دادستان: 2 بوفالو پلیس به اتهام حمله در تنه زدن

بوفالو n. y. (AP) — دو بوفالو افسران پلیس متهم شدند با حمله روز شنبه دادستان گفت: پس از یک ویدیو را به آنها نش

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

بوفالو n. y. (AP) — دو بوفالو افسران پلیس متهم شدند با حمله روز شنبه دادستان گفت: پس از یک ویدیو را به آنها نشان داد تنه زدن یک 75 ساله از معترضان در تظاهرات اخیر بیش از مرگ جورج فلوید.

رابرت McCabe و هارون Torgalski که تسلیم شنبه صبح التماس کرد گناه نیست به حمله درجه دوم. آنها آزاد شدند بدون وثیقه.

McCabe, 32 و Torgalski, 39, "عبور از خط" هنگامی که آنها را راندند مرد را سخت به اندازه کافی برای او را به شکستن سر خود را بر روی زمین Erie County District وکیل جان فلین گفت: در یک کنفرانس خبری خواستار قربانی "بی ضرر 75 ساله است."

افسران معلق شده بود بدون پرداخت سهشنبه پس از یک تلویزیون خدمه اسیر رویارویی شب قبل از نزدیکی پایان تظاهرات. اگر محکوم به جرم اتهام ضرب و شتم آنها به هفت سال زندان.

پیام های تلفن چپ بودند در روز شنبه با وکلای خود را.

این فیلم نشان می دهد که مرد به عنوان دیرین فعال مارتین Gugino نزدیک شدن به خط helmeted افسران برگزاری باطوم به عنوان آنها پاک کردن تظاهرکنندگان از نیاگارا مربع در اطراف زمان 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.

دو افسر فشار Gugino عقب مانده و او در ضربات سر خود را بر روی پیاده رو. خون نشت به عنوان افسر پیاده روی گذشته است. یک افسر خم به بررسی مجروح مرد قبل از افسر دیگر خواستار همکار برای راه رفتن نگه دارید.

افسران پلیس "می دانستم که این بد بود" فلین گفت: از این ویدئو. "نگاهی به زبان بدن خود را."

تصویری از برخورد موجب خشم آنلاین به عنوان تظاهر کنندگان را به شهرستانها در سراسر کشور در اعتراض به نژادی و بی عدالتی موجب مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود برای چند دقیقه.

"من فکر می کنم وجود دارد مسئولیت کیفری از آنچه من تو را دیدم در این ویدئو" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: در جلسه روز شنبه. "من فکر می کنم آنچه که شهردار بود و دادستان منطقه انجام داد درست بود و من آنها را تحسین برای اقدام به عنوان به سرعت به عنوان آنها انجام داد."

"چیزی که ما دیدم وحشتناک و نفرت انگیز و به اعتقاد من غیر قانونی," او اضافه شده است.

اما ده ها تن از بوفالو افسران پلیس بودند که خشم خود را بیش از همکار افسران تعلیق پا را از بخش کنترل جمعیت واحد جمعه. این استعفا افسران نیست ترک شغل خود را در دسترس نباشد.

چندین کردن وظیفه ماموران جمع آوری شده در روز شنبه در خارج از دادگاه در حمایت خود متهم کردند. فلین گفت: او را درک نگرانی خود را و اشاره کرد که او را نیز تعقیب معترضان "که تبدیل به آشوبگران" و "نیاز به رسیدگی می شود و همچنین است."

"وجود خواهد داشت برخی که می گویند که من انتخاب طرف در اینجا," او گفت:. "و من می گویم که مسخره است. من در هر طرف."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب