Blackhawks دروازه بان کوری کرافورد می گرداند پس از مثبت ویروس تست

Chicago Blackhawks goaltender کوری کرافورد تمرین روز شنبه پس از او از دست رفته شروع اردوگاه های آموزشی زیر را

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

Chicago Blackhawks goaltender کوری کرافورد تمرین روز شنبه پس از او از دست رفته شروع اردوگاه های آموزشی زیر را مثبت COVID-19 تست.

35 سال کرافورد گفت که او در قرنطینه در محل خود در شیکاگو است.

"چند روز اول که من شروع به احساس علائم بود که سخت ترین" کرافورد " در یک ویدیو کنفرانس تماس بگیرید. "چند هفته شاید کمی بیشتر بود یک کمی آسان تر است. اما من هنوز هم نمی تواند واقعا خیلی در مورد چیزی اشتباه است با من ریه یا قلب من, بنابراین ما تا به حال برای دریافت کنید که چک کردن برای اولین بار قبل از اینکه من واقعا شروع به هل دادن در ورزشگاه می آیند و یا بر روی یخ."

بازگشت کرافورد است که توسعه برای شیکاگو به عنوان آن را آماده برای آن مقدماتی سری در برابر ادمونتون و از آن بالا به ثمر رساند دو کانر McDavid و لئون Draisaitl. اما او زمان کمی برای رسیدن به سرعت قبل از بازی 1 از بهترین های خود را-از-پنج سری در اوت. 1.

"هیجان زده به عقب" کرافورد گفت. "رفتن به سعی کنید به آن را به عنوان سریع که ممکن است و سعی کنید که بازی شکل است."

کرافورد از دست رفته در قسمت های قبلی دو فصل به دلیل ضربات مغزی است. اما او تا به حال شده است بازی خوبی زمانی که لیگ تعطیل ضبط یک .930 صرفه جویی در صد در آخرین 17 بازی.

کرافورد در شبکه زمانی که در شیکاگو برنده جام استنلی در سال 2013 و 2015. او 48-37 با .919 صرفه جویی در صد و 2.28 اهداف-برابر میانگین در 87 حرفه حذفی ظاهر.

"ما لازم نیست که مقدار زیادی از زمان بنابراین ما باید برخی از ضرورت" مربی جرمی Colliton گفت. "اما او می داند که او از طریق آن بوده است قبل از اینکه به عنوان دور به عنوان تلاش برای پشت کردن آسیب و در سمت راست. بنابراین ما نگه داشتن رفتن در این روند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب