مینه سوتا مقننه همونطور زوم و sputters بدون زرق و برق به سوی پایان جلسه

در یک صحنه بود که هر دو بی سابقه و همه بیش از حد آشنا مینه سوتا قانونگذاران یکشنبه شب تلاش تحت محدودیت از coro

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

در یک صحنه بود که هر دو بی سابقه و همه بیش از حد آشنا مینه سوتا قانونگذاران یکشنبه شب تلاش تحت محدودیت از coronavirus همه گیر به پایان کار خود به عنوان یک نیمه شب آخرین مهلت نزدیک — و به عنوان سنتی حزبی خطوط گسل برگزار می شود سریع.

با سپاه از نمایندگان مجلس حضور از راه دور از طریق ویدئو کنفرانس و با دالان های خالی از لابی فعالان و اما چند روزنامه نگاران قوانین طبیعی از نامزدی برای آخرین لحظه تقلا به نظر می رسید به اعمال — به جز که در ایالت مینه سوتا مانده تقسیم دولت: دموکرات ها کنترل خانه و جمهوری خواهان کنترل مجلس سنا.

به عنوان شب عینک برخی از رهبران برگزار شد که امید سازش می توان در چند مورد مسائل مهم اما حس استعفای نیز قابل لمس در خالی کنگره در یکشنبه شب.

روشن: هیچ چیز واقعا ضروری برای قانونگذاری در این بهار. دولت عامل زیر دو سال بودجه مصوب سال گذشته هیچ دولت shutdown در خطر بود.

بعلاوه یک جلسه ویژه در ماه ژوئن به نظر می رسد به احتمال زیاد برای COVID-19 دلایل بنابراین اگر آنها موفق یکشنبه, آنها فرصت دیگری قبل از بیش از حد طولانی است. و در صورتی که نتواند احتمالا وجود خواهد داشت یکی دیگر از چنین جلسه ویژه در ماه سپتامبر و در عین حال یکی دیگر از شانس. برخی از قانونگذاران و خودی بی سر و صدا اذعان کرد که تخلیه معمولی حس فوریت.

هنوز هم وجود دارد چند مسائل مهم به نظر می رسد که در حمایت از زندگی به عنوان شب آرامی همراه است.

  • شانس زیرساخت های عمومی هزینه های لایحه به نظر می رسد به بنیانگذار — محروم توسط جمهوری خواهان و دموکرات ها در سنا است.
  • برنامه ریزی برای پر کردن 2.4 میلیارد دلار COVID ناشی از سوراخ بودجه تا به حال تحقق است.
  • امید از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz همکار دموکرات و اتحادیه کارکنان دولت به دیدن یک مذاکره 2.5 درصد افزایش حقوق تصویب شده توسط نمایندگان مجلس به نظر می رسد نقش برآب توسط جمهوری خواهان در سنا که خواستار افزایش می دهد مشروط بر سوراخ بودجه تبدیل به مازاد.
  • خواه به امید به دست آوردن نظارت چگونه Walz صرف فدرال coronavirus منابع مالی مسدود شده توسط دموکرات ها در خانه.
  • هیچ توافق به نظر می رسید به احتمال زیاد برای چه به دل برخی از $61 میلیون دلار در قرعه کشی درآمد حاصل در نظر گرفته شده برای محیط زیست است. پول باقی خواهد ماند در محیط زیست و منابع طبیعی صندوق — مکانیزم تاسیس در سال 1988 رای دهندگان-تصویب متمم قانون اساسی امور خارجه — تا زمانی که توافق می تواند رسیده است.

این ناامیدی بزرگ — با فرض عدم توافق رسیده بود — شد زیرساخت لایحه همچنین به عنوان شناخته شده "مطابق با لایحه است."

مطابق با لایحه مجسمه نیم تنه

در یکشنبه شب میلیارد و 998 میلیون و جمهوری خواه مجلس سنا پیوند بسته موفق به تصویب یک 38-29 رای دادن. اگر چه بسیاری از سناتورهای رای "بله" به این مورد نیاز سه پنجم اکثریت یا 41 رای به تصویب. جمهوری خواهان مورد نیاز شش DFL آرا کردم و فقط سه.

"این آخرین قطار خروج از ایستگاه به صورت یک پیوند لایحه" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: قبل از رای گیری.

با اینحال رهبران در هر دو طرف ابراز امیدواری کرد که برخی از هر دو حزب در آخرین لحظه معامله می تواند مذاکره قبل از نیمه شب.

عبور از یک پیوند لایحه به پرداخت برای پروژه های ساخت و ساز سنتی است که مهم ترین وظیفه قوه مقننه و حتی در سال جلسات. صورتحساب آن قرض گرفتن پول به پرداخت هزینه برای جاده ها و پل های آب و فاضلاب و پروژه, دانشگاه, ساختمان, پارک ها و مسیرهای پیاده روی و صدها نفر از دیگر پروژه های ساخت و ساز. آنها همچنین ایجاد هزاران شغل که قانونگذاران تاکید کرد مورد نیاز به عنوان نزدیک به یک سوم از مینه سوتا نیروی کار دارای کاربردی برای مزایای بیکاری از ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مجلس سنا در پیوند رئیس کمیته دیوید Senjem روچستر لایحه جمهوری خواهان حامی گفت: بسته خواهد ایجاد هزاران شغل برای جاده و پل آب و فاضلاب و پروژه ساخت و ساز کارگران است.

اما از سوی دیگر ، سندی Pappas بالا دموکرات در پیوند کمیته گفت که در حالی که او "کاملا خوشحال" که جمهوری خواهان پیشنهاد یک "قوی" لایحه آن را "نه فقط به اندازه کافی" برای دیدار با دولت زیرساخت نیاز دارد.

این برجک در دولت و کنگره در ساخت پل در سهشنبه, مارس 17 سال 2020 است. (جان Autey / پایونیر پرس)

Walz و خانه DFL اکثریت تا به حال پیشنهاد 2 میلیارد دلار ساخت و ساز عمومی بسته است. آمریکا مسدود شده بود که قانون را از تصویب در روز شنبه.

عجیب و غریب جلسه

توسط برخی از حساب قانونگذاران موفق حتی برگزاری دادگاه پس از coronavirus تهدید به طور کامل ارائه بدن قادر به عملکرد با خیال راحت.

آنها رسیدن به توافق در یک, کشاورزی, سیاست های مالی و لایحه قوه قضائیه و قانون مدنی لایحه و لایحه تمدید مهلت برای رانندگان که مجوز مجموعه به پایان می رسد اما به احتمال زیاد نیست تازه ای به عنوان یک نتیجه از محدودیت های از coronavirus. صورتحساب آن در مسیر هستند به Walz برای امضای خود را.

قانونگذاران نیز مجاز وزیر امور خارجه استیو سیمون به صرف $17 میلیون نفر در تامین امنیت انتخابات بودجه — موقع موضوع را با یک ایالت اولیه تعیین شده برای ماه اوت و یک انتخابات عمومی در ماه نوامبر.

و قبلا Walz به قانون امضا یک توافق انسولین قیمت بود که دو سال در ساخت و همچنین به عنوان یک لایحه افزایش حداقل سن 21 برای خرید توتون و تنباکو و سیگار و محصولات یک حرکت است که به ارمغان می آورد مینه سوتا در خط با قانون فدرال جدید.

اما در پایان تاریخ را به یاد داشته باشید 2020 جلسه با ستاره. حتی تحت فشار زمان از روز پایانی, رول تماس آرا — تنها راه برای تایید یا رد مشاجره موارد در سنا در صدر 10 دقیقه و در خانه با نزدیک شدن به 15 دقیقه. این تقلا کردن از چنین وضع آن را سخت به تصور کنید که دیوانه وار به پایان رساندن مصالحه می تواند به دست آورد — آن را به عنوان اغلب در دولت.

Gazelka گفت که او و مجلس ملیسا Hortman DFL-بروکلین پارک هر دو متعهد به کار تا پایان, اما او اظهار تاسف عجیب و غریب واقعیت است.

"مشکل با COVID و انجام بسیاری از چیزهای با زوم است که برخی از شدت مردم در اطراف ما است که آوردن فشار به ما کمک کند رسیدن به پایان هیچ کدام از آن را در اینجا" Gazelka به خبرنگاران گفت: بعد از ظهر یکشنبه. "مردم نیست در راهروها و بخش های مختلف پایان جلسه که فقط (نیست) وجود دارد باعث شود برخی از افراد شاید به احساس فشار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب