افرا گراو مرد متهم به قتل پس از مقامات یافت همسر بدن در خزیدن فضا در خانه

افرا گراو مرد به اتهام قتل پنج شنبه بعد از پلیس کشف بدن همسرش در یک خزیدن فضا در زیر خانه خود را.جاشوا خشم 28

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

افرا گراو مرد به اتهام قتل پنج شنبه بعد از پلیس کشف بدن همسرش در یک خزیدن فضا در زیر خانه خود را.

جاشوا خشم 28 گزارش داد همسرش گم شده, مارس 30. در آن زمان او گفت ماموران او رفته بود زمانی که او از کار با تلفن همراه پشت در آشپزخانه, با توجه به شکایت کیفری در زمینه Hennepin شهرستان دادگاه منطقه.

او گفته گذشته او را دیدم پیش از آن روز در حالی که او صحبت کردن در تلفن با مادر و ترک آماده پیاده روی است.

اجرای قانون انجام یک جستجوی گسترده ای از این منطقه از جمله canvasing محله و همچنین جنگل و دریاچه ها و انجام هلیکوپتر flyovers.

در طی تلاش های خود را, آنها صحبت به خانواده و دوستان چند تا از آنها گزارش مشکلات زناشویی بین زن و شوهر. زن گفت: "دختر خود را در حال برنامه ریزی برای ترک خشم, اتهام می گویند.

پس از آن جستجو از زن و شوهر را در 11000 جلوگیری از درایو روباه قرمز در Maple Grove کمک K9s آموزش دیده برای تشخیص بقایای انسانی کشف بدن زن اوایل صبح روز شنبه در یک سطح پایین تر خزیدن فضا شکایت گفت.

آن زمان ماموران ساعت به نبش قبر این اتهام می گویند.

قبل از او دستگیر شد, خشم اصرار داشت او را آزار و سعی کردم به سرزنش او را دوست پسر سابق اما سپس اعتراف به قتل او هنگامی که او در بازداشت شکایت گفت.

او گفت که او او را خفه طول یک استدلال در مورد او ترک او قرار داده شده در یک کیسه پلاستیکی بر سر او و سپس با حفر یک سوراخ در خزیدن فضا که در آن او پس از دفن بدن او اتهام می گویند. او بنا به گزارش در ادامه می گویند که او از افسردگی رنج می برد و اقدام به خودکشی در گذشته است.

با توجه به "بسیار خشونت آمیز ماهیت جرم" Hennepin شهرستان دفتر دادستان نشان داد آن در نظر گرفته شده به درخواست 2 میلیون دلار وثیقه مقدار در بیانیه صادر شده توسط دفتر روز سه شنبه.

خشم چهره یک تعداد از قتل درجه دوم. او قبل هیچ سابقه کیفری در مینه سوتا است.

Hennepin شهرستان دفتر دادستان کاهش یافته است به ارائه نام قربانی اما ملک سوابق لیست جاشوا و ماریا خشم به عنوان صاحبان ملک جستجو با اجرای قانون است.

حروف اول قربانی که شامل شکایت کیفری هستند M. F.

خشم وکیل پاتریک Tamburino نمی تواند بلافاصله نظر رسیده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب