نظرسنجی در معرض تاثیر COVID-19 در فضای باز هدایت صنعت - Sun, 14 Jun 2020 PST

پیشرو در خدمات رزرو برای راهنماهای مورد بررسی بیش از 100 فعال راهنماهای کوه در چگونه کسب و کار خود شده اند تح

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

پیشرو در خدمات رزرو برای راهنماهای مورد بررسی بیش از 100 فعال راهنماهای کوه در چگونه کسب و کار خود شده اند تحت تاثیر این بیماری همه گیر. چیزی که آنها پیدا نسبتا حیرت انگیز است.

57Hours یک شرکت است که ارتباط افراد با گواهی راهنماهای برای, برو, به تازگی وارد شده نتایج حاصل از آن بررسی مستقل mountain guides به کاوش اثرات COVID-19 در فضای باز هدایت میباشد. بیش از 100 مستقل راهنماهای پاسخ دادند و نتایج رنگ یک تصویر تیره و تار برای آینده نزدیک از بیرون هدایت میباشد.

قریب به اتفاق احساسات نشان داد که ترس از مشتریان می شود ممکن است به جلوگیری از راهنماهای از بازگشت به کار پس از دیگر کسب و کارهای کوچک باید بازگشایی شد.

از راهنماهای مورد مطالعه 92% تسهیل گذشته خود را هدایت سفر در ماه فوریه یا مارس معنی آنها شده اند از کار برای نزدیک به سه ماه.

فدراسیون بین المللی Mountain Guides Association, راهنمای راب Coppolillo گفت: "در اینجا ما در اروپا ممنوع شد برای کار به طوری که تصمیم گیری ساخته شده بود برای ما. راهنماهای در ایالات متحده آمریکا هر چند در صورت عدم اطمینان بیشتر با متغیر های محلی و دولت محدودیت. راهنماهای بسیاری را برای اختصاص این با در نظر گرفتن محافظه کارانه مسیر و توقف تمام عملیات.

"به عنوان کسب و کار بازگشایی, برخی, راهنمای خدمات همچنان به قرار دادن خدمات خود را در انتظار نگه داشته در حالی که دیگران در حال هل دادن به عقب بر گردیم در این زمینه است. این یک وضعیت دشوار."

این توقف ناگهانی در هدایت سفر منجر به یک ضربه مالی به بسیاری از. اکثر پاسخ دهندگان نشان داد آنها در حال حاضر از دست 75-100% خود را هدایت درآمد این سال است. در حالی که اورژانس بودجه دولت ایجاد کرده مالی بافر برای دیگر گروه های مستقل حرفه ای, کمتر از نیمی از راهنماهای بررسی کرده بود با موفقیت به کار گرفته شده برای چک های برنامه حفاظت از وام در زمان بررسی.

راهنماهای مانند بسیاری دیگر در اقتصاد آزاد هستند و آماده برای بازگشت به کار در هفته های آینده, اما مشتریان خود را احساس می کنید متفاوت است.

در حالی که بسیاری از راهنماهای پاسخ داد که آنها موافق ماندن در خانه و اقدامات مناسب در این زمان 62 درصد نشان داد که آنها بر این باورند آن را امن خواهد بود شروع به گرفتن مشتریان پشت این تابستان و پیمانکاری ویروس بعید است که در خارج از منزل با مناسب غربالگری و اجتماعی فاصله گرفته است.

پاسخ دهندگان نشان داد که 78 درصد از آینده خود سفر رزرو شده اند آشکار لغو شد با هیچ برنامه ای به برنامه ریزی مجدد. نزدیک به 70 درصد پیش بینی است که هدایت صنعت و حقوق نمی خواهد به حالت عادی بازگشت تا دسامبر یا بعد از آن.

به عنوان یک راهنمای توضیح داد: در این نظر سنجی "خط پایین این است که مشتریان نمی خواهد آمد تا آنها راحت است. به نظر من کسب و کار نمی خواهد به بازگشت به سطح قبلی تا زمانی که فوری یا آزمایش یک واکسن است که به آسانی در دسترس است."

بدون در نظر گرفتن یک چیز قطعی است: در هنگام سفر انجام رزومه سفر ماجراجویی متفاوت خواهد بود در بسیاری از راه. راهنماهای بسیاری نشان داد و آنها را به احتیاط اضافی و تغییر راه آنها را اجرا کسب و کار خود را.

هفتاد درصد نظر داد که مصرف فقط یک یا دو نفر در یک زمان مهم ترین آنها به صورت امن هدایت در طول COVID-19. دیگران می گویند که آنها خواهد شد به احتمال زیاد شروع به رزرو تنها بازگشت مشتریان با آنها در حال حاضر به خوبی آشنا می شود.

مکرر تجهیزات ضد عفونی ماسک-پوشیدن اجباری, تست سلامت جسمی و سوريه تمام خواهد شد بخشی از آن طبیعی است. متاسفانه بالا-سپاس و آغوش پس از سفر ممکن است یک چیزی از گذشته.

"ما هیجان زده برای شروع رزرو سفر به ارائه کار برای جامعه ما از راهنماهای" 57Hours ویکتور موسس Marohnic گفت.

"این زمان دشوار شده است اما در فضای جامعه است که بسیار انعطاف پذیر است.

"به محض این که آن را بی خطر به انجام این کار, ما به دنبال به جلو به ارائه پلت فرم برای اتصال راهنماهای با ماجراجویان و همه را به خارج از منزل است."

57Hours یک پلت فرم است که ارتباط افراد با گواهی راهنماهای برای ماجراهای در سراسر جهان است. این شرکت تاسیس شد در سال 2019 بر این باور است که هر آخر هفته باید شامل زمان صرف شده در خارج از منزل و لذت بردن از آن را به کمال – که به معنی بهره گیری از کامل 57 ساعت از 3 بعد از ظهر جمعه به نیمه شب یکشنبه.

تلفن همراه خود را برنامه باعث می شود آن را آسان برای پیدا کردن و کتاب ماجراهای ارزش پرداختن و راهنماهای ارزش رزرو همه جمع آوری شده از مردم محلی و تجربه دست اول.

این پلت فرم را قادر می سازد پرشور جامعه مستقل, ديد کوه, راهنمایی برای به اشتراک گذاشتن برنامه های سفر پر کردن سفرهای خود را به سرعت ساخت پایه مشتری خود را سریع تر و هدایت موفق و پایدار حرفه ای.

57hours طلب به نفع همه درگیر – راهنماهای مشتریان جوامع محلی و محیط زیست و ترویج امن و قابل دسترس, هوای آزاد, تفریح و سرگرمی برای همه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن