Blue Jays و نزدیک به گرفتن تایید کامل برای آموزش در تورنتو

تورنتو بلو جیز به نظر می رسد یک گام نزدیک تر به قادر بودن به قطار در راجرز مرکز برای فصل آینده.انتاریو برتر دا

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

تورنتو بلو جیز به نظر می رسد یک گام نزدیک تر به قادر بودن به قطار در راجرز مرکز برای فصل آینده.

انتاریو برتر داگ فورد روز دوشنبه گفت که "شهری, استانی و فدرال سلامت مردمی" باید با توجه به تیم خوب, اما آنها هنوز هم در انتظار فدرال تصویب در موضوع quarantining.

آبی جیز تنها MLB تیم شمال کانادا-ایالات متحده آمریکا, مرز, تا به حال به درخواست برای اجازه مخصوص از دولت کانادا هفته گذشته خود را به استفاده از تورنتو ورزشگاه. مرز باقی می ماند بسته به غیر از سفر ضروری است با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

معلوم نیست اگر جیز آبی نیز به بازی بازی های خانگی خود را در تورنتو و یا اگر اجازه داده برای آموزش تنها.

بازیکنان می رسند در تورنتو روز چهارشنبه با اردوگاه رسما آغاز جمعه. یک مختصر 60-بازی فصل به طور منظم آغاز خواهد شد یا جولای 23 یا 24 و آخرین 66 روز است.

داشتن یک پایه خانه در تورنتو به معنی آبی جیز می توانید با استفاده از آنها بهار مرکز آموزش در Dunedin, Fla. — حداقل برای زمان حال.

فلوریدا ویران شده است توسط COVID-19 به تازگی اعلام 9,585 جدید موارد شنبه.

چند Blue Jays بازیکنان و کارکنان به تازگی آزمایش مثبت برای رمان coronavirus. تیم خود را تعطیل, Dunedin تسهیلات در ژوئن 19 بعد از بازی نشان داد COVID علائم.

MLB اعلام کرد برنامه های خود را به صورت مختصر از فصل در هفته گذشته گفت: بیشترین تیم را در خانه خود ballparks و سفر برای بازی در برابر لشکر رقبا و تیم مربوط به بخش خود را در مقابل لیگ.

تورنتو خواهد بازی بخش عمده ای از برنامه های آن (40 بازی) در برابر همکار AL شرق تیم — 10 بازی هر یک در برابر New York Yankees, Boston Red Sox, Tampa Bay Rays و Baltimore Orioles — و باقی مانده 20 بازی در برابر NL شرق متس نیویورک و آتلانتا بریوز, Washington Nationals, Miami Marlins و فیلادلفیا فیلیز.

2020 MLB فصل قرار بود به شروع مارس 26. آموزش بهار متوقف شد مارس 13 با توجه به همه گیر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن