دیو Feschuk: کانادایی ها تماس هاکی 'بازی' اما تاریخ از جمله تقریبا-به خاک سپرده شد تاریخ رنگی لیگ هاکی به ما می گوید آن نبوده است, همه بازی

در 76 سال ساکن در هالیفاکس وین آدامز شده است یک رهبر جامعه و پیشگامی. او اولین بار, سیاه, عضو منتخب به نوا اسک

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

در 76 سال ساکن در هالیفاکس وین آدامز شده است یک رهبر جامعه و پیشگامی. او اولین بار, سیاه, عضو منتخب به نوا اسکوشیا مقننه در سال 1993. او در زمان شهرداری عضو شورا. او شده است یک عضو از سفارش کانادا از سال 2003.

اما تا آنجا که او شده است یک درب بازکن درب او تا به حال چند ناودان در صورت خود را — به ویژه یکی به عرصه اتاق پانسمان. آدامز با محبت هاکی. او از روی علاقه به یاد گوش دادن به بازی NHL در رادیو و تلویزیون در کنار پدر خود را, اما او همچنین به خاطر تغذیه بی رحمانه دروغ است. سیاه و پسران او و دوستان او بودند گفت: به عنوان مدارس در 1950s, نیست, مناسب برای بازی های ملی کانادا ورزش در زمستان

"ما گفته شد:" مچ پا خود را بیش از حد ضعیف هستند. اگر شما اسکیت, شما قطعا می خواهم به انجام برخی از آسیب جدی به خود.' من به خاطر مادرم گفت: "گوش دادن به مقامات.' بنابراین گوش دادم به مادرم و من هرگز" آدامز گفت: در مصاحبه اخیر است.

بنابراین تصور کنید آدامز تعجب مورخان جورج و Darril Fosty اطلاع او حدود یک دهه پیش بود که او از نسل بعید خط ورزشکاران: بازیکنان هاکی. نادانسته به آدامز هر دو پدربزرگ و پدر با بازی این بازی. این Fosty برادران و اشعاری که قبلا به خاک سپرده شد کمی از آدامز سابقه خانوادگی در نوشتن کتاب "یخ سیاه: The Lost تاریخ رنگی لیگ هاکی از Maritimes" که تواریخ ظهور و سقوط از لیگ تشکیل شده توسط فرزندان و نوه از فرار بردگان بود که در عمل از سال 1895 به 1920s — لیگ که تاریخ تا به حال شده است که عمدتا (و شاید عمدا) پاک شده است. با تشکر از تحقیق و پژوهش برای این کتاب آدامز آمد به درک کنند که او پدر بزرگ آگوستوس, Adams شد هر دو یک سازمان و یک goaltender در اولین روز از رنگی لیگ هاکی (CHL).

کتاب ریختن گسترده نور قابل توجهی فصل از تاریخچه هاکی که قبلا تقریبا به طور کامل نادیده گرفته شده است. این CHL قبل بیس بال لیگ های سیاه پوست توسط یک ربع قرن و predated لیگ ملی هاکی با 22 سال است. و حتی بیش از یک دهه پس از سال 2008 چاپ "یخ سیاه" طرفداران بسیاری نمی دانند که CHL بهترین بازیکنان سزاوار اعتبار برای توسعه نوآورانه ورزشی سبک بود که جلوتر از زمان خود. Eddie Martin از هالیفاکس Eurekas اشاره شد برای استفاده از این slapshot قبل از برنی (بوم بوم) Geoffrion شاید معروف ترین یکی از شات قرار نوآوران بود و حتی به دنیا آمد. Goaltender هنری (پرانتز) Franklyn حذف شد به یخ برای جلوگیری از عکس های بسیاری از سال قبل از goaltenders ایم که به طور سنتی شده است با اعتبار پیشگام تکنیک.

آن پیشگامانه ، برای Adams آن شخصی وحی است. یادگیری از خانواده اش سابقه در لیگ توضیح داد: چیزی که او می خواهم طولانی تلاش برای درک در مورد خود.

"شما خودتان یک سوال بپرسید: چرا شما مانند هاکی ؟ چرا شما به تماشای زمانی که وجود ندارد یک پسر سیاه و سفید در میان آنها است ؟ چه دلیل ؟ گفت: Adams. "به عنوان یک بچه من دوست game, بوکس, دوست داشتم با بچه ها در تماس فوتبال است. اما هاکی بود که در قلب من است. چرا بود ؟ البته به دلیل آن بود که بخشی از خون من است. اما من نمی دانم که خیلی تا بعد."

یک صد و بیست و پنج سال پس از رنگی هاکی لیگ شروع سرگرم کننده طرفداران در سراسر Maritimes, سیاه, بازیکنان هاکی هنوز درگیر یک مبارزه عادلانه وضع در مورد علاقه خود را ورزش. در این هفته پس از قتل جورج فلوید راه اندازی یک موج جهانی, اعتراض برخی از NHL برجسته ترین سیاه, بازیکنان و, فارغ التحصیلان در میان آنها Wayne Simmonds Evander کین و جوئل بخش تشکیل هاکی تنوع داد یک گروه با هدف از بین بردن نژاد پرستی و ترویج تنوع. در انجام این کار آنها بوده است تشویق امثال khezri, NFL quarterback که یک زانو در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند گرفته رزونانس. Kaepernick نیز تشویق این گروه به تکیه به تاریخ سیاه این ورزش به مالکیت را از نفوذ در این بازی در اوایل آغاز شود.

و دلیل خوب است. اگر چه تاریخ رنگی لیگ هاکی به جای اینکه طولانی دفن شده بود به درستی مفتخر? چه اگر آن را تا به حال همواره خانواده دانش دست را به عنوان مطمئن شوید که Gretzky بزرگ بود که تاریخ سیاه و پيشرفت در ورزش اجرا می شود بیش از نیم قرن عمیق تر از ویلی O'Ree شکستن NHL رنگ سد در سال 1958? اگر چه سیاه و بازیکنان همواره دیده شده است از طریق سنین به عنوان احترام نوآوران و نه به عنوان ناخوشایند interlopers?

"آن را به من داده اند بیشتر wind beneath my wings برای مطمئن گفت:" کوین Weekes تورنتو-تربیت NHL شبکه تحلیلگر که هدف در NHL از سال 1998 تا سال 2009. "اگر ما تا به حال شواهد واقعی از تاریخ است که ما تا به حال شده است یک بخش از ورزش رفتن بیش از یک قرن آن را نداشته اند به عنوان نادر و یا به عنوان عجیب و غریب به یک بچه بازی این بازی."

به عنوان جمال Mayers سابق افرا برگ بود گفت: در این هفته: "دانستن که تاریخ می تواند به کودکان و نوجوانان از رنگ احساس غرور و یک ایده بهتر است که وجود دارد یک محل برای آنها در بازی است."

Mayers که به تازگی نوشت: مصور کودکان کتاب "هاکی است برای من" آزادانه در مبارزات خود در حال رشد و از لحاظ اقتصادی به چالش کشیده در تورنتو به عنوان پسر یک مادر تنها گفت که او آرزو داستان از رنگی هاکی لیگ شده بود و بخشی از دوران کودکی خود را در canon. اما او را از اعتقاد به این که به Kaepernick نقطه تاپیک جدید اشتها برای چنین محتوا.

"اگر ("یخ سیاه") بیرون می آید سه ماه از آن را پرفروش. کاملا رک و پوست کنده من فکر می کنم زمان تغییر" Mayers گفت. "من فکر می کنم که کتاب را بسیار خوب در حال حاضر اگر آن را دوباره منتشر شد. من فکر می کنم مردم در حال حاضر برای به چالش کشیدن باورهای خود را در مورد تاریخ این بازی است."

تا آنجا که جورج Fosty است نیمی از یک برادر اواز یا موسیقی دو نفری است که با اعتبار آوردن این مهم تاریخ به نور او نمی تواند کمک به ضجه و زاری چقدر سابقه بوده است از دست داده است. تقریبا هیچ جسمی مصنوعات از CHL باقی می ماند. هرگز هیچ یکنواخت شده است کشف. Fosty وجود دارد گفت: نه عکس های شناخته شده از لیگ را تیم عکس. هر چند برخی از این عکس ویژگی غنائم هیچ یک از سخت افزار است واقع شده است. نه این که یک مورخ نیست و امیدوار.

"ما در حال انتظار برای روز کسی را نشان می دهد تا با یک دفتر خاطرات — دفتر خاطرات مستند زندگی در هلیفکس بین 1890 و 1920 که در آن آنها بحث در مورد CHL," او گفت:. "ما می دانیم آن را به جایی."

شاید آن است که شاید آن نیست. زمانی که Fostys رفت و به دنبال سیاه و روزنامه ها است که یک بار در خدمت مختلف دریایی جوامع به آنها گفته شد بسیاری از آنها اهدا شده بود به دولت مختلف آرشیو. اما جورج Fosty گفت: archives نیست و حفظ آن هدیه.

"وجود دارد به نظر می رسد برخی از تلاش به خیال (با سابقه) به عنوان نالایق و زباله و پرتاب آن را درب," او گفت:.

بسیاری از "یخ سیاه" و سپس بر اساس حساب های سفید روزنامه نویسندگان رعایت یک لیگ بسیاری از آنها ارائه "درخشان گزارش" هرگز به ذهن غالب تعصب ، نه این که ایجاد نویسندگان نبوده است گناه از عیب پوشی تاریخ این ورزش است.

"در دهه 1920 هنگامی که بسیاری از نویسندگان شروع به نوشتن در مورد NHL آنها حذف بسیاری از تاریخ به منظور ایجاد یک روایت در مورد کانادا عظمت در هاکی و همه آنها متمرکز شده بود نخبگان سفید بازیکنان هاکی در دهه 1920" Fosty گفت. "آنها نادیده گرفته شده از تاریخ روسیه, آنها نادیده گرفته فنلاندی تاریخچه آنها را نادیده گرفته و اقلیت های تمام کانادا برای اولین بار سازمان ملل تاریخچه هاکی و فرانسه-کانادا تاریخ. آنها زیانی نه فقط به سیاه پوستان اما به همه گروه هایی که مناسب نیست به داستان خود را."

چه پدید آمده بوده است اساطیر اغلب عاری از تنوع است. کانادایی ها تماس هاکی "بازی ما است." اما تاریخ به ما می گوید آن نشده است همه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"کلمه" ما "استفاده شده است مقدار زیادی از زمان و کاملا رک و پوست کنده آن را منحصر به فرد به سفید کانادا مردم به خصوص اگر شما در حال روستایی و شما سفید کانادایی" Weekes گفت. "که نمی تواند هر بیشتر مضر است."

آدامز بخشی از گفت و هالیفاکس دوستان که او نیز از اجداد که همچنین در این CHL اغلب لگد در اطراف یک سوال: چرا خود را پدربزرگ و عمه بزرگ و پدران دست کردن داستان خود را بر روی یخ سوء استفاده? چرا تاریخ CHL کنار برای بیشتر از یک قرن تنها به کشف نسبتا به تازگی? 76 سال آدامز که پدربزرگم فوت قبل از او متولد شد که پدر فوت کرد زمانی که او در سن 13 داشتن هرگز صحبت یک کلمه در مورد هاکی حرفه ای گفت که او و دوستان خود را به یک بحث و نتيجه گيری: خود forebears ترس از خطر ذاتی در پیشنهاد هاکی باید برای همه.

"آنها نمی خواهید به قربانی از مردم که می خواهم به شما حمله برای بازی 'بازی' سرقت 'ورزش ما است.' این چیزی است که ما تعیین می شود" آدامز گفت. "وجود دارد بسیار محرمانه در اطراف هاکی خود را زیرا آنها می ترسند. چرا دیگری را به شما در حفظ و چیزی شبیه به آن به عنوان یک راز؟"

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب