برادر جورج فلوید بازدید سایت از مرگ او خواستار صلح

زمانی که ترنس فلوید در نهایت آن را به نقطه ای بعد از ظهر دوشنبه که در آن برادرش درگذشت یک هفته زودتر او فرو ری

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

زمانی که ترنس فلوید در نهایت آن را به نقطه ای بعد از ظهر دوشنبه که در آن برادرش درگذشت یک هفته زودتر او فرو ریخت به یک زانو و سر خود را کاهش. او گریه و هیئت خود را از بروکلین, n. y., دلداری او.

صدای کلیک دوربین های رسانه ها از سراسر جهان به زودی غرق شد با شعارهای از بسیاری از صدها نفر از مردم که با حضور در جام جهانی مواد غذایی در خیابان های شیکاگو و 38 خیابان در مینیاپولیس.

"چه نام خود را" کسی از میان جمعیت فریاد زد. "جورج فلوید!" آنها فریاد زد و برگشت.

ترنس فلوید خود را مطرح دستکش دست به قلب او بصورت تماسهای مکرر آن را دو بار لمس خیابان های شیکاگو پیاده رو جایی که او 46 ساله برادر بزرگتر درگذشت مارس 25 بعد از دوخته شدن رو به پایین توسط سه, مینیاپولیس, افسران پلیس برای نزدیک به دو ساعت با وجود درخواست خود برای متوقف کردن و که او نمی تواند نفس بکشد. یک چهارم افسر نگهبانی.

مرگ موجب تظاهرات و خشونت شورش و غارت در مینیاپولیس و سنت پل و دیگر شهرستانها در سراسر ایالات متحده و جهان است.

روز دوشنبه ترنس فلوید برداشت یک بلند گو حرف زدن — و خواهان صلح است.

تجمع مردم در دوشنبه 1 ژوئن 2020 در سایت که در آن جورج فلوید پلیس مواجه می شوند و درگذشت در حالی که در بازداشت خود در یادبود روز 25 مه در مقابل جام مواد غذایی در شیکاگو Ave. S. و 38 سنت در مینیاپولیس یک هفته سالگرد فلوید مرگ است. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

"سلام" گفت: فلوید بود که با پوشیدن لباس سفید ساده تی شرت, a New York Yankees baseball cap و یک پارچه ماسک با عبارت "ما نمی توانیم نفس" و یک عکس از برادر خود. "من درک می کنم شما همه ناراحت هستند اما مانند آن را در حال حاضر گفت: من شک همه شما نصف ناراحت به من.

"پس اگر من در اینجا بیش از wilding اگر من در اینجا بیش باد تا مسائل و اگر من در اینجا بیش از خراب کردن جامعه و سپس آنچه را که همه شما انجام می دهند ؟ همه شما انجام می دهند چیزی, چرا که رفتن به آوردن برادر من همه. همه در همه،"

این فلوید خانواده است, صلح آمیز, او گفت:. وی جمعیت به "آیا این راه دیگر" و به رای دادن.

"بیایید توقف فکر که صدای ما مهم نیست," او گفت:. "آموزش خود را و می دانم که شما در حال رای گیری است."

او گفت که در نقل مکان کرد به مینیاپولیس از هوستون "آن را دوست داشتم اینجا" شد و کار به عنوان یک راننده کامیون.

"او خوب بود" برادر خود گفت: "بنابراین من به شدت شک ... هیچ — من می دانم که او نمی خواهم همه شما را به انجام این کار است. من ادعا نمی کنم مردم اینجا ... افرادی که در حال انجام این کار است."

یک جامعه است که مراقبت

پس از فلوید مرگ اطراف فنجان مواد غذایی تبدیل شده است یک بنای یادبود برای او و یک محل برای افرادی که به جمع آوری در صلح و خواهان توقف مرگ در دست افسران پلیس. صدها نفر از دسته گل و دستباف نشانه ها با پیام ها و نقاشی های فلوید قرار داده شده در سایت.

روز دوشنبه قبل و بعد از فلوید را برادر خطاب به جمعیت فضای پر جنب و جوش بود و صلح آمیز است. مردم ارائه رایگان آب و غذا برای هر کسی که به.

گروهی از آمریکایی های بومی برگزار می شود نماز دایره نامیده می شود و برای شفا و وحدت است. صدای جرنگ جرنگ لباس رقصنده های مورد توجه این جمعیت است.

در سراسر جهان توسعه برای مسیح وزارتخانه واقع زن سبک و جلف-گوشه ای از جام غذاهای اعضای کلیسا مشغول حمل اهدا کیسه های مواد غذایی و پوشک بچه و نیازهای اساسی خانواده از زیرزمین این ساختمان به پارکینگ برای مردم را.

"ما بسیاری از مردم در سراسر این جامعه که مراقبت در مورد افرادی که در اینجا گفت:" کیم Hollman, کلیسا مدیر. "و آنها در حال دادن از فراوانی از قلب خود را و مطمئن شوید که هیچ کس وجود دارد که در حال رفتن به رفتن گرسنه به دلیل وضعیت ناگوار با تمام فروشگاه ها در حال غارت و بسته شده است. بنابراین ما در حال تلاش برای انجام تا آنجا که ما می تواند به عنوان یک کلیسا را به بازگشت به جامعه است."

در 38 Street, Glen والتون و خانواده و دوستان خود گریل همبرگر و سوسیس مرغ داد و آنها را به صورت رایگان به هر کسی که گرسنه بود. او پرداخت می شود برای مواد غذایی خود را و کمک های مالی از دیگران است.

59-ساله Washburn دبیرستان فارغ التحصیل شدم و از چهار بلوک دور اما در حال حاضر زندگی در جنوب مینیاپولیس. او گفت که او می خواهد به "بلند کردن جامعه است."

"ما مردم گرسنه از اینجا گفت:" والتون, که با این نسخهها کار به عنوان یک arborist برای شهر مینیاپولیس. "من در اینجا از سه شنبه. ما در حال گسترش عشق — که آنچه ما نیاز داریم در حال حاضر — و نیز به گسترش این پیام است که ما کاملا می خواهید عدالت برای جورج فلوید."

مادرش اینز والتون, کمک کردن به مواد غذایی است.

"این بود تمام ایده خود را," او گفت:. "من به او افتخار میکنم."

او گفت: تصویری از جورج فلوید بر روی زمین "کاملا شکست قلب من, به ویژه هنگامی که او خواست برای مامان."

در اینجا با یک پیام

ترنس فلوید با هواپیما به مینیاپولیس از نیویورک با Rev. Kevin McCall و حقوق مدنی وکیل سانفورد Rubenstein, در میان دیگران. مک کال به جمعیت گفت شنبه که آنها با یک پیام.

"ما در حال ارسال یک پیام به مردم در سراسر این کشور برای جلوگیری از غارت و پرتاب کردن نشانه صلح" او گفت:. "قدرت در اعداد است. Don't stop اعتراض اما پرتاب صلح امضا کند."

سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین بود که recoreded در فیلم با زانو خود را در جورج فلوید گردن برای نزدیک به نه دقیقه شد و متهم هفته گذشته با سوم قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس است و در حال حاضر در بازداشت در مینه سوتا Correctional Facility — Oak Park Heights. سه تن دیگر از افسران اخراج شده است اما متهم با وجود مطالبات از معترضان و دیگران از جمله مک کال در روز دوشنبه.

"خانواده یک راه طولانی پیش رو برای عدالت است. اما فقط به این دلیل که ما در حال انجام آن مسالمت آمیز این بدان معنا نیست که ما نمی خواهیم تمام چهار نفر از افسران قفل شده است و تا" مک کال گفت: به دنبال تشویق و سلامتی. "ما نمی خواهد استراحت تا زمانی که آنها قفل شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن