نامه: آیا DNR مردمی پوشیدن ماسک در قایق راه اندازی?

DNR است unmasked مردم در قایق راه اندازی شد. آنها می آیند تا به کامیون خود را و صحبت کردن به شما را از طریق پن

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

DNR است unmasked مردم در قایق راه اندازی شد. آنها می آیند تا به کامیون خود را و صحبت کردن به شما را از طریق پنجره خود را. آنها رکورد خود را در پاسخ به سوالات در مورد که در آن و زمانی که شما به صید و برنامه ریزی برای ماهی. آنها این کار را دوباره زمانی که شما بازگشت. نمی تواند این افراد حداقل ماسک می پوشند?

باب و کارول براون سنت پول

تغییرات نیاز داریم

من معتقدم که این تنها شانس ما برای پایان دادن به نژاد پرستی است که قصد بازگشت به کشور ما ریشه. مردان سفید نوشت: قانون اساسی ما و تمام اسناد و مدارک دیگر. آنها گفتند: "همه انسانها برابر خلق شدهاند." آنها می تواند داشته باشد گفت: "همه مردان سفید برابر خلق شده اند." می گوید که من آنها را نمی بینم مردم از رنگ به عنوان انسان است.

به هر چیزی که واقعا تغییر کرده است ؟ من 72 ساله مرد سفید. صحبت از کلمه "سفید": به همین دلیل است که کاخ سفید هنوز هم به نام کاخ سفید ؟ بردگان کمک به ساخت کاخ سفید و کنگره و دیگر اوایل ساختمان های دولتی. به نظر می رسد مانند یک خانه کشت و زرع. چگونه به خلاص شدن از ستون. رنگ آن قهوه ای و زرد و سفید. تغییر نام به "همه مردم از خانه" یا من می خواهم این نام "خانه از رنگ است."

وال Gow Lakeville

بی پایان حاضر

فقط یک نقل قول از جورج اورول "1984" را به عنوان چپ هل به دوباره نوشتن تاریخ: "هر رکورد نابود شده است و یا جعل هر کتاب بازنویسی هر تصویر شده است repainted هر مجسمه و ساختمان خیابان تغییر کرده است, هر تاریخ تغییر داده شده است. و این روند ادامه دارد روز به روز و دقیقه به دقیقه توسط دقیقه است. تاریخ را متوقف کرده است. هیچ چیز وجود دارد به جز بی پایان در حال حاضر که در آن حزب است که همیشه درست است."

جیمز Preiner, وادنایس هیتس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن