NFL می گوید تیم آنها باید با نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در خانه

تمام 32 تیم NFL گفته شده توسط کمیسر راجر Goodell به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در خانه خود امکانات این تابست

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

تمام 32 تیم NFL گفته شده توسط کمیسر راجر Goodell به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در خانه خود امکانات این تابستان به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

اکثر تیم NFL اقامت در مجتمع های آموزشی خود را در طول سال, اما, Dallas, Pittsburgh, کانزاس, شهرستان Buffalo, Indianapolis, کارولینای واشنگتن و لس آنجلس قوچ در میان کسانی که مرحله بخشهایی از اردوگاه های آموزشی در جاهای دیگر.

"لیگ تصمیم گرفته شده بر اساس پزشکی ارزیابی فعلی عوامل خطر و با در نظر گرفتن سلامت و ایمنی از بازیکنان و فوتبال کارکنان" بارگیریها گفت: در یک نسخه.

Goodell همچنین دستور داد هیچ مشترک شیوه برای تیم چیزی است که تا به حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب در سال های اخیر است.

"ما باور داریم که هر یک از این مراحل افزایش توانایی ما برای حفاظت از سلامت و ایمنی بازیکنان و فوتبال خود را کارکنان و سازگار با یک صدا با رویکرد مدیریت ریسک در محیط فعلی" Goodell گفت: در این یادداشت فرستاده شده به تیم.

کابوی ها و استیلرز در حال برنامه ریزی برای سالن از شهرت بازی در کانتون اوهایو در اوت. 6 و خواهد بود که برای اولین بار دو تیم به گزارش در اواخر ماه جولای. دالاس معمولا قطار در اخنرد کالیفرنیا و پیتسبورگ در نزدیکی لتروب پن.

کابوی هرگز برگزار می شود کل پیش فصل در خانه. استیلرز آموزش دیده اند در سنت وینسنت و دانشگاه لتروب برای بیش از نیم قرن.

لیگ را لغو کرده است همه در شخص در تمرینات تیم, امکانات, که تنها در دو هفته گذشته آغاز کرده اند باز به صورت محدود. نه مربیان و نه بازیکنان دیگر از کسانی که تحت درمان های پزشکی و توانبخشی اجازه داده شده در این تاسیسات.

به زودی, NFL امیدوار است از داشتن باشگاه مجتمع به طور کامل باز اما تحت دستورالعمل های دقیق پزشکی از جمله اجتماعی فاصله پروتکل های.

یک تیم در چیزی از برزخ: اظهارات. حرکت خود را به لاس وگاس شده است پیچیده این بیماری همه گیر ، آنها مشغول به کار بود از اوکلند-منطقه پیچیده در گردشگاه عمومی و برنامه ریزی شده بود به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی به طور معمول در نپا حدود یک ساعت در شمال منطقه خلیج است. اما آنها می تواند تصمیم به حرکت آن را به امکانات جدید در, Henderson, Nev.

صورتحساب رفته به سنت جان فیشر کالج خارج از روچستر n. y. از سال 2000 هر چند آنها کاهش یافته است زمان آنها صرف شده برای کمپ در سال های اخیر تحت مربی شان McDermott.

صورتحساب را گسترش امکانات عمل در داخل و اطراف مقر خود و در سال گذشته پرده برداری از یک مرکز آموزش جدید/وزن اتاق شامل دولت از هنر تجهیزات و هزینه حدود 18 میلیون دلار به عنوان علاوه بر این به مقر خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

کارولینای صرف تمام 25 قبلی اردوگاه های آموزشی در Wofford کالج در دانمارک, S. C. حدود 90 دقیقه از شارلوت. Wofford بود که مالک سابق جری ریچاردسون alma mater.

یک تیم است که معمولا در سفر برای آموزش اردوی خرس قبلا اعلام شده آنها خواهد بود و نه رفتن به الیوت ناصری دانشگاه در بوربننیس بیمار., جایی که آنها صرف 18 سال گذشته.

— AP طرفدار فوتبال نویسندگان Schuyler دیکسون و جاش Dubow و نویسندگان ورزشی استیو نی و جان Wawrow کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب