شاون Vestal: سفید-شکایت واکنش است که پاسخ اشتباه به لحظه مطالبات - Wed, 08 Jul 2020 PST

همکار من مردم سفید: ما وحشتناک شنیدن مشکل است. که میلیون ها نفر از آمریکایی های سیاه و سفید بالا بردن صدای خود

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

همکار من مردم سفید: ما وحشتناک شنیدن مشکل است.

که میلیون ها نفر از آمریکایی های سیاه و سفید بالا بردن صدای خود را در مورد واقعیت خود را در این کشور بیش از حد بسیاری از ما به سادگی نمی شنوند.

ما وحشتناک مشکل بینایی.

بیش از حد بسیاری از ما گرفتن اما یک نگاه اجمالی از جورج فلوید مرگ زیر زانو مرده چشم پلیس مسواک زدن گذشته و حقایق آن را می گوید در حالی که gobbling تا دیوار به دیوار "اخبار" پوشش ریز ریز کردن. تصاویر مسالمت آمیز معترضان flash گذشته چشم ما نهان در حالی که یک عکس از یک سوزش برگر کینگ چاپی خود را در چشم انداز ما برای همیشه لطفا برای.

ما وحشتناک صحبت کردن مشکل است.

به نام پس از حوادث به بررسی خودمان و موسسات و به صحبت کردن برای برادران و خواهران ما از رنگ بیش از حد بسیاری از ما بپرسید: چه چیزی در مورد من ،

آنچه در مورد من ؟

مشکلات ما شنوا و بينا و زبان داده اند بیش از حد بسیاری از ما بیمار خودخواه قلب. به عنوان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش دستاوردهای اخلاقی شتاب بیش از حد بسیاری از ما تبدیل شده اند دفاعی و خود محور سوخت پایین در عمدی جهل و نژادپرستی ما باید با اتکا بر ما تمام زندگی.

ما قربانیان اینجا.

شکست به درک که – به خصوص در کنتون که در آن ما نسبی نژادی همگن تولید به خصوص محیط دوستانه برای شکایت – تنها پرورش و پرورش نهادی و ضمنی و عبارات نژادپرستی حلق آویز ستاره در کنار ما مهم ترین ارزش های ملی است.

این امر به ویژه درست است من فکر می کنم در میان مردم مثل من. من برای تمام مفاهیم و اهداف در اطراف تنها سفید مردم در شهر های کوچک, آیداهو زندگی می کردند و در میان نزدیک به سفید تنها مردم در Intermountain شمال غربی تا زمانی که من نقل مکان کرد و از 20 سال پیش به Spokane, متنوع ترین شهر من شمردم. این به این معنی است که روزانه زندگی به من آموخت کوچک اما تحریف درس در مورد مسابقه در امریکا است.

من فکر می کنم این درست است, به طور کلی از بسیاری از Spokane. من می شنوم آن را در ایمیل, تماس های تلفنی و مکالمات آمده است که راه من وقتی که من نوشتن در مورد نژاد – خود من عدم تجربه و درک تکرار و تصریح کرد: از طریق صدای دیگران که به نظر می رسد برای به اشتراک گذاشتن یک شبیه نبود هر چند مختلف سیاسی پاسخ به آن است.

تنها راه برای شکستن از طریق به دنبال صدای دیگران و گوش دادن.

بدیهی است که منطقه ما بارها و بارها داده شده آشکار غاز-پله نژاد پرستی یک مکان امن برای پنهان کردن. این پرورش چیزی دیگری هر چند چیزی است که slipperier بیشتر موذی را به نقطه سخت تر و آسان تر به بخشش و یا چشم پوشی: یک ناتوانی در دیدن است که باعث می شود حتی بهترین نیت در میان ما همدست در ناتوانی برای ریشه کن کردن نژاد پرستی سیاه و دوستان و همسایگان دیدن به وضوح.

آن این است که باعث می شود ما به خصوص نژاد پرستی عمدتا به عنوان یک مشکل تاریخی. این تولید موذی, پیچ خورده, پاسخ به تماس برای عدالت – تبدیل سوال از خشونت پلیس به یکی از "سیاه و سفید روی سیاه" خشونت می گویند و یا والدین تنها در جامعه است. آن این است که تولید افرادی که نژاد پرستی به عنوان "مسابقه کارت" یا که پرتاب "تمام زندگی" موضوع به صورت سیاه و سفید "زندگی مهم است."

و آن این است که تولید می شود واکنش در برابر یک محلی خیریه کاتولیک رهبر جسورانه باز دل او همکار سفید مردم به رسمیت شناختن نقش خود را در نژادپرستی که قبل از ما زندگی می کند که در تحریف عدالت و ثروت و برابری که شیب خستگی ناپذیر در جهت ما.

راب مک کین مدیر اجرایی خیریه کاتولیک ارسال شده در یک ویدیو آنلاین است که در آن او اعلام کرد که او یک نژادپرست و کلیسا و سازمان نژادپرست است. او به بررسی تاریخ کلیسا به حفر نژادی آرایش خود سازمان را رهبری و ابراز این ایده است که به عنوان یک آمریکایی سفید, او نمی تواند بهانه ای خود را از بخشی از یک نژادپرست سیستم.

"بودن ضد نژادپرستانه به معنی مبارزه با نژاد پرستی که در آن شما پیدا کردن آن را از جمله در خود" McCann گفت.

McCann قرار داده و آن را شجاعانه و در به چالش کشیدن شرایط – "من یک نژادپرست" – و روشن ساخته است که موسسات خیریه کاتولیک با پشتیبانی از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. این تصویری بود که مطمئن شوید که به تحریک کسانی که مشکلات شنوایی حاد هستند اما آن را مستقیم از نظر اخلاقی شجاع بیان یک حقیقت است که با مردم سفید باید به مقابله : ما در اینجا در پشت یک نژادپرست سیستم و مسئولیت ما به عنوان اخلاقی مردم است که تشخیص دهند که بازجویی از آن گوش دادن به صدای کسانی که رنج می برد و سعی کنید به آن را به سمت راست.

اما آن را بیش از حد برای بسیاری از محلی کاتولیک و اسقف خود را.

آنچه در مورد ما ؟ ما نژادپرست!

پس از اعتراض اسقف توماس دالی به نام McCann بر روی فرش McCann صادر بلند "روشن" و دالی با صدور یک بیانیه عمومی که نمایش داده عظیم از شنیدن مشکل است.

اسقف نوشت که تصویری بود که "تفسیر به عنوان levying برابر اتهامات نادرست "سفیدپوستان" و کلیسای کاتولیک." او نوشت که سیاه پوستان زندگی مهم است "در تضاد با کاتولیک آموزش در مورد ازدواج و خانواده و حرمت زندگی است." او پرسید: لا Tucker Carlson, چرا پل بود نه "صریحتر محکوم به خشونت های اخیر است که از هم جدا در بسیاری از شهرستانها."

او همه اما افتخار در مورد تماس McCann بر روی فرش و وعده داده در آینده chidings. و سپس در خصوص پدرسالارانه شکوفا دالی پیشنهاد کرد که تمرکز واقعی از پل باید سقط جنین.

از توبیخ تا به حال بیشتر از فاکس نیوز در DNA آن از Beatitudes و آن coddled سفید شکایت در یک زمان که به وضوح در آمریکا برای جلوگیری از غرقه شدن آن نارضایتی.

فقط به عنوان McCann به وضوح و با زور و اجبار قرار داده و آن را اولین بار.

اسقف نامه پایدار و تغذیه شنیدن مشکل است که رنجور ما همکار من سفید مردم است. آن را منعکس ناتوانی در شنیدن ندای این لحظه از تاریخ, از آمریکایی ها که رنج می برند, و از آنچه ما به نام شرکت انجام دهید: دریافت بیش از خودمان است. فروتن خودمان. گوش دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن