دامین Cox: زمان تقریبا برای NHL تابستان حذفی رویا که کمی برای انجام با طرفداران هاکی

داشتن آف جام استنلی در ماه اوت حتی بی سابقه ای در این شرایط مضحک به نظر می رسد. چرا ویمبلدون در ماه ژانویه و خ

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

داشتن آف جام استنلی در ماه اوت حتی بی سابقه ای در این شرایط مضحک به نظر می رسد. چرا ویمبلدون در ماه ژانویه و خاکستری جام در مه ؟

باید وجود داشته باشد برخی از رابطه نباید وجود دارد بین تقویم و که در آن ورزش های مختلف مناسب است ؟ یا با تمام رشته های ورزشی خود را گسترش فصل بیشتر و بیشتر به دنبال درآمد اضافی آیا ما باید برای رسیدن به این ایده که هر یک از آنها را می توان در هر زمان ؟

NHL به نظر می رسد به خصوص خم جهنم در اپیدمیولوژیک هر معنا که یک فصل هاکی باید موجود به یک زمان خاص از سال است. بر این اساس به نظر می رسد وجود یک طرح پیشرفته توسط بازگشت-به-بازی بازی های کمیته به کشش 2019-20 فصل به اوت شاید حتی ماه سپتامبر و شروع یک بعدی در ماه دسامبر.

ناگهان هر چیزی ممکن است برای گری (آقای انعطاف پذیر) Bettman. اما که به نظر نمی رسد این راه همه چیز عمل back on Feb. 16, 2005 زمانی که Bettman به طور یک جانبه لغو 2004-05 فصل به خاطر آن بود که "دیگر عملی برای انجام حتی یک خلاصه فصل است." نمی تواند از خواب به ماه ژوئیه پس از آن. نمی توانستم صبر کنید یک روز دیگر به انصراف از این فصل است.

به وضوح NHL انعطاف پذیر با پارامترهای فصل آن زمانی که آن را می خواهد و نه در تمام موارد دیگر.

که بازی فراتر از کانادا روز است چیزی Bettman و صاحبان خود را به طور جدی با توجه به تنها نشان می دهد که چگونه از جان گذشته آنها در حال گرفتن به پیدا کردن یک راه به "کامل" 2019-20 مبارزات انتخاباتی به خصوص در راهی که رضایت خود را پخش شرکای. NHL را دوست دارد به بحث در مورد سنت که آن را متناسب با اهداف تجاری خود را, اما این وضعیت چه بود یک بار محبوب به عنوان یک زمستان بازی تغییر داده شده بود چندی پیش با رشد به آب و هوای جنوب و در حال حاضر به بیشتر پیچیده با برگزاری مهم ترین بازی ها در تابستان.

مطمئن باشید که هر چه در لیگ است که برنامه ریزی آن است که قطعا نه در درجه اول به نفع طرفداران هاکی. آن را برای اهداف کسب و کار خالص و ساده است. NHL تقریبا هر چیزی را به اجتناب از اجازه دادن به آن در کانادا و ایالات متحده تلویزیونی قرارداد رول بیش از یک سال دیگر. این چیزی است که رانندگی این, برخی از احساس مسئولیت است که طرفداران بدهکار هستند پس از اتمام فصل که آمد به توقف ناگهانی در مارس 12 به دلیل این بیماری همه گیر.

به هر صورت ما تقریبا در نقطه ای که آن را در حال حاضر و یا هرگز برای NHL هر cockamamie اسکریپت این خواب تا.

شورای حکام دیدار خواهد کرد دوشنبه احتمالا به شنیدن نتایج از آنچه بازگشت به بازی مردمی که مشغول به کار در تمام آخر هفته. گمانه زنی ها حول محور یک 24-تیم طرح که شامل یک سری از بازی در بازی برای تعیین معمول 16 تیم در زمینه های برگشتی.

هفت بدترین تیم — Buffalo, New Jersey, آناهایم, Los Angeles, San Jose, اتاوا و دیترویت — نمی توان دعوت در همه. تصور کنید که پا زدن در پشت. نه تنها شما تلاش از طریق شپشو فصل اما شما حتی به اندازه کافی خوب برای شرکت به عنوان یک کیسه مشت زدن وقتی NHL باز است برای تقریبا هر سناریو برای بازی در ژوئیه و اوت.

بنابراین اجازه دهید می گویند لیگ و بازیکنان به یک توافق طرح تا پایان این هفته شاید به بازی در چهار "هاب" که در آن تیم خواهد بود منزوی تا زمانی که خدمات خود را دیگر مورد نیاز است. سپس شما نیاز به بازیکنان به عقب احتمالا به قرنطینه می شود و به مدت دو هفته قبل از هر نوع از اردوگاه های آموزشی می تواند آغاز خواهد شد. است که ما را به هفته دوم ماه ژوئن است.

سپس با توجه به این که اکثر بازیکنان نمی خواهد که بازی و یا حتی skated برای سه ماه شما نیاز به یک مناسب آموزش دوره. دو تا سه هفته برای تلفن های موبایل عادلانه است. به طوری که طول می کشد NHL به پایان ماه ژوئن یا اوایل جولای قبل از بازی حتی می توانید شروع به.

یک جام استنلی نهایی است و پس از آن احتمالا در ماه اوت هر چند تلویزیون دیگر تعهدات و مسائل تدارکاتی به راحتی می تواند فشار همه چیز را به اوایل سپتامبر.

اینکه آیا یا نه شما فکر می کنم این یک ایده خوب اگر این است که واقعا چه NHL می خواهد به آن نیاز دارد برای شروع این هفته است. وجود دارد فقط هیچ وقت بیشتر از چپ به خواب تا راه حل های دیگر.

بزرگترین مانع ممکن است در عین حال به بازیکنان است. همه بر این باورند این چنین تورم ایده. علاوه بر این, اگر شما نگاه کنید در این شرایط که تحت آن بیس بال دعوت بازیکنان به کار, شما می توانید ببینید که چگونه NHL بازگشت ممکن است مملو از شبیه بی دست و پا و ناخواسته قوانین و مقررات.

برای بیس بال وجود دارد و ظاهرا خواهد بود بدون تف انگشت, لیس زنی, خفاش پسران/دختران مبادله از ترکیب کارت های high-سپاس مشت ضربه رستوران در جاده ها و پست-بازی, دوش, میان چیزهای دیگر. اگر شما به تماشای برخی از مقادیر بوندسلیگا جشن هدف در تعطیلات آخر هفته شما یک حس چگونه امریکا تفریح و سرگرمی می تواند به از دست دادن برخی از عطر و طعم خود را به خصوص در حالی که در حال بازی در خالی استادیوم.

برای هاکی ناتوانی تف بر روی یخ ممکن است یک معامله شکن. شاید هیچ آغوش و پس از اهداف هرگز ذهن اطفال خط conga که در آن همه شیپور خاموشی ، Scrums و دعوا به نظر می رسد به احتمال زیاد به. کامل ماسک های صورت می تواند اجباری, نه به ذکر است ماسک های پزشکی در نیمکت مربیان و مربیان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

وجود دارد تعداد باور نکردنی از جزئیات به کار کردن در اینجا قابل توجه و دقیقه. هر فرد معقول و منطقی نگاه می NHL مخمصه و کاملا درک اگر فصل نمی تواند به پایان رسید. اما NHL نمی خواهم بگویم عمو.

نمایشگاه به اندازه کافی. اما این مهلت زمان برای Bettman و شرکت. به دنیا بگویید دقیقا چه می خواهید در حال حاضر و چگونه آن را به آن را بکشید.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب