مغلوب ساختن پیشی جستن شمارش در دیوان عالی کشور برای جلوگیری از پروب دعاوی

توسط MARK SHERMANواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موفق به کسب حداقل یک تعلیق موقت حکم اع

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

توسط MARK SHERMAN

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موفق به کسب حداقل یک تعلیق موقت حکم اعدام از دیوان عالی کشور در اوایل این هفته در نگه داشتن راز هیئت منصفه مواد از روسیه بررسی دور از قانونگذاران دموکرات. رئیس جمهور و دولت او در حال شمارش را بر قضات برای کمک بیشتر به زمان دیگر تحقیقات و پرونده های حقوقی.

دادگاه عالی با وزن مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد برای جلوگیری از احضاریه برای او مالیات بانکی و مالی و سوابق. آن را به زودی به خواسته دولت برای کشتن یک طرح دعوی در دادگاه ادعا که مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور غیر قانونی بهره مندی از هتل های لوکس در نزدیکی کاخ سفید است. و اختلاف بیش از کنگره تقاضا برای شهادت سابق کاخ سفید مشاور همین McGahn همچنین می تواند به پیدا کردن راه خود را به قضات قبل از طولانی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیش بینی کرده است که دادگاه با اکثریت محافظه که شامل دو از انتصاب, قضات, Neil Gorsuch و برت Kavanaugh خواهد بود بیشتر دلسوز تر از دادگاه های پایین که بارها و بارها در برابر حکومت او. و دولت او به دنبال دادگاه اضطراری مداخله در مراحل اولیه دادگاه مراتب بیشتر از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه پیشینیان با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه تگزاس قانون پروفسور استفان Vladeck.

دولت می گوید دموکرات هستند با وسواس شرم آور مغلوب ساختن پیشی جستن در همه هزینه ها. مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام خود قربانی "ریاست جمهوری آزار و اذیت" و به دستور دولت او به همکاری با تحقیقات دموکراتیک به رهبری ،

در استدلال برای باطل از کنگره احضاریه برای مغلوب ساختن پیشی جستن خصوصی سوابق مالی وزارت دادگستری گفت: دیوان عالی کشور که در این احضاریه مطرح "یک خطر جدی اذیت و آزار جمهور و منحرف او را از خود قانون اساسی وظایف."

McGahn نباید مجبور به نظر می رسد قبل از کنگره دولت استدلال می کند چرا که او در میان یک گروه از مشاوران ریاست جمهوری که "مطلق ایمنی" از شهادت در مورد تعامل خود را با رئیس جمهور. کامل دادگاه تجدید نظر فدرال در واشنگتن به تازگی شنیده استدلال در مورد و حکومت می تواند در هر زمان.

رئیس جمهور منتقدان استدلال می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن در آغوش خطرناک از نظر ریاست جمهوری به عنوان بالاتر از قانون است.

"تم مشترک در سراسر تهمت ریاست جمهوری شده است از فقدان کامل از پاسخگویی" سعید بن Berwick, وکیل پایه یک ضد مغلوب ساختن پیشی جستن گروه حفاظت از دموکراسی است. "در صورتی که پس از مورد موضع تهمت و وکلای او این است که هیچ چیز و هیچ کس — نه دادگاه و نه کنگره و نه فدرال و یا دولت اجرای قانون و نه بازرسان کلی — می تواند او را نگه دارید پاسخگو و یا عمل به عنوان یک بررسی در قدرت است."

در اختلاف بیش از هیئت منصفه مواد از مشاور ویژه رابرت مولر را بررسی ایالات متحده در منطقه قاضی بریل هاول به نام وزارت دادگستری و دولت است. "واقعیت این است که DOJ و کاخ سفید شده اند آشکارا stonewalling خانه را تلاش برای به دست آوردن اطلاعات توسط احضاریه و با توافق و کاخ سفید به صراحت اعلام کرد که دولت نمی خواهد همکاری با کنگره درخواست برای اطلاعات" هاول نوشت: در سفارش است که این مواد تبدیل شود بیش از. او حاکم است و در خود نگه دارد.

دیوان عالی کشور تا کنون خودداری از احکام قطعی در این درگیری. اما تهمت بوده و ذینفع اصلی دادگاه اقدامات زیرا آنها مانع از محققان از به دست آوردن آنچه که آنها به دنبال.

"ما در حال حاضر از دست داده نه ماه از زمان در این تحقیق با توجه به این طرح دعوی در دادگاه" نیویورک دادستان کری دان گفت: در استدلال خود را در حمایت از اجرای یک حکم برای مغلوب ساختن پیشی جستن مالیاتی. مغلوب ساختن پیشی جستن وکلای محلی گفت: دادستان باید اجازه داده نمی شود حتی به بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که او رئیس جمهور است.

گذشت هر روز بدون تصمیم دادگاه دان گفت: "به مقدار "همان نوع موقت مطلق ایمنی که رئیس جمهور است که به دنبال در اینجا."

این امکان وجود دارد که تصمیم گیری در این احضاریه موارد انتظار می رود در اوایل تابستان می تواند مسائل حقوقی حل نشده و منجر به در نظر گرفتن اضافی توسط دادگاه های پایین بیشتر به تأخیر انداختن نهایی سفارش در احضاریه.

است که با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن و حامیان خود که می خواهم به اجرا ساعت حداقل تا بعد از انتخابات.

آن را نیز ممکن است با توجه به دیوان عالی کشور و به ویژه قاضی جان رابرتز که هشدار از خطرات ناشی از داشتن دادگاه به عنوان فقط یک نهاد سیاسی. فدرال قضات روشن ساخته اند آنها ترجیح می دهند که کاخ سفید و کنگره در حل و فصل اختلافات خود را بدون مداخله قضايي زمانی که ممکن است.

در این رویداد دموکرات جو بایدن انتخاب رئیس جمهور یا جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان حقوقی, دعوا بر احضاریه و هیئت منصفه مواد ممکن است در نهایت. بایدن دولت ممکن است کمی علاقه به مبارزه برای محافظت از روسیه هیئت منصفه اسناد و مدارک. اگر جمهوری خواهان بودند که به اتهام آنها احتمالا رها حکم دعوا با هدف مغلوب ساختن پیشی جستن.

در هر صورت دیوان عالی کشور خواهد اجتناب از نیاز به تصمیم گیری است که ممکن است تقسیم قضات همراه لیبرال و محافظه کار خطوط و تاکید برداشت از یک دادگاه با انگیزه های سیاسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب