رفتار خانم: در توزیع, توصیه های پزشکی بدون مجوز - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند عزیز از دست رفتار: اغلب زمانی که من

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

عزیز از دست رفتار: اغلب زمانی که من با آشنایان که هیچ پزشکی تخصص پیدا کنم که یک فرد را ارائه توصیه های بهداشتی به دیگری با شکایت اخیر یا تشخیص. این توصیه نامناسب است در بهترین حالت به طور بالقوه مضر در بدترین حالت. مثلا "شما باید سه ایبوپروفن هر چهار ساعت; این چیزی است که دکتر گفت شوهر من برای زانو خود را" – شوهر در سوال اینکه 250 پوند مرد در حالی که مشاوره برای 110 پوند زن با-حال-تشخیص درد شانه.

من نمی خواهم که بی ادب و مقابله با فرد مشاوره نه من می خواهم به نظر می رسد به صورت خصوصی مشاوره گیرنده به نادیده گرفتن توصیه های. آنچه را مناسب برای باز گشت نامناسب توصیه های پزشکی?

آرام خواننده: شما اشاره نمی کند خود را حرفه ای اما با توجه خود را اعتراض به آشنایان طبابت بدون مجوز آن را به نظر می رسد معقول و منطقی به رفتار خانم به استنباط است که شما باید مربوط به تخصص حرفه ای.

اگر این مورد است, سپس شما همچنین می خواهید برای جلوگیری از گفتن هر چیزی قرار می دهد که شما به کار ("OK پس چیست شما را تشخیص؟").

اگر شما یک دکتر نیست شما باید حتی بیشتر هوشیار اگر شما می خواهید برای جلوگیری از متهم شدن به نفاق. در تمام موارد, پاسخ درست این است: "شما ممکن است بخواهید به صحبت کردن با دکتر خود در مورد آن است."

عزیز از دست رفتار: چگونه در دسترس می کند یکی باید به هر کس دیگری داده شده است که تلفن های همراه با ما هستند تقریبا به طور مداوم?

من نوع از کسی که نیست متصل به تلفن من در همه زمان ها; من برای نگه داشتن حجم کم و بررسی آن با برخی از فرکانس در طول روز است. شوهر من است و به ندرت بدون تلفن همراه خود را. او حتی یک دیده بان است که متصل به آن را به طوری که او می تواند دریافت به روز رسانی در زمان واقعی در شانس کردن او نیست به طور فعال به دنبال در تلفن خود.

من می دانم که این در حال تبدیل شدن به هنجار و بخشی از من متنفر ثابت ارتباط این عصر جدید است. هنگامی که شوهر من نمی تواند به من برای 15 دقیقه من سه متون و دو تماس های تلفنی. زمانی که من او را به عقب در پایان 15 دقیقه (من تا به حال شده است در حال تغییر بیش از لباس های شسته شده و خارج از محدوده شنوایی از گوشی من) من زبان-شلاق.

او می گوید: من نیاز به متصل به آن در همه زمان ها به ویژه هنگامی که ما کودکان است. من فکر می کنم او که بی تاب و که او نیاز به یک chill pill.

آرام خواننده: مواقعی وجود دارد که کارفرمای شما دوستان و یا خانواده می تواند منطقی انتظار شما بلافاصله به پاسخ. این خدمات عبارتند از زمانی که دختر خود را به هنگام تولد و یا زمانی که بیماران خود را (شما یک دکتر) هستند و نیاز به توجه فوری پزشکی.

کارفرمایان اصطلاح این که "در تماس" یک عبارت را از دست ندهید رفتار می یابد به خصوص در آن مفهوم است که بقیه از زمان شما را به انجام لباس های شسته شده شما و یا خواندن یک کتاب. انتظار مردم بود و همیشه در تماس است و نه ادب و نه معقول.

در وضعیت خود رفتار خانم معتقد است که ورود گفت: کودکان را به شوهر خود دیدگاه برخی از آنچه در آن احساس می کند مانند به کسی که به طور مداوم عمل کشیدن در آستین خود را خواستار توجه خود را.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن