روزی DiManno: Blue Jays می تواند به دنبال هر پورت در طوفان پس از پنسیلوانیا nixes پیتسبورگ طرح

لفظ جیز آمپول.به یاد داشته باشید MS Zandaam? یک کشتی کروز است که مجموعه ای از بوئنوس آیرس در مارس 7 با 1,243 م

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

لفظ جیز آمپول.

به یاد داشته باشید MS Zandaam? یک کشتی کروز است که مجموعه ای از بوئنوس آیرس در مارس 7 با 1,243 مسافران روی عرشه کشتی از جمله 247 کانادایی بود که مدت کوتاهی پس از آن اصابت شدید COVID-19 شیوع. بندر پس از بندر را تکذیب کرد Zandaam اجازه به حوض. Aimlessly قایقرانی دریاها تا زمانی که او در نهایت محصل در فورت لادردیل در 2 آوریل.

جیز آبی در حال حاضر HMCS Pariah.

هیچ safe harbour.

قادر به پیدا کردن یک شناور هر نقطه در بیس بال و حداقل از پنج شنبه شب پس از مقامات بهداشت در پنسیلوانیا اعلام جیز شد-باشگاه غیر قابل قبول برای به اشتراک گذاشتن PNC پارک در پیتسبورگ با دزدان دریایی است.

آنها در حال دست و پا زدن مردمی.

آن را تا به حال به نظر می رسید مانند یک معامله انجام می شود اواخر روز سه شنبه با کلمه ای که دزدان دریایی سازمان موافقت کرده بود را در یک مسافر و جیز پیدا کرده بود یک محل برای حل و فصل در.

موج که تنظیم bye-bye.

پنسیلوانیا, Allegheny County, که در آن PNC پارک واقع شده است و تا به حال 10 برابر افزایش در COVID-19 موارد بیش از دو هفته گذشته. آنها نه در خلق و خوی به میزبانی محرومان جیز.

"برای اضافه کردن مسافران به این منطقه به هر دلیلی از جمله به صورت حرفه ای ورزشی, حوادث, خطرات ساکنان بازدید کنندگان و اعضای هر دو تیم" دکتر راشل Levine, دولت, وزیر بهداشت در بیانیه ای گفت:. "ما می دانیم که این ویروس تبعیض قائل نیست و حتی ورزشکاران حرفه ای بسیار بیمار است."

پس به برنامه C, D و یا E. طرح البته با توجه به شفت آخر هفته گذشته زمانی که کانادا دولت فدرال کاهش یافته است به اعطای جیز تقدیر ویژه ای تحت منافع ملی معافیت قوانین به طوری که آنها می تواند بازی خود را به طور منظم فصل خانه بازی در راجرز مرکز این تابستان اجازه می دهد این تیم و بازدید از مخالفان به criss-cross گفته مرزی مهر و موم شده (هر چند آن چیزی جز).

جیز GM راس اتکینز ادعا کرده است که باشگاه تا به حال پنج برنامه های احتمالی که او حاضر به بیان است. کمدن متری در بالتیمور است که گفته می شود یکی از گزینه های. اما آنچه به توقف مقامات بهداشتی وجود دارد از رها کردن چکش مانند پنسیلوانیا انجام داد ؟ جیز ممکن است مشکل نفسه. به وضوح هیچ شهر هیجان زده در مورد افشای جامعه خود به آلودگی ممکن است از تیم های ساکن و یا عبور از طریق نقطه داغ متحده بیشتر به طور خاص coronavirus زده فلوریدا.

تیک تاک ساعت است با فصل, راه اندازی پنج شنبه. جاست بالا عفونت متخصص و مورد اعتماد ترین در امریکا, Dr. Anthony Fauci خواهد پرتاب کردن تشریفاتی زمین که قهرمان دفاع از اتباع میزبان یانکی ها در واشنگتن دی سی جیز بهار در خارج از جعبه با فصل خود را بازکن جمعه در برابر اشعه در سنت پترزبورگ فلوریدا. آنها در پنج بازی جاده نوسان خود را قبل از جولای 29 "صفحه اصلی" درب بازکن مقابل Nats.

این وضعیت مضحک و بخصوص گسل از کشتی احمق ها در لیگ اصلی بیس بال برای داشتن این ظروف سرباز یا مسافر صاف کردن قبل از هل دادن سازمان ملل متحد-مکث در این فصل است. اما البته جیز خوب بود دلیلی برای باور اتاوا خواهد ثبت نام کردن چرا که بسیاری از سیاستمداران در استان و سطح شهری گفت شده بود.

اگر دوری در همه جا دو شپشو انتخاب جایگزین به نظر می رسد بازی در بوفالو در سه گانه-A وابسته Sahlen زمینه — بازیکنان عمیقا مخالف — و یا برخی از نوع gerrymandered برنامه ترکیبی است که نگه داشتن آنها را در جاده ها برای کل 60-بازی با حداکثر سرعت دویدن به عنوان رها کردن و رها کردن مستاجران با "صفحه اصلی" امتیازات. رقابتی معایب آشکار است.

"صادقانه می تواند آن را بدتر" جیز مدیر چارلی Montoyo اصرار داشت قبل از این باشگاه بسته کردن دو بازی از روی لئامت دادن در Fenway های زودگذر نمایشگاه سری و تنها زمان جیز رو یک اپوزیسیون تیم پس از دو هفته از تمرینات و intrasquad در مسابقات Rogers Centre.

Montoyo شد و به دنبال آن از منظر زندگی و مرگ بوته که او با تجربه هنگامی که او جوان پسر متولد شده با نقص قلبی و نیاز به چندین ظریف جراحی.

"همه را دوست دارم به بازی اصلی اما این است که ممکن است یک گزینه است. کسی چه می داند ؟ ما می تواند بازی کردن بازی ها در جاده ها کل سال است."

کاپیتان حفظ بازیکنان خود را در حال نورد با مشت در میان این همه عدم قطعیت تاثیر نه فقط بیس بال خود زندگی می کند اما طولانی جدایی از خانواده و مبادا ما را فراموش کرده و سلامت خطر جهانی همه گیر.

"این گروه را بسیار مثبت"' Montoyo به خبرنگاران گفت: در یک زوم نوعی بازی فوتبال راگبی. چه او را موعظه: "نگران نباشید در مورد مسائل شما را کنترل نمی کند."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مقابل Montoyo ذهن در لحظه نهایی از 30 فهرستی (به علاوه یک تاکسی تیم از سه). سپس شکستن این خبر به بازیکنان 38 از آنها ساخته شده سفر به بوستون.

"ما در حال رفتن به 16 کوزه و 14 موقعیت بازیکنان. یا 15 و 15. من نمی خواهم به شما بگویم به این دلیل که بازیکنان هنوز نمی دانیم."

Montoyo اعتماد به نفس بود که لورد Gurriel جونیور شده است که با کنار درد و در کنار او باید خوب به آن بروید با جمعه. استارت تعقیب اندرسون آغاز خواهد شد در فصل مجروح لیست با یک مایل فشار است. که با شروع چرخش در شار هنوز هم به خصوص با تنر Roark برنامه ریزی برای پرتاب یک اغل گاو یا حشم دوشنبه و در نتیجه به احتمال زیاد در دسترس نیست برای یکشنبه شروع می شود.

ترنت تورنتون در نهایی tune-up ادامه داد: پیشنهاد خود را برای پنجمین نقطه فرفره با مرتب یک hitter وظیفه از طریق سه نوبت. اجتناب یاماگوچی همچنین رقابت برای این کار او بیشتر احتمال دارد به یک نوسان مرد — تنها در ده رزین قبل از بازی بود به نام برای باران میدوی را از طریق پنجم تورنتو تا 2-0 در دو اجرا انفجار بیش از هیولا سبز توسط ولادیمیر Guerrero جونیور

وجود دارد بدون شک در مورد که در آن Hyun-Jin Ryu سابقه چرخش است. تورنتو gem خارج از فصل تهیه Ryu می شود استارت توپ در جمعه اولین بار در کره جنوبی صادر شده است که نخبگان امتیاز پس از آمدن به شمال امریکا است. با داجرز وجود دارد یک پسر به نام کلیتون Kershaw نگاه کردن از تپه apex.

"البته این کار دشوار است زیرا هنوز هم وجود دارد عدم قطعیت" ریو گفت: در زوم جلسه, فکر, آنچه در پیش روست. "ما فقط باید به یاد داشته باشید که ما در حال رفتن به خرد کردن برای دو ماه به جای به طور منظم 162-بازی فصل.

او را صدا نمی کند بیش از حد discombobulated توسط جیز' عشایری وجود دارد.

"برنامه بازی من است مناسب تر نسبت به hitters از واقعی ballpark را که من تبادل. من در تلاش برای تمرکز بر روی آرسنال که در من است."

او حتی نمی خواهد بپذیرد که باز روز انتساب یک تیفانی انتساب.

"من در نظر نمی آن را یکی از مهم ترین بازی های. این فقط یکی از 60 ما بود ، من سعی می کنم برای قرار دادن این تیم در یک موقعیت را به نفع خود."

اوه راست تقریبا فراموش کرده است که نقطه تمام است.

Bon voyage جیز هر کجا که شما رها کردن لنگر.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno

تاریخ گفتگو

س:

که در آن شما فکر می کنم که Blue Jays را تا پایان بازی ؟ آیا شما فکر می کنم آنها تا پایان بازی تمام 60 بازی در جاده ها ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب