ریچ لوری: ما نیاز به بیش از علم به راهنمای همه گیر تصمیم گیری - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

اگر شما فکر coronavirus ارائه شده دشوار سیاست سوالات نگران نباشید – ما علم است. رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

اگر شما فکر coronavirus ارائه شده دشوار سیاست سوالات نگران نباشید – ما علم است.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom توییتی روز دیگر "سواحل غرب است – ادامه خواهد داد و هدایت علم است."

جو بایدن به خواست رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "به دنبال علم و گوش دادن به کارشناسان انجام آنچه آنها به شما بگویم."

نیل دگراس تایسون تماس بحران "یک لوله آزمایش که آیا در جهان خواهد گوش دادن به دانشمندان در حال حاضر و رفتن به جلو است."

نیایش از علم به عنوان قدرت نهایی قادر به حل و فصل پرسش از ما چگونه باید حکومت خودمان است مداوم از ویژگی های مدرن غربی زندگی رفتن چندین قرن و همواره اشتباه است. آن است که به ویژه در این بحران که بسیار است که هنوز هم ناشناخته در مورد کوروناویروس و فوق العاده پیچیده و مهم سیاست عمومی سوالات در بازی هستند.

علم مدرن بدیهی است که یکی از عجایب عصر ما. ما مدیون آن غیر قابل تصور بدهی برای پیشرفت های فن آوری در پزشکی, حمل و نقل, صنعت, ارتباطات, محاسبات, و بیشتر. تمام افتخار به نیوتن, تورینگ, کوری و اینشتین.

جهان شد به کندی واکنش نشان می دهند به کروناویروس و در عین حال از کد ژنتیکی ویروس عموم نوشته شده توسط چین در ژانویه. 20 و کره جنوبی تا به حال مستقر کیت تست در اوایل فوریه. آن را ممکن است ما باید یک واکسن تا پایان سال است.

علم محدود صلاحیت ، هنگامی که شما در خارج از آزمایشگاه محیط و برخورد با مسائل مربوط به سیاست عمومی پرسش از ارزش ها و چگونه به اعتصاب تعادل بین رقابت اولویت را به بازی می آیند و آنها به سادگی نمی تواند حل و فصل شود و مردم در آزمایشگاه کت.

علم می تواند بمب اتم آن را به ما نمیگوید که آیا ما باید آن را رها. علم می تواند به ما بگویید که چگونه برای رسیدن به ماه; آن را به ما نمیگوید که آیا ما باید بروید. علم می تواند ساخت راکتورهای هسته ای; آن را به ما نمیگوید که آیا ما باید استقرار آنها.

استناد به دانشمندان در این بحران است که یک کمی شبیه و گفت: "من سیاست های اقتصادی در حال رفتن به هدایت توسط یک اقتصاددان." خوب شما. اما این است که خود را اقتصاددان در سمت چپ و یا سمت راست ؟ آیا او مراقبت بیشتر در مورد نابرابری یا پویایی? این است که او پل کروگمن یا هنر Laffer?

علم در واقع می تواند در حل و فصل بحث یک بار و برای همه – ما نمی استدلال می کنند در مورد heliocentrism کنه. اما یک ویژگی فوق العاده ای coronavirus است چگونه درک ضعیف آن است. ما نمی دانیم که چگونه بسیاری از مردم از آن چه میزان مرگ و میر و یا چگونه به بهترین درمان آن, در میان چیزهای دیگر.

این مدل چگونه این ویروس را گسترش سرمایه گذاری شد با اطمینان گفت که آنها سزاوار نیست.

اگر ما در حال رفتن به بی هیچ حرفی قبول متخصص نظر ما بهتر است آماده شدن برای شلاق زدن. در ابتدا نخبگان اجماع بود که با پوشیدن ماسک های غیر ضروری بود. در حال حاضر ما گفت: این قطعه اساسی از خارج شدن از این ظروف سرباز یا مسافر.

ما نگرانی در مورد در حال اجرا از هواکش اما در هفته های اخیر برخی از پزشکان شده است تعجب که آیا آنها شده است بیش از حد.

پس از آن وجود دارد ، علم نمی تواند به ما بگویید که چگونه ما باید به فکر می کنم در مورد تجارت بین اقتصادی بدبختی ناشی از خاموش شدن ناگهانی و بهداشت عمومی از خطرات ناشی از reopenings. آن را نمی تواند تعیین تعادل بین بستن یک بیمارستان اعمال جراحی الکتیو پس از آن می تواند آماده شدن برای یک COVID-19 خروش و تانک کسب و کار خود را.

مردم ما در بحث های سیاسی که بیشتر volubly اصرار دارند که آنها به سادگی به دنبال "علم" همچنین تمایل به بیشتر مقاوم به نکات دقیق وظریف و مستعد ابتلا به غیرعلمی fervency. آنها با استفاده از "علم" به عنوان یک چماق زدن و گفتگو با چوب پنبه بستن.

بدیهی است که علم در حال حاضر ساخته شده است یک کمک به ما در مبارزه با کروناویروس و ممکن است از طریق درمان یا واکسن – رفتن به یک راه طولانی برای حل این بحران است. اما زندگی یک معادله و نه سیاست است یا سیاست.

ما به عنوان یک مردم آزاد خواهد شد که برای تصمیم گیری مهم سوالات مطرح شده توسط این بحران نه پزشکان در تلویزیون و یا محققان در آزمایشگاه.

ریچ لوری سردبیر ملی نقد و بررسی. او را دنبال کنید در توییتر @RichLowry.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن