درک چوین افسر در جورج فلوید مرگ متهم به جرم تقلب مالیاتی در شهرستان واشنگتن

سابق مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام جورج فلوید قتل در حال حاضر چهره چند جنایت فقره تقلب مالیاتی.واشنگتن کانتی د

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

سابق مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام جورج فلوید قتل در حال حاضر چهره چند جنایت فقره تقلب مالیاتی.

واشنگتن کانتی دفتر دادستان در روز چهارشنبه گفت: در این زمینه نه فقره کمک و معاونت در جرم تقلب مالیاتی در برابر درک چوین, 44 و همسرش, Kellie ممکن است چوین, 45, پس از بررسی توسط وزارت مینه سوتا درآمد و اوکدیل پلیس.

درک چوین.(Hennepin County Sheriff از طریق AP)

درآمد محققان شروع به بررسی Chauvins در ماه ژوئن بر اساس اتهامات در اوکدیل زن و شوهر تا به حال هر دو موفق به فایل خود دولت درآمد مالیاتی در برخی از موارد و متقلبانه ثبت آنها را در دیگران دادستان گفت.

انجام گزارش قدمت آن به سال 2014 و ادامه داد: به 2019.

محققان حفظ زن و شوهر می دانست که آنها قانون شکنی خود را بر اساس مالیات براده از سال های گذشته و "مکاتبات متعدد" فرستاده شده به آنها را در 2019.

محققان کشف کردند که Chauvins موفق به فایل اظهارنامه مالیات بر درآمد و پرداخت مالیات بر درآمد دولت تحت-گزارش درآمد خود را و underpaid مالیات بر درآمد حاصل از مشاغل مختلف, مقامات می گویند که.

زن و شوهر نیز بنا به گزارش ها قادر به پرداخت مالیات بر فروش در یک وسیله نقلیه آنها خریداری شده در دولت است.

Washington County وکیل پیت Orput گفت: در این مورد باید در خدمت به عنوان یک یادآوری به دیگر شهروندان از اهمیت به دنبال قوانین مالیاتی.

"هنگامی که شما موفق به انجام این پایه تعهد به پرونده و پرداخت مالیات شما در حال گرفتن پول از جیب شهروندان در مینه سوتا. دفتر ما است و ادامه خواهد داد تا پرونده این اتهامات زمانی که ارائه شده است. این که آیا شما یک دادستان و یا افسر پلیس و یا شما به پزشک و یا یک مشاور هیچ کس بالاتر از قانون" Orput گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب