال منزوی در یک مرکز شهر برای یک ماه یا بیشتر است غیرجذاب برای هر بازیکن با یک خانواده است. و پس از آن وجود دارد کرونا مربوط به مسائلی مانند تست و اجتماعی فاصله به علاوه جبران خسارت مسائل برای صاحبان و کار به توافق برسند.

اما Staal گفت: اگر او می شود یک شات در برنده شدن یکی دیگر از جام استنلی او و بقیه بازیکنان را به آن را در هر فضا هستند.

"من فکر می کنم هنوز هم برای رفتن به معنی دار اما من فکر می کنم آن را فقط می تواند متفاوت باشد. آن را فقط رفتن به همان" او گفت:. "من فکر می کنم با هر چیزی در آینده به ورزش و یا در آینده به هر آنچه که آن را فقط نمی خواهید به طور دقیق همان. من فکر می کنم که قسمت شما فقط باید به درک, من حدس می زنم و کشف کردن بهترین راه برای رفتن در مورد آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن