آیا به عنوان Sicilians انجام می دهند – یک سینی طراوت بادام granita - Mon, 20 Jul 2020 PST

زندگی در درون یک مقدار کوچکتر از شعاع از من استفاده می شود به به من لذت ببريم من ارزشمند خاطرات سفر. آفتاب گرم

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

زندگی در درون یک مقدار کوچکتر از شعاع از من استفاده می شود به به من لذت ببريم من ارزشمند خاطرات سفر. آفتاب گرم تابستان و نیاز به یک خنک کننده فرار از آن – من به ارمغان می آورد به سیسیل هنگامی که یک زن و شوهر از سال پیش, من کشف مشهور بادام granita. من آن را خوردند و هر روز در آن سفر مصمم به سلیقه یکی در هر شهر من, بنابراین من می تواند حل و فصل در مکان های مورد علاقه من – به نام پژوهش ،

برنده دست پایین بود Bam بار در ترمینا. علاوه بر آن فضای جشن را با هر سطح تحت پوشش در, رنگارنگ, دست, رنگ, کاشی, شلوغ و مملو از مهمان شاد granita بود رویایی – کاملا طراوت و در عین حال نور بافت با کوچک دیوانه بیت و به آرامی شیرین با, خالص, ظریف طعم واقعی بادام.

زمانی که من به خانه بازگشت من به جستجو برای چیزی شبیه به آن را حتی بیشتر به شدت توصیه می شود لکه های نا امید با یخ که cloyingly شیرین یا مزه شدت از عصاره بادام. من در نهایت قادر به نزدیک به من Sicilian بادام granita تجربه با این دستور غذا. آن را کاملا سنتی فرمول که متکی بر یک نوع خاص از بادام خمیر ساخته شده با Sicilian بادام, اما آن را کاملا بازدید نقطه و بدون عارضه را.

شما تند بادام با شیر (لبنی یا شیر بادام بزرگ کار می کنند) و عسل را در یک ظرف و سپس ترکیب و فشار مخلوط را در یک ظرف کم عمق. شما سپس ظرف را در فریزر و هم بزنید و آن را با چنگال هر نیم ساعت – تنها بالا-تعمیر و نگهداری گام در این ظرف – تا آن یخ زده است. مکرر تکان دهنده کمک می کند تا بلورهای یخ به شکل یک نرم-خدمت-مانند بافت به جای یک بلوک جامد.

سرد و با طراوت با یک نور چربی درست بادام طعم و سالم, سمت به عنوان دسر و آن را دقیقا تابستان درمان من طلب – و یکی که من تا زمانی که من می توانید به سیسیل.

بادام Granita

این طراوت منجمد درمان است, خامه, نشده, نور, با, خالص, ظریف طعم بادام به آرامی شیرین با عسل. آن را بدون عارضه را, اما شما نیاز به آن را هم بزنید و هر نیم ساعت تا زمانی که یخ زده است به طوری که کریستال های یخ به شکل نرم-خدمت-مانند بافت به جای یک بلوک جامد.

2 ½ فنجان شیر کامل یا شیر بادام شیرین نشده

2 فنجان بادام خرد شده

⅓ فنجان عسل

در یک ماهی تابه متوسط روی حرارت متوسط ترکیب شیر بادام و عسل و گرما و گاه تکان دهنده برای جلوگیری از سوزان تا زمانی که مخلوط آید به جوش ملایم حدود 12 دقیقه است. حذف تابه را از روی حرارت کنار گذاشته و به مدت 30 دقیقه.

انتقال مخلوط را به مخلوط کن و پوره تا صاف و سپس فشار را از طریق یک خوب مش صافی با فشار در جامدات (آنها را دور بیندازید بعد). شما باید حدود 2 فنجان.

انتقال مایع به بالا متوسط طرفه تابه مانند 8 اینچ مربع ظرف پخت; پوشش و در فریزر به مدت 4 ساعت. هر 30 دقیقه هم بزنید مخلوط را با چنگال شکستن کریستال های یخ به عنوان آنها را تشکیل می دهند تا مخلوط منجمد را نرم و خامه یخ.

در خدمت حق دور و یا نگه داشتن منجمد تا آماده خوردن است. Granita سفت خواهد شد تا حدودی با زمان اضافی را در فریزر اما شکستن به کریستال های کوچک زمانی که دوباره نرم شده در دمای اتاق برای چند دقیقه و خراشیده با چنگال.

مواد تشکیل دهنده بیش از حد متغیر به صورت معنی دار تجزیه و تحلیل تغذیه.

عملکرد: 3 تا 4 نفر

ذخیره سازی یادداشت ها: granita ممکن است تحت پوشش محکم و منجمد تا 1 هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن