دره را AJ سبز, Hastings,' مالوری ترمز پیروزی شیرها باشگاه افتخار

دره را AJ سبز و Hastings,' مالوری ترمز هستند 2020 برندگان سالانه St. Paul مرکز شهر شیرها, باشگاه, ورزشکار از ج

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

دره را AJ سبز و Hastings,' مالوری ترمز هستند 2020 برندگان سالانه St. Paul مرکز شهر شیرها, باشگاه, ورزشکار از جوایز سال.

هیستینگز ارشد به جلو مالوری ترمز, عکس در دبیرستان در روز سه شنبه, مارس 10, 2020, است, سال 2020, مطبوعات پیشگام شرق, مترو, بسکتبال, بازیکن سال. ترمز یک کریقتن ارتکاب به طور متوسط 27 امتیاز و 15.4 ریباند در هر بازی در این فصل و در حال حاضر دارای بسیاری از سوابق مدرسه. (Jace فردریک / پایونیر پرس)

سبز کانزاس متعهد است و دولت را بالا پسران آهنگ ورزشکار. او چند بار قهرمان دولتی و سریعترین دبیرستان 800 متر دونده در کشور است. سبز نیز قرار داده شده سوم در کلاس 2A دولت صلیب کشور ملاقات به عنوان یک ارشد فقط در سال دوم خود را در این ورزش است.

ترمز است کریقتن بسکتبال زنان متعهد که صاحب شش Hastings,' برنامه ثبت. او را نیز به دست آورده همه-کنفرانس افتخارات والیبال — جایی که او یک standout — و دو و میدانی. ترمز نیز سه بار نامه برنده در سافتبال.

سالانه ناهار در آن جایزه دست لغو شد در این سال در میان coronavirus نگرانی. دیگر نر فینالیست شد Cretin-Derham سالن متی Gleason, رزویل را آران Koob, پارک یعقوب Kuemmel, Highland Park را Oliver Paleen و سنت پل آکادمی تامی Stolpestad. دیگر زن فینالیست شد, St. Paul آکادمی کاتلین اسقف رزویل را ایزابلا DiGiorno, Eastview فضل Kisch, Cretin-Derham سالن پیج Peltier و Como پارک Shar بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب