Auston ماتیوز است که هیچ شعبده باز — حداقل کردن یخ — اما او تا به یک جواب چند تا آستین خود را برای تورنتو NHL حباب

Auston ماتیوز نیست دقیقا مطمئن شوید که چه زندگی در NHL حباب در حال رفتن به می خواهم برای خودش و بقیه Maple Lea

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

Auston ماتیوز نیست دقیقا مطمئن شوید که چه زندگی در NHL حباب در حال رفتن به می خواهم برای خودش و بقیه Maple Leafs اما او کاملا مطمئن هستم که وجود خواهد داشت کارت کلاهبرداری.

"من و (Alex Kerfoot) شده اند تمرین کلاهبرداری کارت با هم و تلاش همه چیز متفاوت است و من نمی دانم تند هر یک از دیگر ذهن چیزهای شبیه به آن گفت:" برگها " بالا مرکز. "(حباب) چیزی است که عجیب و غریب است, اما ما به شما کشف چگونه به تصویب زمان هنگامی که ما نه در پیست و ما در حال نشستن در اتاق ما و مسائل است."

تا یک دوم. کارت ترفندهای ؟

"واقعا آسان آنهایی که گفت:" ماتیوز. "من هیچ شعبده باز اما من خسته شده بود یک روز و من شروع به دنبال یک زن و شوهر از کلاهبرداری کارت. و من تو را دیدم (Kerfoot) و او بسیار مرد هوشمند, بنابراین من می خواستم برای دیدن اگر او می تواند آن را کشف کردن.

"و سپس او فقط تا اتفاق افتاده است که یک زن و شوهر از کارت ترفندهای تا آستین خود را. ما رد و بدل کلاهبرداری کارت و در اینجا ما هستند."

در اینجا ما در واقع در یک محل هیچ کس نمی تواند پیشگویی زمانی که فصل هاکی شروع: یک بیماری همه گیر تاخیر و گسترش آف جام استنلی یک تابستان اردوگاه های آموزشی و 12 تیم در تورنتو شروع یکشنبه آینده — های دو هتل و تلاش به نگه کردن coronavirus اشکال توسط hiving خود را از بقیه جهان.

اگر شما تا به حال همه که و "Auston ماتیوز می کند کلاهبرداری کارت" در همه گیر یکنوع بازی شبیه لوتو شما ممکن است فقط یک مقدار خط.

و هر چند او می گوید: او هیچ شعبده باز او واقعا مهربان است. حداقل با جن.

ماتیوز شده است standout در اولین هفته از اردوگاه های آموزشی. او به ثمر رساند و دو بار در یک داد و بیداد که تقلید واقعی شرایط بازی از جمله وقفه و لوله کشی در موسیقی بازی. تیم ماتیوز منجر تیم اندرسن دو بازی به یکی از بهترین پنج مجموعه تا حد زیادی در ماتیوز' جرم. او سه گل و پنج پاس گل به سرب تمام اسکیت بازان.

او آمد به اردوگاه در فقیر شکل از او را دوست دارند پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 در خانه در آریزونا و خود-جدا از 14 روز از زمانی که او به کانادا. اما او پیشرفت کرده است قابل توجه است.

"او گفت که او احساس کند اما شما هرگز واقعا متوجه او گفت:" defenceman تایسون بری. "او مانند یک ویژه, بازیکن راه او کنترل جن. سر و دست بزرگ اکولایزر. او به کسانی که رفتن. او به نظر می رسد بسیار خوب در حال حاضر."

روز یکشنبه متیوز با جان توارث و میچ Marner — یک "all-star" خط و با توجه به باری که سخت بود به باشد. Marner به ثمر رساند و تا به حال کمک به. ایلیا Mikheyev نیز به ثمر رساند و دو بار کوتاه-دست در تیم ماتیوز' 5-0 برنده شوید.

"آنها به وضوح سه بازیکنان بسیار خوب است و من آنها را (با هم) در زمان های مختلف در یک بازی گفت:" مربی شلدون Keefe. "من گمان می کنم آن چیزی است که من می خواهم برای رفتن به عقب در زمان های مختلف."

بخشی از دلیل این بود که جلو ژاک هایمن از دست رفته یک روز دیگر پس از گرفتن یک جن کردن پا. Keefe همچنین می خواستم برای دیدن ویلیام Nylander در مرکز با Mikheyev و آدام بروکس.

"می خواستم به استفاده از این فرصت به مخلوط تا چیز و سعی کنید برخی از چیزهای مختلف" گفت: Keefe. "من فکر می کردم که در خدمت هدف آن است."

ماتیوز تا به حال 47 اهداف زمانی که فصل به طور منظم آمد به پایان پیش از موعد را تکذیب کرد یک شات در 50 با 10 بازی unplayed. او شناخته شده به عنوان یک استارت که می تواند تفاوت در بهترین-از-پنج جام استنلی بازی در سری در مقابل کلمبوس شروع Aug. 2.

  • در 2016-17 او به ثمر رساند و چهار بار در اولین بازی او بود و پنج گل بعد از پنج مسابقات.
  • در 2017-18 دو گل در اولین بازی های سه و شش بازی پنج.
  • در 2018-19 پنج اهداف خود را در سه بازی اول و نه در پنج.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • در این فصل: پنج گل پس از سه بازی شش در پنج.

"من هر روز احساس کردم کمی بهتر" گفت: متیوز. "من فکر می کنم که انتظار می رود. این نوع از راه آن می رود. همه چیز در حال پیشرفت هر روز بهتر و بهتر اما بدیهی است که (من) می خواهید برای ادامه به گام های رو به جلو است.

"راه من احساس کردم دو روز گذشته خیلی بهتر است اما زمان — دست زدن به جن احساس راه شما در مورد نیمه راه از طریق فصل زمانی که شما بازی شما به نوعی به آن استفاده می شود. من فکر می کنم سرعت بازی و چیزهایی مانند آن شروع به بازگشت. نوع نمیفهمد که برخی از زمان. اما تا آنجا که به شاد بودن من همیشه دوست دارم برای بهتر شود."

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

چه انتظارات خود را برای Auston ماتیوز زمانی که بازی رزومه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب