CaughtOvgard: ماهیگیران تفننی باید تبدیل به رزمندگان برای تغییر - Thu, 05 Jun 2020 PST

به گزارش زنگ زد دیواره دره و من پهن خودم را در رودخانه است. هر چند شات بود شاید 10 متری بالای سر و در نتیجه سن

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

به گزارش زنگ زد دیواره دره و من پهن خودم را در رودخانه است. هر چند شات بود شاید 10 متری بالای سر و در نتیجه سنگ تراشه سقوط پایین دیوار دره عمیق و باریک و به من ضربه در سر.

من نشسته بیشتر مستغرق به عنوان من سعی کردم برای قرار دادن بازی تیرانداز. آب سرد بود و گوشی من کلید و تمام دنده من شد در حال حاضر خیس طریق بود اما آخرین چیزی که در ذهن من است.

یک فریاد "این است که مالکیت خصوصی!" زوج با چند اثر شلیک گلوله به دیوار دره عمیق و باریک سربار و من نیم زد نیمه swum پایین دست به عنوان سریع که من می توانم. هر چند مرطوب-wading را از این آبراه قابل کشتیرانی بود و کاملا قانونی شما نمی استدلال می کنند با مسلح جهل.

من ماهیگیری از راه دور رودخانه داشتن مهاجرت تقریبا یک مایل بالادست از دسترسی به پارک در جستجوی هر چه ماهی خواهد بازی کند. مهم گرمای تابستان خیلی خفه کننده است که من هرگز به سمت چپ آب گودی کمر عمیق در نقاط مختلف.

من خاطی اما تا به حال من بوده و خواهد بود که توجیه تیراندازی در من ؟

مالکیت خصوصی و یا نه من در آب است. من به خوبی در حقوق من به ماهیگیری زیر آب بالا علامت و هر که در من بود ارتکاب جرم.

متاسفانه این نه یک حادثه جدا.

در علاوه بر این به صورت مشخص شده در بالا که در آلاباما من به ضرب گلوله کشته شده است در حالی که ماهیگیری در دو نوبت دیگر (نبراسکا و اورگان) و اگر هر گلوله یا سری آن در نظر گرفته شده بود به عنوان یک "هشدار" توسط برخی از صاحب ملک بی سواد در آب در قانون من نیست در یک موضع ایستاده اند و استدلال می کنند که نقطه.

باید برای دفاع از حقوق ؟ باید هر کسی ؟ آنها حقوق, بعد از همه.

حتی درک خاطی نیست توجیه اقدام به قتل است. در واقع کوتاه از تهدید فوری کشنده خشونت هیچ توجیه تیراندازی در یک انسان دیگر. هر چیزی کمتر از دفاع از خود در برابر نیروهای مهاجم است و نه دفاع از خود; آن قتل است.

حقوق

گرفتن شات در ترسانده است و فکر کردن در مورد آن زمان هنوز هم باعث می شود من به رنگ پریده.

کم رنگ تر از حالت عادی ذهن شما. اگر شما نمی دانید که من سفید است. خیلی سفید, در واقع, که من اسپانسر شده از طرف ضد آفتاب شرکت. من تعجب می کنم اگر این تفاوت بین عکس اخراج بر سر من که از راه دور, آلاباما, دره عمیق و باریک و آتشباری در سر من.

در علاوه بر این به ضرب گلوله در حالی که ماهیگیری من در لعنت. مردم را تهدید من پرتاب سنگ در من و به نام پلیس ،

من هرگز به طور جدی صدمه و هرگز دستگیر آنجا که من می دانم و من قادر به توجیه اعمال و رفتار من به پاسخ ، این باعث می شود من تعجب می کنم اگر من رنگ پوست تحت تاثیر نتایج این مبادلات است. در پایان روز, من می دانم که محاسبه ریسک من را به ماهی حداقل هستند اما همان برای ماهیگیران تفننی است که همان کسانی که خطرات.

آن را نمی کشد طولانی برای پیدا کردن آمریکایی های سیاه و سفید که در زمان آنچه که من می خواهم در نظر گرفتن حداقل خطر در حالی که بازآفرینی و پرداخت قیمت نهایی. اخیرا وجود دارد Ahmaud Arbery 26 ساله هل دهنده در گرجستان بود که به ضرب گلوله کشته پایین به عنوان او تلاش برای اجرا از طریق یک درجه اول سفید محله توسط یک جفت از شیطان پرست. Arbery است نه اولین قربانی "در حال اجرا در حالی که سیاه و سفید" اما ما می تواند امید او گذشته است.

رزمندگان

من شخصا نفرت در حال اجرا بود اما Arbery شور.

برای یکی دیگر از سیاه و سفید آمریکایی که شور ممکن است پیاده روی و یا دوچرخه سواری در کوهستان و یا قایقرانی و یا شنا و یا بهتر از همه ماهیگیری. آنها باید به ترس تبدیل شدن به قربانی بعدی "(قرار دادن فعل) در حالی که سیاه و سفید" در بزرگترین کشور روی زمین است.

ترس هیچ جایی در افکار من وقتی که من رفتن به آب و نباید آن را به یک مکان در ذهن هر آمریکایی به طور قانونی بازآفرینی در خارج از منزل در هر نقطه در این ایالات متحده است.

به این دلیل ماهیگیران تفننی باید تبدیل به رزمندگان برای تغییر. بیش از همیشه نیاز جهان رزمندگان – نه دست به اسلحه ببرند اما دست به دست هم داده بودند ،

همه باید احساس امنیت را به دنبال احساسات خود را در این ملت بزرگ است اما یک جریان پنهانی نژادپرستی که همچنان ادامه دارد در اینجا. فرصت برابر نیست.

بنابراین در حالی که شما ممکن است خاموش توسط اقلیت کوچک از معترضان که تبدیل شورش است که برجسته شده در اخبار این هفته اجازه ندهید که بهانه ای مشکل است. هر کس سزاوار به احساس امنیت زمانی که بازآفرینی چون #BlackLivesMatter فقط به عنوان به عنوان هر کس دیگری است.

برای کسانی که می خواهند به می گویند "همه زندگی ماده" در پاسخ من شنیده ام یک قیاس این هفته است. هنگامی که یک خانه در آتش, آتش نشان نمی اسپری هر خانه با آب فقط یکی که در حال سوختن است. امریکا خود را در خانه در حال سوختن است. ما نمی توانیم ساخت یک آینده مشترک تا ما را از آتش.

ایستادن پیوستن و تبدیل شدن به یک بی خشونت جنگجو برای تغییر به طوری که هر ماهی گیر به این شانس را به لذت بردن از امریکا بزرگترین تفریح و سرگرمی و آزادی حمل آن – بدون در نظر گرفتن رنگ پوست خود را.

در ادامه مطلب به صورت رایگان در caughtovgard.com; دنبال در Instagram و Fishbrain @lukeovgard; تماس با ما luke.ovgard@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن