واجد شرایط برای شاهدانه پزشکی - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

توسط کیت A. خیش EVERCANNABIS خبرنگار "می توانم ماری جوانا پزشکی برای (خالی)?" شما ممکن است تعجب این سوال را ب

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

توسط کیت A. خیش EVERCANNABIS خبرنگار

"می توانم ماری جوانا پزشکی برای (خالی)?"

شما ممکن است تعجب این سوال را به خودتان و حتی فکر به آن بپرسید از شما پزشک مراقبت های اولیه خود را در آخرین چک آپ. اما حتی متخصصان پزشکی هستند که به آن گاهی نامشخص در مورد تمام قوانین و مقررات مرتبط با ماری جوانا پزشکی.

در واشنگتن کسانی که با خاص ترمینال و یا ناتوان کننده شرایط پزشکی ممکن است تحت مراقبت های بهداشتی خود را پزشک و مراقبت و بهره مندی از استفاده از ماری جوانا. یک "ترمینال و یا ناتوان کننده وضعیت پزشکی" به معنی یک بیماری شدید به طور قابل توجهی به اندازه کافی برای تداخل با زندگی روزمره و توانایی عملکرد است.

شرایط زیر هستند به رسمیت شناخته شده توسط واشنگتن به عنوان "واجد شرایط" برای ماری جوانا پزشکی بیماران:

• سرطان

• ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV)

• مولتيپل اسکلروزيس

• بیماری صرع یا اختلال تشنج دیگر و یا اسپاسم اختلالات

• آب سیاه حاد یا مزمن

• بیماری کرون با علائم ناتوان کننده عدم استاندارد درمان یا داروها

• * * * هپاتیت C با ناتوان کننده تهوع و یا مقاوم به درمان درد عدم استاندارد درمان یا داروها

• بیماری هایی مانند بی اشتهایی که در نتیجه تهوع, استفراغ, اتلاف, از دست دادن اشتها گرفتگی و تشنج اسپاسم های عضلانی یا اسپاسم زمانی که این علائم با عدم درمان استاندارد یا داروها

• نارسایی مزمن کلیوی که نیاز به درمان با همودياليز

• اختلال استرس پس از سانحه

• آسیب های مغزی

"می توانید هر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به من اجازه مانند یک فیزیوتراپ?"

مقدماتی بیماران باید تشخیص داده شده توسط پزشک مراقبت های بهداشتی و واشنگتن ساکن در آن زمان خود را تشخیص.

وزارت بهداشت نمی نگه داشتن یک لیست از پزشکان اجازه اما زیر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز در واشنگتن می تواند اجازه استفاده از ماری جوانا برای بیماران: پزشک و دستیار پزشک Osteopathic پزشک Osteopathic پزشک و دستیار پزشک درمان طبیعی و جوی پیشرفته ثبت نام پزشک پرستار.

برخی از ماری جوانا پزشکی بیماران ادعا می کنند آنها یک "پزشک برای ماری جوانا پزشکی" اما ماری جوانا نسخه ها از لحاظ فنی غیر قانونی است. از آنجا که دولت فدرال طبقه بندی ماری جوانا به عنوان یک برنامه دارو با مجوز پزشکان قادر به تجویز آن به بیماران و بیماران نمی تواند به یک استاندارد داروخانه برای پر کردن نسخه ای برای ماری جوانا پزشکی.

به جای کسانی که با مجوز دریافت کارت پزشکی در انطباق با قانون دولت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در شاهدانه خرده فروشان. این کارت دارای مزایای آن از جمله پرداخت به طور قابل توجهی کمتر مالیات از کاربران تفریحی و قادر به خرید سه بار مقدار شاهدانه گل و محصولات مرتبط با آن از کاربران تفریحی. دارندگان کارت از نظر قانونی می تواند رشد تا 15 گیاهان برای استفاده شخصی است.

مقررات فعلی نیز نیاز به مجوز ماری جوانا فروشگاه های خرده فروشی با پزشکی تایید شده به یک گواهی پزشکی ماری جوانا مشاور در کارکنان است.

"چه می شود اگر من یک بیماری است که در فهرست نیست اما من فکر می کنم ماری جوانا پزشکی کمک می کند؟"

قبل از جولای 24, 2015, پزشکی تضمین کیفیت کمیسیون با هیئت Osteopathic پزشکی و جراحی آغاز شد و با توجه به دادخواست برای اضافه کردن شرایط برای که پزشکی ماری جوانا می تواند توصیه می شود. آن سال قانون را تغییر داد و دادخواست دیگر مجاز است. برای اضافه کردن یک شرط مقدماتی در حال حاضر نیاز به یک عمل قانون است.

در حال حاضر لیست از شرایط بسیار وسیع است و بسیاری از, تشخیص, حتی اگر ذکر شده به طور خاص می توان مجاز اگر آن را می توان نشان داده شده است که باعث مقاوم به درمان درد یا عوارض عدم استاندارد درمان های پزشکی و داروها.

متاسفانه دیگر سلامت روان مانند اختلال دو قطبی, افسردگی و اضطراب واجد شرایط نیست با توجه به فقدان شواهد علمی حمایت از بهبود سلامت از استفاده از ماری جوانا پزشکی.

برای اطلاعات بیشتر doh.wa.gov/MedicalMarijuana.

کیت A. معدنچی در رشته انسان شناسی بصری کار کرده است و در بازاریابی و تبلیغات برای بسیاری از سال است. او می نویسد: طول می کشد عکس و آموزش یوگا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن