مهمان نظر: عرضه مواد غذایی زنجیره لینک کلیک کنید همه ما - Fri, 15 May 2020 PST

بیش از چند هفته گذشته ما شاهد افزایش افراد زیر در مواد غذایی به عنوان نگرانی بوجود می آیند در مورد کمبود ممکن

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

بیش از چند هفته گذشته ما شاهد افزایش افراد زیر در مواد غذایی به عنوان نگرانی بوجود می آیند در مورد کمبود ممکن است.

در حالی که وجود دارد محدود شده است مقادیر آیتم های خاصی را برای دوره های کوتاه مدت اکثر مناطق نگه داشته اند قفسه نسبتا خوبی مواجه نگردند.

ما در حال یادآور شد در طول این COVID-19 بحران می شود خدا را شکر برای ما تولید کنندگان مواد غذایی و حیاتی زنجیره تامین کار خستگی ناپذیر در پشت صحنه برای اطمینان از تامین باقی می ماند در قفسه های ما. ما عرضه مواد غذایی و زنجیره ای یکی از مهم ترین بخش از جامعه ما کمک به حفظ آرامش و نظم در سراسر این فاجعه جهانی.

در طول این زمان ما به ویژه سپاسگزار برای ما تولید کنندگان و سیستم های بحرانی است که ما را تغذیه می کند. این مهم است که ما همه ما می توانیم برای کمک به آنها در ادامه عامل در حال حاضر و آینده است.

ما همه در این با هم به عنوان همسایگان و همکاران. بدون ما و کشاورزان و دامداران, فیدر, برداشت, veterinarians, بازرسان روگرفت پردازنده تولید کنندگان کامیون لودر stockers و دیگران بی شماری درگیر ما پیچیده تولید مواد غذایی سیستم خواهد شکستن باعث آبشاری اثرات و کمبود.

ما به هم وابسته سیستم غذایی نیز به شدت متکی بر ما مرزی کشورهای همسایه است. برای مثال ایالات متحده می فرستد بیش از 25 میلیارد دلار ارزش از میوه و آجیل و سبزیجات و غذاهای فرآوری شده و آماده سازی مواد غذایی به کانادا. در بازگشت, کانادا, لوازم ایالات متحده با 24 میلیارد دلار در سبزیجات پخته محصولات گوشت گاو و گوشت خوک, روغن کانولا و شکلات.

بدون این رابطه متقابل ما نمی خواهد بود قادر به نگه داشتن قفسه های ما مواجه نگردند با مواد غذایی و لوازم نیاز داریم. است که چرا ما باید اطمینان حاصل شود مرزهای ما باقی می ماند باز به بحرانی در زنجیره تامین و خدمات است که خوراک ما هر روز است.

در حالی که ما تولید مواد غذایی هنوز هم مجدانه در طول این بحران COVID-19 تا به حال جدی مالی اثرات در بخش کشاورزی. بسته شدن رستوران ها و مدارس به شدت تحت تاثیر توزیع نرمال سیستم را تا حد زیادی کاهش می یابد تقاضا برای بسیاری از محصولات.

شیر خرید را به طور قابل توجهی کاهش یافته است بیش از چند هفته گذشته از ترک کنندگان با یک مقدار بزرگتر از عرضه پردازنده می تواند اداره کند. برخی از دام امکانات پردازش قادر به حفظ نیروی انسانی کافی برای ادامه فعالیت.

قیمت های آتی به شدت کاهش یافته است برای بسیاری از کالاها است. به عنوان یک نتیجه, برخی از میوه ها و سبزیجات در حال برداشت و به جای سمت چپ در این زمینه برای از بین بردن.

در حالی که خرده فروشی سیب زمینی افزایش یافته و زیان در خدمات مواد غذایی نمی تواند جبران شود. سیب زمینی پردازنده گفتن کنندگان برای پیدا کردن یک خانه جدید برای خود 2019 سازی محصول و برش هستند 2020 خرید تا 50%.

بسیاری از مزارع نیز در مورد در دسترس بودن کارگران فصلی و نحوه اطمینان از جوامع سالم باقی می ماند به عنوان آنها ارائه پشتیبانی مورد نیاز برای برداشت محصول است.

کمک های فدرال کمک می کند اما ما باید آگاه باشند که بسیاری از کشاورزان و دامداران شد و در حال حاضر تلاش به عنوان یک نتیجه از تعرفه و تجارت اختلافات قبل از COVID-19. ما باید در پیدا کردن راه هایی برای اطمینان از ما تولید کنندگان مواد غذایی می توانید در ادامه عامل در حال حاضر و به آینده.

در این زمان بحران ما باید حمایت بسیار مورد نیاز برنامه های ما برای کمک به تمام مواد غذایی شبکه توزیع همچنان به عنوان مهم لنگر برگزاری ما با هم. ما سلامت شهروندان و رفاه بستگی دارد تا حد زیادی بر روی آن.

اقیانوس آرام شمال غربی منطقه اقتصادی کشاورزی و دام و بهداشت کار گروه Co-صندلی

پاتریک Kole, آیداهو, سیب زمینی, کمیسیون

لری Doke عضو مجلس قانونگذاری Saskatchewan

جانیس Tranberg Alberta گاو فیدر انجمن

دکتر Tahnee Szymanski مونتانا بخش دام

دیوید خزه کانادا Cattlemen انجمن

براندون Hardenbrook اقیانوس آرام شمال غربی منطقه اقتصادی

شمال غربی اقیانوس آرام اقتصادی منطقه است قانونی عمومی/خصوصی غیر انتفاعی اجاره در سال 1991 توسط ایالت آلاسکا, آیداهو, اورگان, مونتانا, و, واشنگتن, کانادا, استان بریتیش کلمبیا, Alberta, Saskatchewan و یوکان و سرزمین های شمال غربی. نظرات و افکار بیان شده هستند کسانی که از نویسندگان.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن