کولر آبی: سفر سریع به بیابان کامل تنظیم مجدد - Thu, 10 Jul 2020 PST

بسیاری از آنها مجبور به انصراف از برنامه های تعطیلات این سال و ورود تابستان ممکن است احساس درد یادآوری. برای ک

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

بسیاری از آنها مجبور به انصراف از برنامه های تعطیلات این سال و ورود تابستان ممکن است احساس درد یادآوری. برای کسانی که در کنتون jonesing برای تغییر از مناظر شما را در شانس هستید. منطقه ما فراهم می کند بی پایان, هوای آزاد, مناطق تفریحی بسیاری در کوتاه مدت و قابل دسترس درایو است که می تواند خود را خراش سفر خارش در حال حاضر.

نه تنها طبیعت را فراهم فرار از خانه در حالی که هنوز محدود کردن قرار گرفتن در معرض, اما در خارج نیز می تواند انجام شگفتی برای سلامت روحی و جسمی. بودن خارج حمایت می کنند احساس آرامش و خوب بودن.

برای کسانی که ممکن است تجربه از دست دادن درآمد به تازگی در خارج از منزل نیز می توانید با ارائه یک راه ارزان برای پیدا کردن یک بیت از استراحت و تمدد اعصاب.

اگر چه آن را بسیار آسان تر برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض در مناطق و اجماع عمومی است که خطر ابتلا به کروناویروس انتقال بسیار پایین تر در خارج از منزل از آن است که در داخل خانه وجود دارد هنوز هم یک عامل خطر با توجه به وضعیت. مقصد محبوب مانند دولت و یا پارک های ملی سواحل محبوب و یا مسیرهای پیاده روی پیاده روی هنوز هم می توانید در قرعه کشی جمعیت و آن را روی حیله و تزویر اجتماعی را حفظ فاصله.

بنابراین اگر شما قصد سرمایه گذاری برای یک سفر سعی کنید برای پیدا کردن مناطقی که نمی خواهد بیش از حد به سر می برند را یک ماسک فقط در مورد همه چیز شلوغ و نگه داشتن یک بیت از ضد عفونی کننده های دستی. فراموش نکنید که برای بررسی وضعیت که در آن شما به رهبری به عنوان بسیاری از پارک ها و امکانات تنها ممکن است تا حدی باز با تغییرات در آن منابع و امکانات در دسترس هستند.

چون Inland Northwest ارائه می دهد تفریح در فضای باز نزدیک به خانه, این نیز کمک می کند تا به حداقل رساندن خطر برای کسانی که مایل به پیاده روی و یا اردوگاه. سفر با خودرو و RV ها محبوب ترین گزینه ها برای سفر به, هوای آزاد, مناطق تفریحی, اما CDC نشان می دهد مسافران در نظر داشته باشید که وسیله نقلیه سفر مستلزم گودال توقف برای سوخت و سرویس بهداشتی می شکند. نزدیک به خانه خود را مقصد سفر است که کمتر متوقف می شود و کمتر فرصتی برای گسترش coronavirus.

این توقف اغلب اتفاق می افتد در بیشتر جوامع روستایی و مسافران از بیشتر مناطق پر جمعیت خطر گسترش عفونت در جوامع که در غیر این صورت امن تر و بیشتر شده است. برای کمک به جلوگیری از گسترش CDC توصیه می کند با پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و بسته بندی ضد عفونی کننده و آوردن آب و غذا به هر دو اجتناب از فوق العاده متوقف می شود اما همچنین مطمئن شوید که شما باید منابع اگر رستوران یا فروشگاه ها بسته است.

که تا حد زیادی به فکر می کنم فقط به خارج, بنابراین در اینجا اشاره گر چند اضافی برای سفر خود را به خارج از منزل بزرگ.

برای کسانی که به دنبال لذت بردن از یک روز پیاده روی سریع یا quick شب کمپینگ وجود دارد تنها چند ملزومات به یاد داشته باشید. اول مطمئن شوید که شما باید پوشیدن کفش مناسب به خصوص اگر شما قصد دارید به پیاده روی بیش از چند مایل است. اگر دنباله است که به خوبی نگهداری می شود و یا هموار ورزشی کفش یا حتی محکم صندل گزینه های بزرگ. اگر شما در حال رهبری برای بیشتر به چالش کشیدن و یا بدوی دنباله آن را یک ایده خوب به چوب با یک بسته-پا کفش برای جلوگیری از stubbing پای خود را بر روی سنگ, ریشه یا ازطریق شاخه.

پوشیدن لباس راحت چیزی تنفس برای ماه های تابستان ترجیح داده است. به عنوان وسوسه همانطور که شما ممکن است برای استفاده از این فرصت برای گرفتن قهوهای مایل به زرد آن را یک ایده بد به استفاده از لباس برای حفاظت از اشعه ماوراء بنفش. مناطقی که ضربه سخت هستند و بالای شانه ها و پشت گردن و قفسه سینه و صورت. یک یقه پیراهن را پوشش می دهد که شانه های خود را برای محافظت از گردن و شانه ها و قفسه سینه در حالی که کلاه های لبه پهن خواهد شد کمک به محافظت از صورت و گردن و همچنین.

اگر شما در حال قاطعانه در مورد اجتناب از بدنام کشاورز قهوهای مایل به زرد می باشد که به بیش از اندازه در برخی از کرم های ضد آفتاب و استفاده مجدد با توجه به کرم های ضد آفتاب جهت, به خصوص اگر شما عرق به راحتی. شما همچنین می توانید جلوگیری از خطوط مایل به زرد قهوهای در مجموع با پوشیدن آستین لباس به طور خاص ساخته شده برای حفاظت از اشعه ماوراء بنفش. این نوع از لباس های ساخته شده با راحتی در ذهن و شما هنوز هم می تواند به خنک ماندن در حالی که پوشش پوست خود را.

آب ضروری است. را بیش از شما فکر می کنم شما نیاز دارید. سعی کنید را به نیم لیتر آب برای هر ساعت فعالیت و بالاتر که میزان درجه حرارت گرمتر و بیشتر فعالیت شدید. نگه داشتن اضافی گالن آب در ماشین. نگه داشتن آنها را در زیر یک پتو و از خورشید و یا بهتر رتبهدهی نشده است در کولر.

اگر شما خودتان را بیش از حد یکی از سریعترین و ساده ترین راه برای خنک کردن درجه حرارت هسته ای خود است به خودتان را با یک پارچه مرطوب. این تقلید تبخیر رخ می دهد که به طور طبیعی با عرق کردن. دستی آن را به نگه داشتن یک دستمال یا پارچه با شما در گرما برای این منظور است.

برای کسانی که اقامت در خارج از منزل به مدت یک شب در یک چادر توجه به تمام توصیه های بالا و در نظر گرفتن نکات زیر. عمل خود را راه اندازی چادر برای اولین بار در حیاط. آن را آسان تر و تضمین می کند که هیچ اساسی قطعات گم شده و یا آسیب دیده است. بررسی یک شب درجه حرارت و مطمئن شوید که شما به اندازه کافی لباس و لوازم خواب راحت می شود. باید یک گزینه آسان برای مواد غذایی – کنسرو سوپ و کالاهای دیگر برای یک شام سریع.

که گفت: آوردن یک منبع سوخت برای آتش: اگر هیچ رایت ممنوعیت در منطقه و اردوگاه منطقه اجازه می دهد تا آن را برخی از هیزم. حتی ساده تر و امن تر از گزینه این است که به یک پروپان سوخت اجاق گاز کمپینگ. وجود دارد بسیاری از انواع و ساده ترین گزینه ها بودجه پسند. فراموش نکنید که خود را سبک تر شروع کنید.

را به یک منبع نور: حداقل را به یک چراغ قوه و مطمئن شوید که آن را در دستور کار قبل از اینکه شما را ترک. یک فانوس بزرگ است, اما اگر شما یکی را نداشته باشند شما می توانید درخشش یک چراغ قوه به یک گالن آب برای منتشر روشنایی.

در نظر حیات وحش ایمنی: آیا تغذیه حیات وحش و یا ترک غذا به جذب آن است. اگر شما ماشین کمپینگ به سادگی قفل کردن مواد غذایی و زباله در ماشین که در آن نمی تواند بوی به راحتی. را می توانید از خرس اسپری دستی برای بدترین سناریو مورد.

بیشتر از همه خودتان لذت ببرید و اجازه دهید طبیعت بازگرداندن حس خود را از صلح در این استرس زا و غیر قابل پیش بینی بار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن